وکیلانه » » سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد !
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد !
9th, آگوست 2011| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[124]

 

پنج‌شنبه 26 شهريور ماه 1371، حادثه‌ای در يك رستوران يونانی اما پاتوق ایرانی‌ها به نام ميكونوس در منطقه «ويلمرسدورف» برلين رخ می‌دهد. ساعت حدود ۵۰ و۲۲ دقیقه ناگهان سه فرد مسلح وارد رستوران می‌شوند. یکی نزدیک در ورودی و دومی در قسمت جلویی رستوران می‌ایستند و نفر سوم نیز مسلسل به دست وارد قسمت پشتی رستوران که ۶ ایرانی در آنجا دور یک میز نشسته بودند رفته و همه آنها را به رگبار می‌بندد. از جمع افراد حاضر در رستوران ۴ نفر در جا کشته می‌شوند ویک نفر نیز به شدت زخمی می‌شود و چهار نفر دیگر نیز جان سالم به درمی برند.

صادق شرفکندی” دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران، “همایون اردلان” نماینده حزب دمکرات کردستان ایران در آلمان،‌ “فلاح عبدلی” نماینده حزب دمکرات کردستان ایران در اروپا، “نوری دهکردی” کارمند صلیب سرخ، کشته شدگان این حادثه هستند.

یکسال بعد از این واقعه، دادگاهی در آلمان به ریاست “فریچوف کوبش” پیگیر این ماجرا می‌شود و 5 سال بعد، در 21 فرودین 76 طی حکمی که مدرک اصلی آن شهادت شخصی به نام “ابوالحسن بنی صدر” (!) است “کاظم دارابی” از اتباع ایرانی و “عباس رحیل” تبعه لبنانی به حبس ابد و “یوسف امین” و “محمد اتریس” هر دو از اتباع لبنان به ترتیب به ۱۱ و ۵ سال زندان محکوم می‌شوند و مهم تر از اینها در ادامه‌ی رای در حکمی طنز گونه و با شهادت اپوزسیون خارج نشین (!)، مسولین طراز اول جمهوری اسلامی متهم به صدور دستور قتل مخالفان بی خطر (!) خود می‌شوند.

و این یعنی شروع یک بحران تمام عیار در روابط ایران و اروپا
در مرحله‌ی اول دکتر ولایتی (وزیر امور خارجه وقت ایران) سفیر آلمان را فرامی‌خواند و مراتب اعتراض خود را بیان می‌کند، متعاقب آن آلمان سفیر خود را از ایران خارج می‌کند و 4 دیپلمات ایرانی را از آلمان اخراج می‌کند. متقابلاً ایران هم سفیر خود را از آلمان فرا می‌خواند. و اینجاست که تمام کشورهای اروپایی در اقدامی بی سابقه و البته شتاب زده، جهت تحت فشار قرار دادن ایران، تمام سفرای خود را از ایران خارج می‌کنند و متقابلاً ایران هم، و این اوج شکل گیری بحرانی بی نظیر است که می‌تواند حتی به فروپاشی یک کشور هم منجر شود!

در اکثر قریب به اتفاق نوشته های لاتین، قضیه این دادگاه تا اینجای کار ذکر شده و هیچ اشاره‌ایی به ادامه‌ی جریان و نحوه خاتمه یافتن آن نشده، خوب. شاید هم حق دارند!
اما، این جریان چگونه خاتمه یافت ؟!

یک ماه از صدور رای گذشته و اردیبهشت 76 فرا رسیده. غرب و صهیونیسم حساب تمام کارها را کشیده اند، همه‌ی سفرای کشورهای اروپایی خارج از ایران مشغول استراحت هستند، یک بحران تمام عیار و فلج کننده! چشم‌ها به “حسینه‌ی امام خمینی” واقع در انتهای خیابان فلسطین در تهران است. معلمان به دیدار ره‌بر انقلاب رفته اند و البته اروپا منتظر است تا عقب نشینی طبیعی و ناگزیرانه بلند‌پایه ترین مقام ایران را بشنود.

ره‌بر حکیم انقلاب شروع به سخنرانی می‌کنند :

«همين آقايان اروپايي‌ها؛ همين‌هايى كه ديروز در لوكزامبورگ نشستند و ريشهاي‌شان را همقد كردند و با هم حرف زدند و حكمت(!) صادر نمودند، ده‌ها كشور دنيا را استعمار كرده‌اند. اگر استعمار و تضييع حقوق ملت‌ها گناه است، اين گناه فقط بر گردن همين دولت‌هايى است كه نمايندگانشان ديروز نشستند و راجع به ايران حرف زدند كه حقوق بشر را رعايت كند!»

بعد هم از پرکشته ترین دو جنگ جهانی که همین‌ها با هم به وجود آوردند سخن گفت، و از کارخانه‌های سلاح شیمیایی در عراق که همین اروپایی‌ها ساخته بودند. پشت تریبونی که همه منتظر عقب نشینی ایران بودند، یکی یکی جنایات اروپا را برشمرد، از بسنی گرفته تا قانا، و دست آخر هم آب پاکی را رو دستشان ریخت :‌

« در مرحله‌ى اوّل، سفير آلمان را فعلاً تا مدّتى نبايد راه بدهند كه به ايران بيايد. بقيه هم كه مى‌خواهند به عنوان يك حركت به اصطلاح آشتى‌ جويانه برگردند، مانعى ندارد. خودشان رفته‌اند، خودشان هم برمى‌گردند. ديدند كه رفتن‌شان هيچ اهميتى ندارد. اينها مى‌خواهند برگردند، مانعى ندارد؛ اما در رفتن سفراى ايران به كشورهاى آنها، هيچ عجله‌اى نبايد بشود. بايد سرِ صبر و فرصت ببينند چه چيزى مصلحت است؛ هر چه كه عزّت اسلامى اقتضا مى‌كند، همان‌طور كه هميشه گفته‌ايم، همان‌گونه عمل كنند».

بی سر و صدا، یکی یکی سفرای اروپا دست از پا دراز‌تر با خواهش به ایران بازمی‌گردند! و آخر از همه هم، سفیر بخت برگشته‌ی آلمان.

و چه زیبا دیروز ره‌بر حکیم ایران، طعم خوش عزت را دوباره یادآورمان کرد، که یادمان باشد عزت و سرافرازی در گرو ایستادگی است نه کرنش :

در دوره‌ای دیگر، رابطه با یك دولت اروپایی به ظاهر خوب بود و آن دولت از ایران تجلیل می‌كرد اما همان دولت اروپایی، در جریان داستان رستوران میكونوس، تشكیل دادگاه داد و كشورهای اروپایی سفرای خود را از تهران فراخواندند و به خیال خود خواستند سیلی سختی بزنند اما از همین حسینیه پاسخ خود را با سیلی سخت‌تری دریافت كردند.



124 دیدگاه برای “سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد !”

  1. هومن گفت:

    ما نیازی به کشورهای اروپایی نداریم ! اصولا برنامه ریزی کشور ما بر اساس روابط با دیگر کشورها ی غربی نیست و به همان دولتهای کوچکتر اکتفا داریم ….
    به هر حال باید دید این اتفاقات چگونه زندگی شهروند ایرانی را تحت تاثیر می گذارد .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:14:

    روی زندگی مردم به اون معنا که شما فکر می‌کنید تاثیری نداره و اگر داشته باشه در بلند مدت تاثیر مثبت داره .
    ما قبل از هر چیز نیاز به عذت داریم
    نیاز به اقتدار. نیاز به شرافت.
    شما رو نمیدونم اما خیلی از مردم ایران حاضرن حتی کمی از رفاه کوتاه مدت خودشون رو بدن،‌ و در عوض عذت و سرفرازی و استقلال و رفاه بلند مدت به دست بیارن !
    علاوه بر اون شما فکر نکن اگر ما به کشورهای اروپایی کرنش کردیم؛ فردا همه ی مشکلاتموم حل میشه. نه اصلا هم اینجور نیست
    اولا اونا تا وقتی ما از تمام اعتقاداتمون دست نکشیم با ما دشمنی می کنن و در ثانی سیاست اونها یک طرفه است. یعنی زور هم که بگن در قبال این زورگویی چیزی نمیدن !
    مشکلات اقتصادی مملکت ما که اولا هم داره حل میشه و در ثانی خیلی بهتر از کشورهای بحران زده است به خاطر بی عرضه بودن خودمون و مسولینمون هست
    هیچ ربطی به سیاست خارجی و ایستادگی ما نداره

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:57:

    یعنی واقعا با دیدن کشورهای عربی منطقه بازهم به این موضع خودتون پافشاری دارید؟
    این کشورهایی که اوضاعشون به کل به هم ریخت، همه از متحدان سرسخت غرب(اروپا و آمریکا ) بودند. همین قذافی یادتون رفته به خاطر آمریکا چه بلایی بر سر تاسیسات هسته ایش آورد؟
    اگر شما یادتون رفته ما یادمون نرفته که درست در شرایطی که غرب فریاد دموکراسی و مردم سالاری سر داده بود، به شدت از کشورهای پادشاهی منطقه حمایت میکرد که حتا یک انتخابات آزاد در اون کشورها برگزار نمیشد!
    کشوری در سازمان ملل جای ایران رو گرفت در قسمت زنان که زن در اون کشور حتا گواهینامه رانندگی نمیتونه بگیره، حق رای نداره، از عقب نگه داشته شده ترین موجودات عالم به حساب میاد.. شرم آوره واقعا..
    همین جناب مبارک که درقفس محاکمه شد از متحدان بسیار سرسخت آمریکا و اروپا و البته اسرائیل بود.. وقت اضطرار دیدید چقدر حمایت شد..
    از طرف دیگه همین اروپا و آمریکایی که بحران اقتصادی داره فلجش میکنه به چه درد مسایل اقتصادی ما میخوره؟یک دلیل مصون موندن پول و البته اقتصاد ایران جدا بودن آن از اقتصاد غرب بود.. وگرنه که ماهم مثل خیلی از کشورها الان مشغول وام گرفتن و مقروض کردن کشورمون و اجرای طرح ریاضت اقتصادی بودیم..
    حداقل در مسائل شفاف منطقی صحبت کنید که آدم احساس کنه داره با یه آدم منطقی صحبت میکنه..
    حرف زیاده جناب هومن!! گوش شنوا نیست.
    …….
    اصولا برنامه ریزی کشور ما بر اساس روابط با دیگر کشورها ی غربی نیست و به همان دولتهای کوچکتر اکتفا داریم ….
    ما چه نیازی به برنامه ریزی بر اساس روابط با چنین کشورهایی داریم؟ اگر ممکنه دوتا دلیلتون برای نگرانی از این موضوع رو بنویسید تا ماهم بدونیم..جناب هومن

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:32:

    برای متقاعد کردن خود و دیگران ..فردی که بر اساس ایدولوژی ….دنیا را تحلیل می کند …بسیار تلاش می کند و انتظار دارد دیگران هم قبول کنند ولی حاضر نیست خودش …قدم بگذارد جلو و اساسی ترین و اصولی ترین بدیهات را بپذیرد …
    -عربستان یک حکومت مذهبی است که با ما متفاوت است …معلوم است که برای زنان محدودیت درست می کند .و این محدودیت درکشور ما فقط کیفیتش فرق می کند ….از پوشش بگیرید تا حقوقی مانند دیه گرفتن ….و امکان به دست اوردن بعضی مشاغل ….
    اگر هم امروز می بینید که زنان در ایران کیفیت زندگیشان با زن عربستانی از برخی موارد متفاوت و پیشرفته تر است … همه اش مربوط به همفکران شما و سیاست مسولین نیست .ایا امکان دارد قبول کنید که برخی شرایط جامعه ما تحت تاثیر تمدن با سابقه ماست ؟
    اگر طالبان زنان خود را به این شکل می گردانند …دلیلش نداشتن سوابق فرهنگی است .
    به عبارتی پتانسیل و داشته های جامعه ما و ازادی که زنان ایران قبلا داشتند …امروز باعث تفاوت ما با عربستان است …
    …………………
    اگر شما یادتون رفته ما یادمون نرفته که درست در شرایطی که غرب فریاد دموکراسی و مردم سالاری سر داده بود، به شدت از کشورهای پادشاهی منطقه حمایت میکرد که حتا یک انتخابات آزاد در اون کشورها برگزار نمیشد!
    …………………..
    پاسخ : متاسفانه اینها کپی اخبار و تحلیلهای یکطرفه صدا و سیماست .نمی تواند مبنای بحث قرار گیرد .مسلم است که صدا و سیما …در دستور کار خود به صورت جدی انتقاد از تمام سیاستهای دولتهای غربی را دارد .وما متوجه حقیقت نمی شویم .
    ایا شما یادتان هست که دیکتاتور رومانی …قیل از سقوط میهمان دولت ایران بود ؟ایا این را فراموش کرده اید ؟ایا فراموش می کنید که بسیاری از کمونیستها با دولت ایران روابط خوبی دارند و این برای من قابل هضم نیست !
    حتی انقدر شعار ضد غربی می دهید که دقیقا رفتار کمونیستها را یاد اوری می کنید .

    ……………………………………………………………
    از طرف دیگه همین اروپا و آمریکایی که بحران اقتصادی داره فلجش میکنه به چه درد مسایل اقتصادی ما میخوره؟یک دلیل مصون موندن پول و البته اقتصاد ایران جدا بودن آن از اقتصاد غرب بود.. وگرنه که ماهم مثل خیلی از کشورها الان مشغول وام گرفتن و مقروض کردن کشورمون و اجرای طرح ریاضت اقتصادی بودیم..
    …………………………………………………………….
    ببخشید !! به نظرم شما متوجه نیستید که ما الان رکود اقتصادی وحشتناکی را داریم پشت سر می گذاریم …و اگر در امد نفت نبود …الان باید قرض می گرفتیم …ولی فکر کنم شمافقط اخبار دولتی را گوش می دهید …و فکر می کنید ما در امان ماندیم !!!خیر !
    ………………………
    کسی که برای وطنش ارزش و منزلتی قایل است …دنبال کشورهای کوچک نمی رود …!!!اینها زشت است برای کشور ما و این همان دردی است که به ان دچار شدیم .

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:12:

    پیرو فرمایش شما که فرموده بودید اخبار و تحلیل های صدا و سیما یک طرفه است و نمیتواند مبنای بحث قرار گیرد،سوالی داشتم خدمتتون.
    اون وقت اخبار و تحلیل های شما از کدام رسانه هاست که دوطرفه است و می تواند مبنای بحث قرار گیرد؟
    و اینکه جسارتا دور از جان، شما ما را پخمه گیر آوردید و یا تصور کردید از پشت کوههایی اومدیم که اینترنتی وجود نداره که اخبار و تحلیل های ما صرفا به رسانه ملی ختم میشه؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:42:

    من فقط اشاره به متن دوستان ارزشی می کنم ….چرا تمام نوشته و کامنت با اظهارات صدا و سیما یکی است ؟خودتان نگاه کنید و بخوانید .ببینید به جز تکرار بدون پایان خبری است که در اتاق خبر …رسانه مثلا ملی …تهیه شده ؟

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:15:

    نمیدونم چرا حرفهای شما من رو به شدت یاد بی بی سی و voa میندازه. همون مضمون اینبار توسط هومن داره تکرار میشه.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:12:

    حداقل در مسائل شفاف منطقی صحبت کنید که آدم احساس کنه داره با یه آدم منطقی صحبت میکنه..
    ………………………………………………………
    ببخشید …اینکه ما اخبار صدا و سیما را کلمه به کلمه نقل کنیم …منطق است ؟

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:20:

    با این جملتون که منطقی صحبت کنید تا ادم احساس کنه داره با یه ادم منطقی صحبت میکنه به شدت موافقم!!!

    سوال من رو با سوال پاسخ ندید لطفا!

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:52:

    جناب هومن.. برای یک لحظه فقط یک لحظه به خودتون فرصت فکر کردن بدید.. در مورد تهمتی که میزنید که مذهبی ها بعدا پولدار شدن هیچی نگفتیم و سکوت کردیم.. در مورد اینکه ما رو انسانهایی که قدرت تحلیل ندارند و نمیفهمند خطاب کردید ، ما به احترام مدیر سایت سکوت کردیم و هیچ نگفتیم ..هربار همه ما رو با اتهامات و توهینهاتون نواختید سکوت کردیم و بسیار منطقی پاسخ دادیم.. اما این یکی برای من قابل تحمل نیست.. من اخبار تلویزیون دولتی ایران رو گوش میدم اما چیزی که در بالا نوشتم رو از اخبار به دست نیاوردم.. لازم به ذکره که بنده از سال 84 تا الان مشغول مطالعه هستم و سر کلاسهای مختلفی حاضر شدم. که فقط یکی از این کلاسها 4 سال هست که به طور هفتگی و مداوم برگزار میشه و یکی از جلساتش به اندازه خیلی از اطلاعاتی که به خورد شما داده میشه می ارزه.. کلاسهایی که اساتیدش انقدر آگاه هستند که نیازی نباشه برای امثال شما توضیح بدم.. بیشتر اعضای این وبلاگ تحصیلکرده هستند و اغلب دارای مطالعات گسترده خارج از درس.. سعی کنید این مسائل رو بفهمید…اگر شما مشکلات زندگی انقدر فشارتون داده که راهی به جز بد و بیراه گفتن به ما ندارید باید عرض کنم که به جای غر زدن ، تهمت زدن، ایراد گرفتن و در لفافه فحاشی کردن، آستین همت رو بالا بزنید و برای زندگیتون تلاش کنید.. هیچ کدام از ما در خانه منتظر ننشستیم قوت روزانه مون رو بیارن در خونمون و ما تشکر کنیم.. همه ما مشغول تلاش هستیم .. تلاشهایی که شاید شما خوابش رو هم نبینید..

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:51:

    اگر شما مشکلات زندگی انقدر فشارتون داده که راهی به جز بد و بیراه گفتن به ما ندارید باید عرض کنم که به جای غر زدن ، تهمت زدن، ایراد گرفتن و در لفافه فحاشی کردن، آستین همت رو بالا بزنید و برای زندگیتون تلاش کنید.
    ……………………………………………………………..
    این پاسخ یک فرد با سواد نیست به انتقادهایی که از یک دولت با مدیریت ضعیف …می شود .
    ایا بهتر است که یک فرد با توانایی مالی بیایید اینجا و بگوید اقا من در این سیستم اقتصادی مریض و فاسد … من پولدار شده ام …ولی بیایید به فکر مردم فقییر هم باشیم ؟ایا این درست است ؟یا ..
    اینکه فردی بیایید و نمونه ای باشد از بیشما شهروند بدون وابستگی …در ایران …که نتوانسته یا نخواسته خود را وارد سیستم فاسد اقتصادی کند و زندگی درست کرده و الان هم از جایی رانتی و کمکی هم ندارد …ولی معترض است به بانیان این ظلم ….معترض است به کسانی که ادعای مذهبی بودن را دارند ولی ذره ای برایشان مهم نیست که فساد اقتصادی چه کرده ؟
    من انتقادم همین است …نمی توانم کسی را که از مجریان ظلم اقتصادی حمایت می کند را …..تحسین کنم .
    مسلم است که فردی را که به واسطه ارزشی بودن دارای قدرت و تمکن مالی شده بیاید و اینجا و اظهار رضایت کند ..و دعا کند به جان ریس جمهور محترم …
    ایا این توهین است که واقعیت ها عیان شود ؟ایا شما می بینید جوانانی را که به علت وجود شما از زندگی بیزار شده اند ؟شما اجازه نمی دهید که اصلاحاتی صورت بگیره در جهت بهبود شرایط زندگی مردم …حتی از انتخابات بسته و مشکوک هم حمایت می کنید .این ها دلیل سواد است ؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 22:35:

    بیشتر اعضای این وبلاگ تحصیلکرده هستند و اغلب دارای مطالعات گسترده خارج از درس..
    ………………………………………………………..
    پاسخ :نگاهی به کامنتها بکنید …ایا شعار دادن نشانه تحصیلات است؟واقعا نتاسفم که همه چیز را تحریف می کنید و طوری صحبت می کنید که گویی که باید امتییازهایی به شما و دوستان داد …..

    [پاسخ]

  2. فطرس ملک گفت:

    سلام جناب صفا

    بعد از همین سخن رهبر عالیقدرمان با این بصیرت و تیز بینی جای یک تکبیر آنچنانی خالی بود

    الله اکبر
    الله اکبر
    الله اکبر
    خامنه ای رهبر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر انگلیس
    مرگ بر منافقین و کفّار
    مرگ بر اسرائیل

    [پاسخ]

    «آخر الزّمان و پایان ارزشها» پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 21:20:

    داداش گلم فطروس ملک دیگه چیه نکنه منظورت پتروس ملک ِ
    بابا یکم پارسی صحبت کنید نه فارسی ! این درستشه…

    [پاسخ]

  3. فطرس ملک گفت:

    دستتون درد نکنه
    من ماجرای رستوران میکونوس را با جزئیاتش نمیدونستم
    ممنون که توضیح دادید

    [پاسخ]

  4. محمد گفت:

    آقا مطلبتون خوب بود ولی عین عبارت حضرت آقا بهتر و گیراتر است:

    «خواستند سيلى بزنند، البته سيلى سخت‌ترى خوردند. از همين حسينيه آنچنان سيلى‌اى خوردند كه بعد تا مدتها دنبال علاجش بودند!»

    به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای

    [پاسخ]

  5. آرمان گفت:

    فارغ از این مسئله که گویا برای شما اصلا کشته شدن یک عده انسان اهمیتی ندارد و نمی‌خواهید به این جنبه ماجرا دقت کنید، ای کاش در مسئله بررسی عملکرد دستگاه دیپلماتیک، همه چیز را در شخص رهبر نظام خلاصه نمی کردید و دست کم برای خودتان یادآور می‌شدید چه شد که در آن زمان دیپلماسی ایران توانست به یک پیروزی دست پیدا کند، اما سال‌ها بعد و در شرایطی که شعار «عزت و اقتدار» نظام به بزرگترین برچسب تبلیغاتی حکومت بدل شده است نمی‌تواند پیروزی‌های مشابهی را رقم بزند. تفاوت روابط دیپلماتیک در دوران ریاست جمهوری خاتمی با احمدی‌نژاد فقط در همین مورد خلاصه نمی‌شود. ماجرای سرو نشدن مشروبات الکلی در جلساتی که خاتمی شرکت می‌کرد و همچنین استقبال ویژه و همراه با احترام از وی د برابر توهین‌های مکرری که احمدی‌نژاد در سفرهای اروپایی خود با آن مواجه شد دست مایه قابل اتکایی برای مقایسه «عزت جهانی» نظام در دو دوره مختلف است.

    [پاسخ]

    فطرس ملک پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 10:58:

    می توانید در کنار سرو نشدن مشروبات الکلی در جلساتی که خاتمی شرکت می کرد از دست دادن ایشان با دختران نامحرم و همچنین ملاقات با سوروس هم یادی کنید جناب آرمان
    البته شاید از نظر شما چنین کارهایی عزت جهانی محسوب می شد!!!!

    [پاسخ]

    آرمان پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:44:

    عزت که چه عرض کنم، نشانگر رعایت کردن نخستین الفبای ادب و شعور اجتماعی است

    [پاسخ]

    فطرس ملک پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:08:

    متاسفم برای شخص شما و امثال شما که عزت جهانی و شعور اجتماعی را دست دادن با نامحرمان و ملاقات و ارتباط با عمال رژیم کودک کش صهیونیست می دانید و خود را محق داشتن مملکتی آزاد و پاک.
    خوبه که خودتون اعتراف می کنید به گندکاری های سید امریکاییتون

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:15:

    این امکان ندارد که جمله ای جدی بگویند و در ان نامی از صهیونیسم ها نبرند !!!!اگر اسراییل نبود …شما دست از سر مردم بر می داشتید ؟خدا لعنت کند این قوم یهود را که باعث شد ملتی در این گوشه اسیر شوند .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:22:

    ببخشید اونوقت عدم سرو الکل مشکلی با نخستین الفبای ادب و شعور اجتماعی نداره؟!! سواله دیگه .. پیش میاد

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:48:

    خوب تا ابد این امکان ندارد … حسی را که من و امثال من داشتند را باور کنید …سیاست خارجی در زمان اقای خاتمی …رنگ و بوی منافع ایران را داشت و بدین ترتیب بسیاری از رهبران کشورهای دیگر را وادار به احترام کرد .
    ولی از انجاییکه نزد شما تمام دنیا فاسدند !!!!ما نمی توانیم وارد بحث اهمیت احترام جهانیان شویم به ریس دولت !
    نهایتا شما دشنام دادن به انان را می پسندید !!!

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:05:

    جناب امیری
    بدیهی هست که “قضاوت” با “دیپلماسی” فرق داره و من به دیپلماسی پرداختم.
    اردیبهشت 76 هم خاتمی رئیس جمهور نبوده، هاشمی و دکتر ولایتی منویات رهبر رو به خوبی اجرا کردن که پیروزی حاصل شد :)
    اما زمان آقای خاتمی! کاری کردن که ایران محور شرارت نامیده شد، برای سه تا سانتریفیوژ سالها مذاکره کردن و آخر سر هم حاصل این شد که اولا در شورای حکام که خیلی مهمتر از شورای امنیت هست، قطعنامه صادر بشه، ثانیاً ایران حق تحصیل در این رشته رو هم آزادانه نداشته باشه،‌ ثالثاً بر خلاف اصل مسلم استقلال کشور امضاء کردن که هر وقت هر کجای ایران رو بخوان بدون اطلاع قبلی می‌تونن بازرسی کنن. (الان بیش از 7000 سانتریفوژ در حال چرخیدن هست و خدا می‌دونه چقدر بیمار از مرگ نجات پیدا کردن به خاطر رادیو داروها).
    ریاست دوره ایی سازمان کنفرانس اسلامی رو اونقدر در بوق و کرنا کردن که انگار به شخص آقای خاتمی و با تلاش دولت ایشون اعطا شده، اما الان ریاست غیردوره‌ ای اوپک رو اصلا نمی‌خوایین ببینین.
    در همین قضیه میکونوس آلمان اعلام کرد که می‌خواد یادبود به همراه اسم متهمان درب رستوران نصب کنه، اونقدر آقای خاتمی سکوت کرد که داشت این کار انجام می‌شد و فقط مصاحبه شهردار تهران (احمدی) که گفت اگر این کار رو بکنن ما هم یادبود اسامی قربانیان سلاح های شیمیایی آلمان در جنگ رو درب سفارت آلمان نصب می‌کنیم، مانع این کار شد.
    ایران الان اصلا قابل مقایسه با ایران 80 یا 82 هست؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:44:

    نحوه برخورد جک استراو رو یادتون رفت بگید آقای صفا.. هنوز که هنوزه یاد اون صحنه میفتم خجالت میکشم که اونها نماینده ایران بزرگ اسلامی بودن..
    نگاه ره بر عزیز انقلاب کجا و حقارت طلبی و بدبختی اون جماعت کجا؟ آقا چطور از عزت اسلامی صحبت میکنند و اونها چه کار کردند؟
    سر قضیه هسته ای هم داشتن یه ترکمانچای دیگه به خوردمون میدادن، اگر نبود تدبیر ره بر حکیم انقلاب و البته حضور دانشجویان جی 8( 8 دانشگاه تهران:d) پشت درهای کاخ!!! سعدآباد الان معلوم نبود سر مساله هسته ای چه بلایی اومده بود..

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:28:

    – یک گربه ای زیر سایه دیوار خوابیده بود خیال میکرد زیر سایه خودش خوابیده. صاحبان قدرت در ایران هم زیر سایه میلیاردها دلار نفت و گازی که از زمینهای خوزستان و بوشهر میاد بیرون خوابیدن فکر میکنن نون درایت و تیزهوشی خودشون رو میخورن. سفرای غربی اگر برگشتن برای حفظ سهم خودشون از ثروتهای ایران بوده نه به درایت اون کسی که در حسینیه نشسته. از این دست مطالب شاه پسند برای ساکن کاخ سعد آباد هم خیلی نوشته شد ولی وقتی کلید نفت از دستش دراومد تازه فهمید که کشورهای غربی حتی اجازه ورود هم بهش نمیدن.
    – جمله “شورای حکام که خیلی مهمتر از شورای امنیت هست” گذشته از این که غلط هست، این طور القا میکنه که رفتن به شورای امنیت یک پیروزی بود. احتمالا فرض کردید که خواننده فرق این دو تا شورا رو نمیدونه!
    – اون لوح یادبود حاوی اسامی قربانیان روبروی رستوران میکونوس نصب شده. خبری دال بر برداشتن اون لوح یادبود پیدا نکردم. احمدی نژاد یک نامه به شهرداربرلین نوشت و اون مطلبی که گفتید رو عنوان کرد ولی مثل باقی نامه هاش کسی جوابش رو نداد.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:37:

    حتماً هم زیر سایه نفت بود که کشور پهناور ایران،‌ اونقدر تکه تکه بذل و بخشش شد که تبدیل به این نقشه‌ی گربه‌ ایی شد که الان می‌بینیم ها. و اگر انقلاب نبود شاید همین نقشه‌ی گربه‌ایی هم باقی نمی موند …
    ترکمنچای، کاپیتالاسیون، گس- گلشائیان، گلستان و ….. هنوز بشمرم؟ (دلم نمیاد کشورهایی که از ایران جدا شدن رو بشمرم). بحرین این ثروت عظیم، می‌دونی در ازای چی فروخته شد؟

    فکر کنم 8 سال حقوق خوندن هم کافی باشه که بدونم شورای امنیت مهم‌تره یا شورای حکام. شما تحقیق بفرما بیشتر متوجه می‌شی.
    در مورد اون یادبود هم دقت کن ببین اسم قربانیان رو تنها زدن یا اسم متهمان رو هم زدن؟ این عکس‌ش هست :
    http://www.upload98.com/images/vqs3wevpdj4gek8l5ic.jpg

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 14:21:

    – کشورهائی که از ایران جدا شدن همه متعلق به قبل از کشف نفت هستن. بحرین هم بعد از صفویه از ایران جدا شده بود و تنها چیزی که برای ایران باقی مونده بود ادعای مالکیت بود که نهایتا در سال 1971 این ادعا رو کنار گذاشت.
    – اگر رفتن به شورای امنیت یکی از پیروزیهای دولت احمدی نژاد هست. چرا دولت و مجلس خواستار خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت و بازگشت به شورای حکام هستن.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 14:26:

    بحرین فقط دو سال قبل از پیروزی انقلاب به یغما رفت. قراردادهای ننگین مال سال 42 و دهه‌ی30 و 20 بودند و الی آخر. اینا چیزای نیست که کسی بتونه کتمان کنه،‌ اصلاح طلب عزیز.
    منم نگفتم رفتن به شورای امنیت پیروزی است، عرض کردم زمان آقای خاتمی با این همه ادعا به شورای حکامی که مهمتر است، رفت.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:24:

    اگر انقلاب نبود شاید همین نقشه‌ی گربه‌ایی هم باقی نمی موند …
    ……………………………………………………………..
    این دیگه از اون حرفها هست …همین جزایر که اعراب هی بر سر ان به ما حمله می کنند را حتما بعد از انقلاب تصرف شد .
    برای مقبول بودن حرفها و متن ها …بهتر است واقعیت گفته شود .قبل از انقلاب همه شاهد ترس ارتش عراق از ارتش ایران بودند .و این واقعا ان موقع لذت اور بود .

    [پاسخ]

    آرمان پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 13:03:

    جناب صفا
    کاش قبل از آنکه بر پایه پیش‌فرض‌های تاریخی تحلیل ارایه کنید یک جست و جوی ساده برای صحت و سقم دانسته‌های خود انجام می‌دادید. صدور حکم دادگاه به اردیبهشت 76 باز می‌گردد که خاتمی هنوز رییس جمهور نبود. اما رفع بحران، عادی سازی روابط و بازگشت سفرای خارجی به ایران (با تاخیر در بازگشت سفیر آلمان) به آبان ماه آن زمان و دوران ریاست جمهوری خاتمی باز می‌گردد. در واقع خاتمی به محض ورود به کاخ ریاست جمهوری بزرگترین بحران دیپلماتیک کشور را حل و فصل کرد.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 13:26:

    آرمان جان
    علیرغم تمام اختلاف فکری که با هم داریم، من همیشه پشتکار شما در ارائه مطالب مستند و غیرسطحی رو تحسین کردم.
    از شما بعیده اینجور حرف زدن.
    آقای خاتمی خرداد 76 انتخاب شدن، 6 ماه بعد در اواخر آذر 76 تازه دولت رو تحویل گرفتن. چطور در ظرف چند روز چنین بحران عظیمی رو حل کردن؟ به چه طریقی و از چه راهی؟ چه کاری کردن؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:53:

    الان بیش از ۷۰۰۰ سانتریفوژ در حال چرخیدن هست و خدا می‌دونه چقدر بیمار از مرگ نجات پیدا کردن به خاطر رادیو داروها).
    ………………………………………………………………
    ww ww ww
    به نظر شما بیماران ما به علت در دسترس نبودن این داروها تا قبل از ۷۰۰۰ سانتریفوژ …چه می کردند ؟تلف می شدند ؟ الله اکبر ….
    در ضمن شما اتفاقات ژاپن را هم …رصد (ادبیات ارزشی )کردید ؟
    خیلی از مردم ما از خطرات راکتور های اتمی استقبال نمی کنند .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:57:

    هومن جان من یه خورده فکر کن، تحقیق کن بعد حرف بزن
    از پیش از انقلاب یک مقدار بسیار ناچیزی از این داروها در یک ایستگاه تحقیقاتی آزمایشگاهی ساخته میشده ولی متاسفانه به شدت کم یاب بوده و پر هزینه .
    کم کم با کمک مرکز رویان این تقویت شد، و در زمان حال به اوج خودش رسیده .
    شما اگر وقت داشتی یه سر برو موسسه تحقیقاتی رویان، ببین چقدر از کشورهای اروپایی حتی برای درمان به اونجا مراجعه میکنن . بیماران خودمون که جای خود

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:28:

    این نیاز به تحقیق نداره ……چرا حرفی می زنید که مضحک باشد …من فقط پرسیدم قبل از این تکنولوژی اتمی ….بیماران ما تلف می شدند ؟ یا این مقدار مورد نیاز را با پول وارد می کردیم ؟شما فقط پاسخ بدهید …تلف می شدند و ما پول نداشتیم وارد کنیم …یا نمی دادند داروی اتمی به ما …..
    در مورد مراجعه افریقایی ها هم به مراکز درمانی ما …هم لازم نیست برای بنده شررح بدهید که درمانگاه ایران را با داروی مجانی در غرب افریقا و کشور غنا از نزدیک دیده ام …

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:27:

    آقا هومن
    اونا به ما دارو نمی دادن . از کجا وارد کنیم؟
    بذاریم بیماران ما بمیرن ؟
    آفریقایی ها یا اروپایی ها یا امریکایی ها،‌ چه فرقی میکنه؟
    مهم رشد صنعت توریسم پزشکی هست

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 01:15:

    جناب هومن با این جمله “خیلی از مردم ما از خطرات راکتور های اتمی استقبال نمی کنند .” کاملا متوجه شدم تفکرات دو سه طرفه شما از کجا نشات میگیره…
    کاملا متوجه شدم..

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 22:44:

    امنیتی به مسایل نگاه نکنید ….اگر مجلس در جریان انتخاب .وزیر نفت … شعار مرگ بر امریکا بدهد که نماینده مخالف مجبور شود …سخنرانی نکند از بیم امریکایی شدن ….این واقعا اسف بار است …همین رفتار هم از سوی شما دراینجا تکرار می گردد .بیایید سواد و تحصیلاتی را که نام بردید …اسباب پیشرفت و تعمق بحث ها نمایید …این چه گرفتاری است که تا کم می اورید …فورا مرگ بر امریکا می گویید ؟این شکلی کاملا غیر عادی به نظر می ایید .
    مردم نظریات مختلفی راجب بحث اتمی شدن دارند .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 01:49:

    دست خودم نیست.. نمیدونم چرا یاد مستندی افتادم که «من و تو» پخش کرده.. همون که خطرات نیروگاه های هسته ای رو نشون میدادا..همون.. که حادثه چرنوبیل و فوکوشیما رو نشون میدادا..همون..ناخوداگاه یاد اون افتادم..
    البته بی بی سی هم گمونم یه کارایی کرد به مردم ما بفهمونه نیروگاه اتمی جیزززه.. داشته باشیم اوف میشیم.. ولی خب به جز اون مردمی که شما میگید بقیه نفهمیدن..یادمه یه عده حتا زنجیره انسانی هم کشیدن دور تاسیسات هسته ای.. خب الیته اونا مردم نبودن حواسم نیست.. اونا قشر مذهبی پولدار شده ی بی سوادو نفهم و عموما روستایی بودند که موظف هستند از نظام حمایت کنن.. اوه من معذرت میخوام.. کج فهمی من بود.. عفو بفرمایید جناب هومن..
    در ضمن ما رو ببخشید که مردم نیستیم یادم رفته بود که فقط مردم تهران مردم هستند و کشورهای غربی.. خلاص

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 05:50:

    لایک به افق :)
    من موندم که اینطور که این هومن از پولداری ماها صحبت میکنه و اینقدر به واسطه مذهبی بودنمون بچه مایه دار هستیم اصلا چه نیازی هست که من و امثال من 1500 کیلومتر دور از خونواده تو یه جایی که گرما و رطوبت و الودگی هواش جیگر ادم رو خون میکنه ، باید کار و کار و کار و کار کنیم تا یه سری که فکر میکنند خیلی خیلی حالیشونه هر چی از دهنشون درمیاد به ما به قول خودشون مذهبی ها نسبت بدن
    این هومن و امثال هومن به من و امثال من میگن تحلیلتون یک طرفه است و صرفا منطبق بر صدا و سیما ، اما یادش رفته که خودش فقط داره حرفهای بی بی سی و چند تا شبکه معلوم الحال رو تکرار میکنه.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 07:33:

    خودتان را طرف انتقادهای من ندانید .من در مورد ظلمی صحبت می کنم که توسط افرادی صورت می گیرد که خود را انتساب به مذهب می دهند ولی مجالی به دیگران برای زندگی نمی دهند .
    اگر کسی شب و روز عبادت نماید …باید باعث شود که حقوق مردم را بیشتر رعایت نماید .و افناده تر باشد …به مسایل دنیوی بی توجه تر باشد …مانند روحانیون …
    ایا شما جمله ای در کامنتهای خود برای مردم دارید ؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 07:28:

    البته بی بی سی هم گمونم یه کارایی کرد به مردم ما بفهمونه نیروگاه اتمی جیزززه.. داشته باشیم اوف میشیم
    ………………………………………………………………
    این جملات یک فرد مدعی سواد است .نوشتن از روی بغض و جبهه گیری سیاسی ……تنها خبری از توجه به زندگی مردم عادی نیست .
    خوب من همیشه سوالی را دارم …من و خیلی ها عملکرد بی بی سی را در سال 57 در ایران نمونه دخالت یک رسانه می دانیم در زندگی مردم کشور دیگر ….در ان سالها بی بی سی شده بود رسانه انقلابی های ایران ….چرا در ان مورد اعتراض نمی کنید ؟

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 11:10:

    اگر سیاست خارجی دولت احمدی قابل ایراد گرفتن بود آقای کروبی توی مناظره افتضاح ِ الخلیج العربی رو نمی‌افرید و به چیزای دیگه گیر می داد

    [پاسخ]

    ابراهیم پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:29:

    رفیق این ماجرا مربوط به سال 71 هست ، خاتمی که سال 76 رئیس جمهور شد

    [پاسخ]

  6. رضا گفت:

    یاد مناظره افتادم
    کروبی درباره سیاست خارجی حرفی زد ، دکتر بهش جواب داد :
    رفتید ایتالیا تحویلتون گرفتن؟ نوش جونتون . ولی در نگاه ما دنیا فقط چند کشور اروپایی نیست

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:30:

    بله در نگاه ایشان ایران فقط تهران نیست ..دنیا فقط ایتالیا نیست ….
    ایران روستای دور افتاده ای است که مردمش دسترسی به اطلاعات روز ندارند و دنیا هم کشورهای کوچکی است که به پول ما نیاز دارند .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:27:

    انگار تو فکر شما فقط یک ایتالیا وجود داره و یه روستا . انگار نه انگار که دنیا 198 کشور هست …

    [پاسخ]

  7. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    ممنون
    هم کلی به اطلاعاتمون افزوده شد
    هم کلی به خودمون بالیدیم که ایرانی هستیم و شیعه
    خدایا تا انقلاب حضرت یار(ع)
    رهبر ما خامنه ای رو نگهدار
    ان شا ء الله

    [پاسخ]

  8. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    واقعا کیف کردم. واقعا عالی بود. ممنون از نوشتن این مطلب فوق العاده.
    یادآوری چنین حوادثی گاهی خیلی لازمه. ره بر عزیزمون بی دلیل بعد از مدتها به این مساله اشاره نکردند.
    حتا خوندن این مطلب حس عزت و اقتدار و سربلندی رو به آدم القا میکنه.. همون عزت مسلمون در برابر غیر مسلمون که تاکید دین اسلام بر روی این مساله خیلی زیاد هست.

    از طرفی خیلی دوست دارم اینهایی که میگن سیاست خارجی در دوره دکتر افت داشته دو تا دلیل منطقی بیارن.. واقعا منتظرم دوتا از دلایلشون رو اینجا بخونم..

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:57:

    باید ابتدا معیار سرافرازی را تعریف کنیم و سپس متوجه می شویم که اقای احمدی نژاد …چه بر سر تصویر جهانی ایران اورده ؟
    ایا فیلم های جمیز باند را در مورد کره شمالی …و خطرات این کشور را دیده اید …اگر ایران را اینگونه مطرح کنند …من سر افکنده می شوم ! :cry:
    ولی شما بر اساس ایدولوژی فکری …به کارگردان ان فیلم اتهام صهیونیست بودن را می زنید .

    [پاسخ]

  9. افق گفت:

    قابل توجه بعضیها که نگران توزیع پول نفت سر سفره های مردم هستند..
    http://rajanews.com/detail.asp?id=98396

    [پاسخ]

    Hosain پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:59:

    مگر خبر ندارید؟
    وال استریت ژورنال نفوذی جمهوری اسلامی است :))))

    [پاسخ]

  10. افق گفت:

    این مطلب هم به درد اونهایی که نگران عدم ارتباط ما با غرب هستند میخوره..
    http://rajanews.com/detail.asp?id=98397

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 23:58:

    کسی نگران ارتباط با غرب نیست …بلکه ارتباط با کمونیست ها توسط دوستان شما نگران کننده است .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:55:

    شما اولین کامنت این متن که مرقوم فرمودید رو مطالعه بفرمایید.. بعد یادتون میاد نگران چی بودید..

    [پاسخ]

  11. افق گفت:

    به به.. گفتم این مطلب خیلی چسبید..
    http://rajanews.com/detail.asp?id=98414

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 12:43:

    دم رجا نیوز گرم
    چه سریع کارش کرد.
    ممنون که خبر دادین :o

    [پاسخ]

  12. ناشناس گفت:

    انان فراموش کرده اند(خود را به فرامشی زده اند شاید آلامشان تسکین یابد ) که :
    یریدون ان یطفئوا نورالله بافواههم و یابِی الله اِلا ان یُتم نوره و لو کره الکافرون
    و ما نباید از یاد ببریم که:
    و لَن ترضی عنک الیهود و لاالنصاری حتی تتبع ملتهم قل اِن هدی الله هو الهدی

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 13:11:

    صدق الله العلی العظیم

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ آگوست 17th, 2011 13:21:

    به خاطر یاد اوری ممنونم

    [پاسخ]

  13. ناشناس گفت:

    مشرق هم زده
    همون ناشناس قبلي
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/61113

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 14:17:

    و باشگاه خبرنگارن جوان

    http://art.yjc.ir/NewsDesc.aspx?newsid=2041762

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 17:46:

    مرسی رجا
    دوباره هم و این بار در خبر اصلیش کارش کرد:

    http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=98469

    [پاسخ]

  14. فطرس ملک گفت:

    ***جهاد با نفس وسائل الشیعه***

    باب حقوق واجب و مستحبّی که قیام به آنها سزاوار است

    ادامه حدیث 19 از امام سجاد (ع)
    و حقّ سائل این است که به قدر نیازش به او عطا کنی و حقّ کسی که از او چیزی درخواست نموده ای این است که اگر عطا کرد از او با سپاس و قدردانی بپذیر و اگر خودداری کرد عذرش را پذیرا باش .
    سخن امام (ع) ادامه دارد که انشاء الله در روزهای آتی ادامه آن را در سایت قرار می دهم….

    [پاسخ]

  15. فطرس ملک گفت:

    **** مصباح الهدی ***

    *** قناعت***
    دندان طمع را باید کند. در دنیا آنچه نیست که نیست، آنچه را هم که هست نیست فرض کن. دندان طمع دنیا را یکجا بکن.
    گزیده ای از سخنان مرحوم حاج اسماعیل دولابی در مجالس وعظ

    [پاسخ]

  16. pichide69 گفت:

    لام وبلاگ عالی و ÷ر محتوایی دارید
    مطلبتان را زدم
    برایتان آرزوی عابت بخیری دارم

    [پاسخ]

  17. محسن همتی گفت:

    برادر گرامی. از نقش آقای هاشمی و مثال درخشانی که در خطبه‌ها زدند نگذرید. ایشان گفتند گنجشک می‌خواست از روی درخت بپرد گفت خودت را سفت بگیر. این مهمترین عبارتی بود که در رسانه‌های غربی رفت. بد نیست سرچی بکنید

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 14:22:

    درسته. اون زمان هاشمی ، هاشمی بود. دمش گرم

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:01:

    مثال ها زیاد است …همه می دانند که اقای هاشمی خطیبی است که که از سایرن منطقی تر می باشند ….بهتر است این باب ضد اخلاقی را باز نکنید …انگاه دوست دارید از مسولین مورد علاقتان انتقاد مستقیم نشود .و اگر اینطور است بهتر است …خودتان شروع کننده نباشید .

    [پاسخ]

  18. سامان الف گفت:

    سلام

    واقعا دلیل این همه عقده ی کینه ی غربی ها علیه ایران همین سیلی های پی در پی ایست که از ایران خورده است.

    فإن حزب الله هم الغالبون

    [پاسخ]

  19. م.طاهري گفت:

    سلام بزرگوار

    بي اندازه ممنون به خاطر بازخواني اين رويداد غرور آميز

    عجب جمله اي بود جمله آقا:
    “به خیال خود خواستند سیلی سختی بزنند اما از همین حسینیه پاسخ خود را با سیلی سخت‌تری دریافت کردند.”

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 14:29:

    این جمله رو در خبر (که مقداری سریع‌تر تهیه میشه) سایت آقا ذکر کرده ولی اصل جمله خیلی دلچسب تره:
    «خواستند سیلى بزنند، البته سیلى سخت‌ترى خوردند. از همین حسینیه آنچنان سیلى‌اى خوردند که بعد تا مدتها دنبال علاجش بودند!»

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ آگوست 9th, 2011 22:59:

    حق با شماست، اين بود!

    ممنون

    [پاسخ]

  20. 313 گفت:

    سلام علیکم

    واقعاً ممنون ! پست غرورآمیزی بود…افتخار کردیم و افتخار میکنیم که رهبری داریم آزاده…

    طاعات قبول

    [پاسخ]

  21. ناشناس گفت:

    تا جایی هم که من شنیدم موقع برگشتنشوشون هم سوار اتوبوسشون کردن!بخاطر این اهتمام ممنون!

    [پاسخ]

  22. سلام علیکم
    خیلی ممنونم بابت توضیحاتی که از این واقعه دادید
    خدا را شاکرم به خاطر نعمت و رحمت وجود امام خامنه ای

    نمی دانم دقیقا رفتن زیر سایه حمایت دولت هایی که اخیرا در جمع و جور کردن اوضاع داخلی خودشان در مانده اند چه لطفی می تواند داشته باشد
    و در ضمن واقعا نمی دانم که دوستان چه انتظاری از این دولت ها دارند؟ قرار است با دست دوستی دادن به این کشورها وضعیتی مثل عراق و افغانستان پیدا کنیم و حاکم شدن دموکراسی غربی( بخوانید آمریکایی)؟ یا شاید هم خیلی شیک و به قول معروف لارج باشیم و بشویم مثل کانادا که هنوز که هنوز است تحت لوای استعمار پیر است و فاقد استقلال عمل؟
    شما فکر می کنید آغوش گشودن بر کشورهای غربی نتیجه ای دارد جز اینکه ثروتهای کشور حراج شب نشینی هایی شود که اتفاقا در آن ها مشروبات الکلی هم سرو می شود؟ شما فکر می کنید چشمان هرزه مستشاران آمریکایی و یا نظامیان ناتو برای زنان و دختران ایرانی هویتی باقی می گذارد؟
    شما فکر می کنید زیاده طلبی کشورهای غربی را پایانی هست؟ کشورهایی که عمیقا اعتقاد دارم هنوز هم با اندیشه های مرکانتیلیستی اداره می شوندو غارت و چپاول ثروت دیگر کشورها برایشان افتخار و حتی بدیهی است؟
    ای کاش به جای برخورد قبیله ای با مسائل کمی منطق به خرج می دادید

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:09:

    امپراطور ژاپن …جنگ را شروع کرد و در زمانی که داشت عقب نشینی می کرد …به سربازان و مردم ژاپن می گفت …اگر سربازان کشور فاتح به خانه شما برسند به زنان شما تجاوز می کنند …و انها هم با سنگ …می زدند بر سر مادر و خواهر خود که به دست سربازان …..یکی از این مردان ژاپنی …که سنش بالار رفته بود می گریست و این را تعریف می کرد در جلوی دوربین …..سالهاست که گروهی برای حفظ جایگاه قدرت خود …به مردم نگون بخت …هشدار می دهند …ولی در حقیقت زندگی و اعتبار و ازادی این مردم ابتدا توسط همین افرادی که هشدار می دهند لگد کوب می شود .
    وقتی به چشم خودم دیدم که جوانی که تازه محسنات در اورده لوله در دست دارد و حیدر حیدر می گوید و مردم را می زند ….متوجه شدم که این هشدارها برای چیست و چقدر این افراد به فکر عزت هموطنان خود هستند .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 00:16:

    منم به چشم خودم دیدم که برخی از سبزها واسه کثافت کاری (ببخشید این عبارت رو به کار می‌برم) اومده بودن راهپیمایی.
    می دونم که برخیاشون واسه دید زدن دخترای مردم میرفتن بالای پشت بوم شعار می دادن و …..
    اما هرگز به خودم اجازه ندادم اینها رو به کل سبزها تعمیم بدم و بگم همه اینجوری هستن
    اما شما یه همچین برخوردی با مسائل داشتی؟ یا همیشه همه رو با یه چوب زدی و چشمت رو روی حقیقت بستی و کلی نظر دادی .

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 04:52:

    جناب هومن
    اخلاق خیلی بدی داری
    یه کلمه رو میگیری و بر مبناش خزعبلات خودت رو میگی
    از این حرفت برمیاد که غیرتمندی
    به من بگو:
    نامردایی که توی گوانتانامو چنین لجن بازی هایی می کنن، اگه به اینجا پاشون برسه با زن و مرد و پیر و جوون چه می کنن؟

    تو رو به همین سحر عزیز سفسطه نکن
    رجوع کن به همون غیرتی که در وجود هر کسی هست و انشالله شما هم داری…بگو یه سرباز بی دین و ایمون و بی سواد و تحریک شده و در حال جنگ با عزیزان من و شما چه می کنه اگه سر برسه؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 18:15:

    به من بگو:
    نامردایی که توی گوانتانامو چنین لجن بازی هایی می کنن، اگه به اینجا پاشون برسه با زن و مرد و پیر و جوون چه می کنن؟
    ………………………………………………………..
    این را انقدر می گویند که همه وحشت کنند و منافع مملکت سالها دو دستی تقدیم این افراد و نسل ارزشی انها بشه …ایا این انصافه ؟ما بترسیم از اینکه امریکایی می اید !!!پس انتخابات را تعطیل کنیم و افراد ضد امریکایی بیایند بر سر کار …خوبه ؟از این جملات خوشت می اید ؟
    شما که ضجه می زنید برای شکنجه و اسارت خارجیها اشک می ریزید …چرا کهریزک در اینجا داشتیم ؟ چرا تقاضای اعدام دارید برای سران جریان سیاسی مخالف ؟برای این است که این ضجه ها سیاسی است …ابزاری است …ما باور نداریم .

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 18:53:

    ببین
    ما درخواست اعدام برای مخالفین نداریم
    ما میخواهیم کسانی که به هر نحوی در قتل ناجوانمردانه ندا آقاسلطان دست داشتند…کسانی که با لجاجت جوانان نا آگاه رو به خیابان ها رو ریختن….کسانی که پای مجاهدین خلق رو به کشور باز کردن و خونهای اصیل ایرانی رو به زمین ریختند…محاکمه و مجازات بشن

    حقوق دان نیستم ولی میدونم که سران فتنه یقینا در همه این کشته شدنها شریکند و دستشون به خون مردم( بسیجی یا غیر بسیجی) آلوده است

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 22:56:

    ما درخواست اعدام برای مخالفین نداریم
    ما میخواهیم کسانی که به هر نحوی در قتل ناجوانمردانه ندا آقاسلطان دست داشتند…کسانی که با لجاجت جوانان نا آگاه رو به خیابان ها رو ریختن….کسانی که پای مجاهدین خلق رو به کشور باز کردن و خونهای اصیل ایرانی رو به زمین ریختند…محاکمه و مجازات بشن
    …………………………………………………………….
    چقدر حاشا در روز روشن ww
    مشکل همین الزایمر سیاسی است
    شما خواستار محاکمه عادلانه هیچ کسی که بر علیه مردم معترض جنایتی کرده نیستید .
    ایا توان پیدا کردن ضارب …مردی که از بستگان اقای مهندس موسوی بود و با گلوله از پا در امد …واقعا وجود نداشت ؟
    ایا می توانستند قاتل پزشک کهریزک را بیابند ؟
    قاتل ندا الان در ایران است و راحت داره زندهگی می کند …و شما می رویید جلوی سفارت انگلیس تظاهرات می کنید .
    و خیلی از موارد …
    به هر حال شما هر گز از دادگاه بی طرف حمایت نمی کنید …زیرا بی طرفی برای شما معنی ندارد .

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 23:16:

    خعععععععععععععلی جالبه
    شما به جای همه فکر می کنین…به جای همه زتدگی می کنین
    به جای همه می برین و میدوزین
    بگذریم که فرضا در مورد ندا آقا سلطان حتی برخی رسانه های خارجی و فیلمسازانشان هم اذعان دارند که قتل او یک برنامه بود که با خنجر از پشت خوردن ندا تمام شد
    ====
    به هر حال بیاید یه روز بیاد که هم توهم شما تموم بشه و هم همه مقصرین محاکمه بشن

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 10th, 2011 07:39:

    اتفاقا حرکتی که تمام گروهای مردم در ان حضور داشته باشند …موفق است .ولی شما یک بدنه مذهبی را دارید که فقط در ان افراد پاک حضور دارند !!و زمانی هم مشکلی نظیر بازداشتگاه کهریزک به وجود می اید و دکتر جوانی فوت می کند …بلافاصله نیاز به سرپوش گذاشتن پیدا می شود و برای حفظ این پاکی بزرگ و عظیم …حتی دادگاهی بر گزار نمی شود که بدانیم ان جوان پزشک چگونه جان داده ؟
    و اگر متهمی پیدا شود او را سریع از بدنه پاک جدا می کنید مانند جدا کردن ناخن چرکی از بدن ….
    بارها این اتفاق افتاده …
    من نظر شما را جلب می کنم به فراوانی جوانانی که تمایل به کارهای فراقانونی دارند در بدنه پاک ….ولی شما دوست دارید این کلی ها دیده نشوند و برویم سراغ شهدا ….در حالیکه همسنگران این عزیزان هم به فراموشی سپرده می شوند .
    می دانید چرا ؟برای اینکه استفاده از نوع ابزاری است ….

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:29:

    باهات موافقم
    استفاده ابزاری خیلی بده و زشت.
    مثلا همسر شهید باکری به اسم ایشون بیاد بیانیه بده .
    خیلی بده

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 07:36:

    خیلی ها هم می گویند که دیده اند کسانی را که ادعای مذهب و پارسایی دارند ولی چشم به جنس مخالف دارند ….همانطور که اینها نماینده یک مسلمان واقعی نیستند …باید کج رفتاری ها را تشخیص داد و از کل جریان جدا کرد .

    [پاسخ]

  23. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام علیکم.
    چه عزتی داریم وقتی تو را داریم.
    سالهاست که مسجد جامع خرمشهر بار امانت را به دوش حسینیه ی امام خمینی گذاشته است.
    سالهاست که از همین پایگاه عشق و ایمان پرچم عزت را بلند می کنی.
    ای مقتدر همه افتخارمان آن است که سرباز تو هستیم.
    دشمنان همه از سیلی ها مست شده اند و حیران مانده اند.
    دست مجروح تو این چنین سیلی می زند.

    ید الله فوق ایدیهم…
    یا حق

    [پاسخ]

  24. عبدالله گفت:

    یا وارث
    عبادات ها قبول باشه انشاالله
    خیلی ممنون از شما.
    بسیار عالی بود.
    یا حق

    [پاسخ]

  25. عبدالله گفت:

    یا وارث
    الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى لا اَرْجُو غَیْرَهُ وَلَوْ رَجَوْتُ غَیْرَهُ لاَخْلَفَ رَجآئى الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى وَکَلَنى اِلَیْهِ فَاَکْرَمَنى وَلَمْ یَکِلْنى اِلَى النّاسِ فَیُهینُونى

    ستایش خدایى را که بجز اوامید ندارم و اگر به غیر او امیدى داشتم ناامیدم مى کرد و ستایش خدایى را که مرا به حضرت خود واگذار کرده و از این رو به من اکرام کرده و به مردم واگذارم نکرده که مرا خوارکنند

    دعای ابوحمزه ثمالی

    یا حق

    [پاسخ]

  26. عبدالله گفت:

    یا وارث
    شفق رنگ چشمای صادق
    لب لعل قرآن ناطق

    بیا و چشمانم را ببین
    بیا و لبان لرزانم را ببین
    بیا و افطار کنارم باش
    بیا

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    یا حق

    [پاسخ]

  27. زهیر گفت:

    عمار باشید … :wink:

    [پاسخ]

  28. بسم الله الرحمن الرحیم
    ولن ترضى عنک الیهود و لا النصارى حتى تتبع ملتهم قل ان هدى اللّه هو الهدى ولئن اتبعت اهوائهم بعد الذى جائک من العلم مالک من اللّه من ولى و لانصیر
    (بقره ۱۲۰)
    لا ترضی یعنی راضی نمی شوند و لن ترضی یعنی هرگز راضی نمی شوند. جهود و چیریست هرگز از تو راضى نمى شوند مگر اینکه از دین آنان پیروى کنى!! بگو فقط راه هدایت، همان راه هدایت خدا است.
    و اگر هوى و هوسهاى جهود بین الملل و آی پک پیروى کنید؛ در زمانیکه علم به حقیقت دارید،
    آنوقت دیگر خدا یار و یاور شما نخواهد بود.
    اگر مقدور است این آیه قران را ببرید بالای نظرات. البته ترجمه اش را یخورده دستکاری کرده ام. با اصل ترجمه متفاوت است.

    [پاسخ]

  29. سلام دوست عزیز!
    خدا قوت!
    واقعا وبلاگ پر محتوایی دارید!
    اجرکم عنده.
    اگه موافق تبادل لینک هستید من و خبر کنید!
    در پناه حق!

    [پاسخ]

  30. فطرس ملک گفت:

    ***جهاد با نفس وسائل الشیعه***

    باب حقوق واجب و مستحبّی که قیام به آنها سزاوار است

    ادامه حدیث 19 از امام سجاد (ع)
    و حقّ کسی که به خاطر خدای تعالی تو را شادمان نموده این است که اوّلاً خدای عزّ و جلّ را سپاس گویی و سپس از او تشکّر کنی و حقّ کسی که به تو بدی نموده این است که از او درگذری و اگر دانستی که عفو نمودنِ او ضرر دارد از او انتقام بگیر خدای تعالی فرموده: ” و کسی که انتقام گیرد بعد از ستمی که بر او شده مسئولیتی ندارد.”
    سخن امام (ع) ادامه دارد که انشاء الله در روزهای آتی ادامه آن را در سایت قرار می دهم….

    [پاسخ]

  31. فطرس ملک گفت:

    **** مصباح الهدی ***

    *** قناعت***
    انسانی که طول امل و آرزوی دراز و زیاد دارد هرچه را خداوند به او داده و می دهد اصلاً نمی بیند، چون حواسش جای دیگر است و به نداده هاست.
    گزیده ای از سخنان مرحوم حاج اسماعیل دولابی در مجالس وعظ

    [پاسخ]

  32. حسين گفت:

    مطمئنا سزاوار بهترين ها هستيم …
    چه در بنيان فكري و سياسي چه در رهبري و رياست جمهوري …
    خدا ما را در راه اين انقلاب برتر و مذهب برتر و امـــام امـــت امام خامنه اي (حفظه الله) حفظ كند.
    با “خطبه هاي رمضان”‌به روز هستم.
    راستي كليپي كه در آپارات آپلود كرديد زياد واضح نيست ولي شرمنده فرياد هاي خانمي كه در فيلم هست بسيار واضحه اونم چه كلمات و جملاتي {…}
    موفق باشيد.
    ياعلي(ع)

    [پاسخ]

  33. حسين گفت:

    قسمتي از خطبه ي رمضان :

    امام خامنــــه اي :

    « دستاورد ديگر دعا … تقويت و استقرار ايـــمان در دل است. خصوصيات دعا اين است كه ايـــمان را در دل پـــايدار و مستقر مي كند. ايـــمان قابل زوال در مواجهه با حوادث عالم و سختي ها، خوشي ها و تنعم ها و حالات گوناگون انسان، در خطر از بين رفتن است. مي شناسيد كساني را كه ايـــمان داشتند؛ اما در مواجهه با مال دنيا، باقدرت دنيا، با لذات جسمي و شهوات قلبي، ايـــمان از دست آنها رفت. اين، ايـــمان متزلزل و غيرمستقر است. خصوصيات دعا اين است كه ايـــمان را در دل انسان مستقر و ثـــابـــت مي كند و خطر زوال ايـــمان با دعا و استمرار توجه به خداي متعال از بين مي رود. »

    بيانات امام خامنه اي در خطبه هاي نماز جمعه 29 مهرماه 1384

    ———
    وقتي فيلم هاي ضرب و شتم مردم انگليس رو مي بينم دلم واقعا به حال مردم اروپا و كلا دنياي غرب مي سوزه متأسفانه صداي عدالت و آزادي اين ها اصلا به گوش ما نمي رسه. و گرنه خيلي حرف دارند براي گفتن اين مردم كساني هستند كه سالهاست زير استعمار صهيونيسم جهاني هم وضعيت زندگي مادي خود را هم و زندگي معنوي خود را از دست دادند … خدا كنه اين آتش خشم به كاخ سلطتنتي نيز برسد.

    انشاءالله

    [پاسخ]

  34. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

    اللهم اجعل لي فيه نصيبا من رحمتك الواسعه و اهدني فيه لبراهينك الساطعه و خذ بناصيتي الي مرضاتك الجامعه بمحبتك يا امل المشتاقين

    خدايا قرار ده برايم در اين روز بهرا اي از آن رحمت وسيعت و راهنمائيم كن در اين ماه بسوي دليلهاي درخشانت ومرا بسوي خوشنودي همه جانبه ات سوق ده به حق محبتت اي آرزوي مشتاقان

    یا حق

    [پاسخ]

  35. حسين گفت:

    متأسفانه هنوز رسانه ايي به درستي تصويري از چهره ي “فرد مضروب و كشته شده” توسط پليس لندن را منتشر نكرده اند !!
    همان جوان سياهپوست كه همه ي پليس لندن را تكان داده …
    كسي تصويري چيزي نداره؟!

    [پاسخ]

  36. […] متن زیر برگرفته از وب سایت ۲۴ تیر است. جالب به نظرم […]

  37. میثم گفت:

    سلام عزیز؛
    با اجازه مطلب تان را با ذکر منبع در وب ام آوردم…

    یا حق

    [پاسخ]

  38. ایمان گفت:

    بسم الله
    سلام به همه دوستان
    عرض ارادت مخصوصا به صاحبخانه عزیز
    امروز جای همگی خالی دیدار یار دست داد و ….
    انشاالله دیدار حضرت صاحب (عج) به زودی در همین حسینیه امام خمینی (ره).
    یاعلی
    اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:06:

    و علیکم الســـلام
    قبول باشه انشالله

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 00:11:

    سلام علیکم
    و
    خوش به سعادتتون

    [پاسخ]

  39. کلیپ جدید بیداری و خروش انقلابی مردم انگلیس

    در وبلاگ گروه در انتهای افق

    http://intheendofhorizon.blogfa.com

    [پاسخ]

  40. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    معلومه دانشجوی خوبی نبودم که امروز دعوت نشدم.
    معلوم تر هم اون وقتی که وسط مهمونی شونصد نفر جلو تلویزیون بودند و صدا به صدا نمی رسید!!!!
    خدایا کمک کن دانشجوی خوبی باشم.
    کمک کن اصلا دانشجو باشم و فقط یه صفت رو یدک نکشم.
    یا حق

    [پاسخ]

  41. عبدالله گفت:

    یا وارث
    گاهی وقت ها بقچه بغض هام رو میزنم زیر بغلم و میام پای سجاده.سرمو پایین می گیریم که یعنی خیلی شرمنده ام و بعد زبونم رو ساکت می کنم تا دلم حرف بزنه.
    مثل وقتی که قراره موذن بگه آی مردم روز دهم میهمانی هم فرا رسید.
    بعد ببینم که چه قدر اسیرم
    دست های آزاد می خواهم تا دستانم را بگیرند
    دست هایی که قفل های زندان را باز کنند
    دستانم را می گیرید؟
    یا موسی بن جعفر
    یا اباالحسن
    یا کاظم

    یا حق

    [پاسخ]

  42. افق گفت:

    جناب هومن یک توصیه دوستانه دارم برای شما..
    یک سری به کتاب پروتکلهای 24 گانه دانشوران بنداز لطفا.. اصلا نوشته ایران و ایرانیها (البته قشر مزدور پولدار شده ی بیسواد مذهبی رو عرض میکنم)نیست .. خیالت تخت… شما که آفریقا و اون طرفا رفتی حتما باید زبان انگلیسیتم خوب باشه.. حتا نرو ترجمه فارسیشو بخون.. اینترنت سرچ کن.. یه زبان اصلیشو بخون.. بعد بیا اینجا باهم صحبت میکنیم.. آره

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 05:52:

    دمت گرم افق! ایکاش هومن سطح تحطیلاتش رو هم میگفت تا در حد مدرک و تحصیلش بهش کتاب معرفی کنی. :mrgreen:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آگوست 11th, 2011 07:47:

    من در اینترنت می بینم که خیلی از افراد وقتی کسی مطلبی می نویسد …کامنت می گذارند که …عالی بود …حرف نداشت …و این تحسین های عجیب غریب در میان ارزشی ها در غیاب منطق قوی موجود در همان مطالب … بسیار رایج است .ولی من فردی نیستم که در مقابل اینموارد احساسی بکنم و عقب بنشینم …و بر عکس می توانم بر روی نقطه ضعفتان که زیاد هم هست …انگشت بگذارم .و این خیلی خیلی اسان است .
    ادعای سواد موردی است که تاثیر ان می تواند در نگارش مطلب و بیان مواضع هم باشد .
    برای مثال روی اوردن به گفتگویی مشابه انچه که در نزاع کودکان می اید …نشانه سواد است ؟
    ..وقتی دهان باز کنیم و کپی کلمه به کلمه واحد خبر سیما از ما صادر شود …نشانه مطالعه است ؟
    به هر حال تصور نکنید که رقیب فرد ضعیفی است این می تواند شما را غافلگیر نماید …ممکن است از هر موردی از شما جلوتر باشد !حتی مدرک …
    ولی من معتقدم …مذهب …سواد …تجارب …منطق …هنر …باید برای بهبود کیفیت زندگی بشر مورد استفاده قرار گیرد .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آگوست 12th, 2011 00:37:

    البته باید این توضیح رو بگم که من کاری به سطح تحصیلات یا غیره نداشتم..این کتاب رو فقط به این دلیل معرفی کردم که جناب هومن چندبار تعجب کرده بودند که ما اکثر مواردی که پیش میاد و مورد بحث ما قرار میگیره رو به صهیونیستها مرتبط میکنیم.. این کتاب شاید به ایشون یا هر شخص دیگه ای کمک کنه تا در جریان بعضی موارد قرار بگیرند.. و اصرارم بر ایرانی نبودن مولف کتاب به خاطر طرز فکر ایشون بود که تا کنون درست یا غلط با توجه به جهت گیری کامنتهاشون برداشت کرده بودم..

    [پاسخ]

  43. ن.خ گفت:

    سلام
    طبق لینکی که از حاشیه ی دیدار دانشجویان با حضرت سیدنا قائدنا امام خامنه ای (بترکه چشم حسود و بخیل و بسوزند اونایی که چشم ندارند ببینن)قرار دادید همینجا اعلام میکنم :
    دوستان! ما افطار بیت رهبری یا کارت ویژه نمیخواهیم.یه دونه از این کارتهای معمولی برای ما برسونید ثواب داره.تا عمر دارم دعاگوی کارت رسان خواهم بود.

    [پاسخ]

  44. یه مهندس گفت:

    سلام
    احتمالا این آقای هومن از کارکنان بی بی سی ای، سیایی موسادی منافقینی جایی باشه… ولش کن
    آقا جون اصلا همه ی حرفهای ما از صدا و سیماست. برای شما چه فرقی می کنه؟ شما که چون حرف صدا و سیماست بد میدونی لطفا حرف از منطق نزن.
    حرف مال هر کسی می خواد باشه مهم اینه درسته یا نه؟ حقه یا نه؟ منطقیه یا نه؟
    حالا باز دوباره تا کم میاری بگو چرا میرید صدا و سیما رو نگاه می کنید. حرفاتون کپی صدا و سیماست.

    [پاسخ]

  45. مجاااز گفت:

    مطلب را از شما نقل و لينك كردم

    واقعا كاش هميشه اينطوري اشارات رهبر را جدي بگيريم
    خدا قوت

    [پاسخ]

  46. ف گفت:

    به نام خدا
    سلام
    خیلی متشکرم از این مقالتون. واقعا برام سوال بود که این “سیلی محکمی” که آقا فرمودند چی بوده. خیلی کیف کردم.

    [پاسخ]

  47. […] مرتبط : • سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد ! • آیا ساختمان انگلیس در تهران یک سفارت‌خانه بود؟ […]

  48. […] مرتبط : • سیلی محکمی که اروپا از همین حسینه خورد! • سری گفتگوهای من با محمد نوری‌زاد • نامه‌ی […]

  49. […] مرتبط : •  سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد ! • خانم دکتر رایس، چه خبر از درد زایمان خاورمیانه‌ی […]

  50. […] : ۲۴ تیر نوشته شده توسط مدیر در تاریخ سه شنبه, ۸م شهریور ۱۳۹۰ | […]

  51. […] و هم بازخوردِ قابل قبول. یکبار مطلبی نوشتم با عنوان “سیلی محکمی که اروپا از همین حسینه خود“. بدون اغراق صبحِ فردا تمام سایت‌های اصولگرا آنرا […]

  52. […] و هم بازخوردِ قابل قبول. یکبار مطلبی نوشتم با عنوان “سیلی محکمی که اروپا از همین حسینیه خورد“. بدون اغراق صبحِ فردا تمام سایت‌های اصولگرا آنرا […]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: