وکیلانه » » توهمی به نام فتنه ی عظیم جریان انحرافی
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
توهمی به نام فتنه ی عظیم جریان انحرافی
۸ام, خرداد ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۹۸]

بدین وسیله اینجانب؛ از تمامی عمارها؛ دلسوزان؛ مرتبطین با بروبچز بالا؛ با بصیرتان و اساتید محترم خواهشمندم در جهت امر مهم و حیاتی روشنگری؛ به چند سوال ذیل که توسط شخص بی بصیرت و از همه جا بی خبری تهیه شده پاسخ دهند و جمعی را از ورطه ی هلاک بار ضلالت خارج نمایند.
بدیهی است پیشاپیش خودم به خودم لقب ننگین “مشایی چی” بودن را اعطا می نمایم تا از زحمت شما در پاسخ دادن قدری کاسته شود و با فراغ بال به هدایت بنده اهتمام بورزید.
حالا بریم سراغ سوالات؟

۱- لطفا با توجه به مفهوم “جریان” که دارای یک عقبه؛ موخره و مقدمه و اساس هست بفرمایید بر اساس کدام ملاک یک نفر که اگر رئیس جمهور دماغش را بگیرد خفه خواهد شد و همه‌ی عمرش تا زمانی است که آقای احمدی‌نژاد ریئس‌جمهور باشد و بعد از آن تمام خواهد شد؛ را جریان می نامید؟ 

۲- با توجه به مفهوم “فتنه” و کلمه ی “عظیم ترین” به فرض “جریان” بودن این گروه ؛ بفرمایید طبق کدام معیار و ملاک آنرا بزرگترین فتنه ی از صدر  اسلام تا کنون می نامید؟

۳- آیا اینکه بگوییم رئیس جمهوری که لااقل بخشی از کارهایش مورد حمایت رهبری است سحر شده؛ توهین به رهبر انقلاب هست یا نیست؟

۴- لطفا دقیقا بفرمایید مخاطب این جملات رهبر انقلاب کیست؟ ” عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟

۵- عاقبت احمدی نژاد بنی صدر است” را که اولین بار دلسوزترین فرد انقلاب جناب  هاشمی رفسنجانی گفته بود؛ “بالاخره با روحانیت در خواهد افتاد” را هم که آقای ساکت پیش بینی کرده بود؛ “دولت رمال و جن گیر” را هم که حاج آقای میرحسین موسوی و دیگر ذخایر انقلاب در شب مناظره گوش زد کردند (هرچند رهبر انقلاب که با بچه های بالا در ارتباط نیست صراحتاً آنرا رد کرد)، لطفاً بفرمایید چگونه است که یکی یکی دارد عین پیشبینی های کسانی که در آغوش امریکا به رقص آمده بودند؛ تحقق پیدا می کند؟

۶- این یکی را لطفا فرمانده محترم سپاه پاسخ دهند که چگونه حرف دیروز افقه فقها شیخ مهدی کروبی “پول دادن برای خرید رای” امروز از زبان شما شنیده می شود؟ و اگر مدرکی دارید چرا بجای ارائه به مراجع ذی صلاح جهت جلوگیری از شرکت آنها در انتخابات ذهن مردم را مغشوش می کنید؟

۷- با توجه به عمق خطری که ذکر می کنید ؛ چرا تا کنون کوچک ترین اشاره ای از سوی رهبر انقلاب مبنی بر لزوم مقابله با این امر صادر نشده و هر چه هم می فرمایند مبنی بر فرعی بودن این مسائل است؟

۸- چگونه است که حرف شما تابع النعل بالنعل همان حرف کارشناسان بی بی سی و صدای آمریکاست؟ و چرا صدای شکنجه ی “آیات” در بحرین زیر خروارها حرف سست ِ هیچ و پوچ شما و بی بی سی مدفون می شود؟

۹- همانگونه که می دانیم سالهاست بحثی به نام مشایی در کشور جاری است؛ با توجه به اوضاع جهانی و انقلابهایی که تا قلب اروپا پیشرفت کرده؛ چرا این روزها یک هو مشایی می شود فتنه ی عظیم و سراسر وقت نخبگان را به خود اختصاص می دهد؟ و این اصلی کردن معضلی به نام مشایی؛ به نفع کیست؟ و چگونه شد که روزگاری نه چندان دور ؛ آرزوی ما رسانیدن ولو کوچکترین توشه ای به غزه بود؛ ولی  امروز که مرز رفح باز می شود ما در توهم “جریان انحرافی” دست و پا می زنیم؟

۱۰- با توجه به اینکه امریکا با کمک به ۳۲ کشور جهان نتوانست ذره ای به این نظام ضربه بزند؛ آیا خاک بر سر مملکتی که عظیم ترین فتنه اش میخواهد با کمک به “لیلا” و “الناز” و “مهناز” به مقابله با نظام بلند شود ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبعدازنوشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
“بیشتر از خیلى از منتقدین، بنده کمبودها را میدانم؛ منتها راه رفع کمبودها، این چیزهائى که تصور میشود، نیست که حالا بیا اعلام کن که مثلاً فلان جا فلان‌جور چه جورى است؛ نه، خیلى چیزها با اعلام درست نمیشود، با کار درست میشود. با حرف درست نمیشود؛ حرف، جنجال‌سازىِ تبلیغاتى و لفاظى هیچ کمکى به حل مشکلات نمیکند
“ایجاد فضاى آشفته‌ى ذهنى با لفاظى‌ها هیچ کمکى به پیشرفت کشور نمیکند. شما تجربه‌ى این پدر پیرتان را در این زمینه داشته باشید …”
“به قول رائج بین جوانها، جوگیر نشوید
. “بحث درست بکنید، بحث منطقى بکنید سخنى را بشنوید، سخنى را بگوئید؛ بعد بنشینید فکر کنید”.”والّا فضاى جنجال درست کردن، همین میشود که دیدید. جنجالِ قبل از انتخابات، بعد از انتخابات، انعکاسش میشود این؛ بخصوص وقتى دست بیگانه هم دخالت دارد.



۹۸ دیدگاه برای “توهمی به نام فتنه ی عظیم جریان انحرافی”

  1. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    عجب سوالات سختی
    هر کدوم شصت ترم اندیشیدن می خواد والا
    از قول یکی از اساتید دوره مطلبی را نقل کردم همه ی مطلب یادم نمیاد باید به نوشته هایم مراجعه کنم

    اما با این جمله:
    خیلى چیزها با اعلام درست نمیشود، با کار درست میشود. با حرف درست نمیشود؛
    هر وقت کسی حرفی میزند که انقلاب و نظام و ….
    من می پرسم : شما خودت چه قدر برای نظام و انقلاب کار کردی
    روزی چند ساعت می خوابی
    چه قدر بیخوابی کشیدی؟

    قطعا کسانی که حرف زیاد می زنند پاسخ هیچ کدام از این سوالات را ندارند

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳:

    سلام
    امروز دقیقا داشتم به همین فک رمیکردم.حرف زدن چقدر آسان ولی پای عمل که وسط میاد،خیلیها جا میزنند

    [پاسخ]

  2. فطرس ملک گفت:

    سلام جناب صفا

    الان که داشتم متن رو میخوندم یاد اون نقاشی که چند روز پیش کشیدید افتادم

    چه شکاهکاریه به خدا

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۸:

    سلام و عرض ادب
    البته از این کامنت شما استفاده کنم و در جواب دوستانی که “مشایی چی تیر !” خطاب کردن بنده رو بگم کجای این متن دفاع از مشایی هست؟

    [پاسخ]

  3. سلام
    من الان فهمیدم که خععععععععععععععلی بی بصیرت هستم
    ینی از نگارنده هم حتی بیشتر
    میدونین چرا؟

    چون با شنیدن اسم مشایی یاد فتنه عظیم تری می افتم:
    عماران مدعی ای که حالا از ابوموسی هم بدتر شده اند

    خدا به همه ما رحم کند

    [پاسخ]

  4. م.طاهري گفت:

    سلام

    با اجازه
    البته وارد بحث نمی خواهم بشوم
    چون بحثی ندارم
    کاملا موافقم با شما
    واقعا خیلی خوبه گاهی دنبال کدهایی که حضرت اقا بهمون می دهند برویم
    جریان اصلی که خیلی هم خطرناکه بازی کردن در زمین دشمنه
    هر کجا و در هر شخصی انحرافی هم باشد قبل از اقدام، روش امام در برخورد با بنی صدر و چگونگی رفتار حضرت آقا با سران فتنه را مرور کنید

    به جز این این روزها باید به خیلی ها توصیه کرد وصیت نامه شهید جهان آرا را با دقت مطالعه کنند!
    شیوه بیان درد را از این شهید باید آموخت

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۱۶:

    سلام و عرض ادب
    همین بازی در زمین دشمن؛ یکی از مهمترین خط قرمز هایی هست که مولا تذکر دادند و شرط ورود به کارهای سیاسی دونستند.

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۳۶:

    سلام مجدد

    ببخشید، متوجه منظور شما نشدم؟
    یعنی ما تو زمین دشمن بازی کنیم؟
    اینکه انفعاله. با موج غوغا سالاری رفتن
    ما باید آنقدر قوی جلو بیاییم که آن ها در جهتی که ما می خواهیم بازی کنن!

    ببخشید اگر آنچه نوشتم اصول مباحثه این جا رو نداشت

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۳۹:

    علیکم الســـلام
    نه بزرگوار ؛ ببخشید اگر نتونستم منظورم رو برسونم،‌اون تیکه در واقع تاکیدی بر تایید حرف شما بود

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۱۹:

    ببخشید، انگار من متوجه منظور شما نشدم

    [پاسخ]

  5. سلام مجدد
    از لطفتان ممنونم
    احساس می کنم کم کم دارم حکم بچه های بازیگوش ته کلاس را پیدا می کنم.
    از این بگذریم
    اوتادی را چرا نوشتید توی بر چسب ها؟؟
    انگار همه ی این قصه ها برای این است که غزه، بحرین و …. فراموش شود.

    برای بعضی ها هم انگار شده قصع ملا نصر الدین که هی گفت ملت بدوید آش میدن
    بعد خودش شروع کرد به دویدن

    [پاسخ]

  6. می خواست بگم عکس بالا رو عوض کنید
    دیدم عوض کردید
    این یکی از اونم جانسوز تره که

    [پاسخ]

  7. بخشى از وصیتنامه شهید دانشجوى زیست‏شناسى شهید سید محمد هاشمى

    به شما سفارش مى‏کنم که همواره فرمان امام خمینى را مد نظر قرار داده و نگذارید که تجربه تلخ مشروطیت دوباره تکرار گردد«.

    کاش گوش ها شنوای وصیت نامه های شهیدان بود

    [پاسخ]

  8. دانشجو گفت:

    سلام
    خواستم بگم این که در مراسم فاطمیه اونم تو بیت جلوی آقا پناهیان احمدی ن‍زادو کوبیده یعنی چی
    ائمه جمعه مثل آقای خاتمی وغیره حرفاشونو با کسی احیانا چک نمی کنند؟
    اینکه آقا فرمودند درباره آقای مصباح که ایشون مطهری زمان هستند ودارای بصیرت کشکه؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۷:

    سلام
    وقعاً نمیفهمم چرا فقط به اسم افراد تکیه میشه و دلیلی ارائه نمیشه. این ده تا سوال جواب داره یا نداره ؟
    سر اینکه هر حرفی رو که منصوبین مولا هم میگن بدون اشکال هست هم حرف دارم(نمونه اش نظر جناب سعیدی)
    اما در کل بحث من به هیچ عنوان تطهیر این گروه انحرافی و یا حتی لزوم مقابله با اون نیست؛ بلکه اهمیت و اصلی و فرعی کردن و حرفهای مازاد موضوع بحث منه .
    کسانی که به اسم روشنگری در خصوص جریان انحرافی به همه چیز ضربه میزنن و متوجه نیست

    [پاسخ]

  9. . افرادى را که در رأس امور هستند تا موقعى دوست بدارید که در خط امام که خط حقیقى اسلام محمدى است حرکت کنند و انجام وظیفه نمایند، زیرا که ما ملاکمان اسلام است نه اشخاص، ما اشخاص را به اسلام محک مى‏زنیم نه اسلام را به اشخاص.
    دانشجوى مهندسى مکانیک شهید سید حمید احمدى

    [پاسخ]

  10. وقتى که اسلام و حکومت اسلام بازیچه دست پلیدترین و تبهکارترین سفاکان روزگار قرار گیرد، دیگر جاى درنگ نخواهد ماند. باید قیام کرد
    دانشجوى مهندسى برق شهید سیدمحمد عرفانیان شریف

    [پاسخ]

  11. برای من یه چیزی همیشه عجیبه و نمیدونم چرا اینطوریه

    حتی در بحث کردن هم اسیر حاشیه میشیم
    خیلی کم پیش میاد که موضوعی با چارچوب درست مور بحث قرار بگیره و پیش بره
    حتی در پاسخ به سوال خاص هم از خارج از موضوع استدلال می کنیم
    واقعا چرا این طوره؟

    [پاسخ]

  12. فطرس ملک گفت:

    دیروز تو کیهان آیت الله مصباح از همین جریان انحرافی بعنوان فتنه ای بدتر از فتنه ۸۸ که در راه است یاد کردند.
    ولی من با همین عقل ناقصم فکر می کنم این به اصطلاح جریان انحرافی انقدر ها هم که پر رنگش کردن و بهش بها دادن مهم نیست
    یعنی ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم
    بازم نمیدونم!!!!!!!!

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۵۴:

    همین حالا هم حاضرم جانم را فدای حضرت استاد کنم (واسه رفع سوء تفاهم این رو عرض کردم) اما وقتی می فرمایند بزرگ تر است باید تبین کنن که به چه علت؟ و بنا بر چه اساسی

    [پاسخ]

  13. فطرس ملک گفت:

    ***جهاد با نفس وسائل الشیعه***

    باب حقوق واجب و مستحبّی که قیام به آنها سزاوار است

    ادامه حدیث ۱۹ از امام سجاد (ع)
    و امّا حقّ برادرت این است که بدانی او به منزله دستِ تو و مایه عزّت و قدرت توست بنابراین از او به عنوان اسلحه و وسیله ای برای معصیت خداوند و همچنین {پشتیبان و} ساز و برگ برای ستم به خلق خدا استفاده مکن، در مقابل دشمنش او را تنها مگذار و از نصیحت نمودن و خیرخواهی او کوتاهی مکن، و اینها در صورتی است که او مطیع خداوند باشد وگرنه باید خداوند در نزد تو ارجمندتر از او باشد و هیچ جنبش و قدرتی نیست مگر به کمک خداوند.
    سخن امام (ع) ادامه دارد که انشاء الله در روزهای آتی ادامه آن را در سایت قرار می دهم….

    [پاسخ]

  14. فطرس ملک گفت:

    خدارو شکر با وجود مولا و رهبرمون و تدابیر و بصیرت بی حدش این به اصطلاح جریان انحرافی به بحران برای کشور تبدیل نمیشه
    ما مسائل مهمتری داریم که بخواهیم به آنها بپردازیم تا مسئله پیش پا افتاده جریان انحرافی
    قابل توجه کسانی که از این جریان و مهم نشان دادن آن به عنوان مسئله روز کشور سود می برند

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۵۴:

    کو سال جهاد اقتصادی؟

    خوبه که آقا در حرم مطهر رضوی به پرهیز از حاشیه امر کردن و خیلی چیزای دیگه

    [پاسخ]

  15. فطرس ملک گفت:

    **** مصباح الهدی ***

    *** توحید ***
    همه اعداد، هرچه هم که بزرگ باشند، از واحد به وجود آمده اند. واحد عدد است. عدد محدود است ولی احد محدود نیست.

    گزیده ای از سخنان مرحوم حاج اسماعیل دولابی در مجالس وعظ

    [پاسخ]

  16. ahdeqadim گفت:

    سلام علیکم …
    بسیار متین و قابل تامل بود…
    و این پیش بینی نورانی اماممان خامنه ای بود زمانی که معاونت آقای مشایی رو موجب سرخوردگی دوستان خطاب کردن… ایشان هر که هستند… حتی نیک ترین فرد… گزینه ی مناسبی برای پیش برد همین فتنه ها و سازماندهی هایی هستند که دونه دونه خودتون بهشون اشاره فرمودین… یاعلی ع

    [پاسخ]

  17. چه درس هایی که در صحبت های امروز حضرت آقا نبود
    خدا کند که شاگرد خوبی باشیم….

    [پاسخ]

  18. ادامه نیایش ۲۵
    ى خداوند،مرا و نسل مرا از شیطان رجیم در پناه خود دار.تو ما راآفریده‏اى و به نیکى امر کرده‏اى و از بدى نهى و به ثواب آنچه ما را بدان‏امر کرده‏اى مشتاق و از عقاب آن بیمناک.براى ما دشمنى ساخته‏اى‏همواره در کار نیرنگ و فریب ما.در امورى بر ما چیره‏اش گردانیده‏اى‏که ما را بر او چیرگى نداده‏اى.در درون سینه ما جایش داده‏اى و چون‏خون در رگهاى ما روانش گردانیده‏اى.اگر ما از او غافل شویم،او از ماغافل نشود.اگر ما فراموشش کنیم،او ما را فراموش نکند.عقاب تو رادر نظر ما ناچیز مى‏نماید و ما را از دیگرى جز تو بیم مى‏دهد.اگر آهنگ‏گناه کنیم،در ارتکاب آن دلیرمان گرداند و اگر آهنگ کارى شایسته‏کنیم،از گزاردن آن بازمان دارد.براى ما هر چه مى‏طلبد هواهاى‏نفسانى است و به هر چه اشارت مى‏کند اعمال شبهه‏آمیز.اگر وعده‏دهد،وعده‏اش دروغ است و اگر آرزویى در دل ما برانگیزد،خود به‏خلاف آن برخیزد.اى خداوند ما،اگر مکرش را از ما باز نگردانى،گمراهمان کند و اگر ما را از تبهکاریهایش در امان ندارى،پاى ثبات ما بلغزاند.

    بار خدایا،به قدرت خویش مقهورش کن که بر ما سلطه نیابد،تاآنگاه که دست دعا به سوى تو بر مى‏داریم نگذارى که سوى ما راه‏جوید و در زمره مصون ماندگان از کید او در آییم.

    [پاسخ]

  19. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام بر اهالی باصفای حزب الله.
    خدا قوت دلاوران.
    انا موافق!
    بپاسخند لطفا!
    یا حق

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۲۶:

    خیلی وقته منتظر پاسخیدنشونیم. اگر بنا بود بپاسخند که تا حالا پاسخیده بودن

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۲۹:

    موافق چی آیا؟

    [پاسخ]

    عبدالله پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۱:

    یا وارث
    موافق همه ی سوالات که عین دلیل اند و عده ای طفره می روند در حد زیاد!
    یا حق

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۱۷:

    آها
    ممنون
    کمی پیچیده گفتید خب

    [پاسخ]

  20. عبدالله گفت:

    یا وارث
    قضیه ی ورود بدحجاب ممنوع مثل عدم دادن قلیان به زنان است.
    داخل که می شوی آن چه می بینی کاملا مخالف است!
    مثل رعایت شئونات اسلامی الزامی است اما زدیم صرفا همین جوری شما به دل نگیر ملتی رو علاف می کنیم تا ماشینتو پارک کنی و بفرمایی داخل!
    یا حق

    [پاسخ]

  21. م.رضوی گفت:

    سلام بر اهالی حزب الله

    چقدر این قسمت صحبتهای امروز آقا تکان دهنده بود:

    میخواهند اختلاف ایجاد کنند. این اختلاف را به هر شکلى بتوانند، تزریق میکنند؛ ما بایستى بیدار باشیم. اختلاف سلیقه، اختلاف نظر، اختلاف عقیده در مسائل سیاسى، نباید به چالش میان جناحهاى کشور، میان عناصر کشور منتهى شود. گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است. البته ملت، ملت بیدارى است. نصاب لازم در فهم و بصیرت این ملت موجب میشود که خیلى از این حوادث پوشیده بشود و بتدریج آثار آن زائل شود؛ لیکن اینها به خاطر همین، ضربه زدند. ایجاد دعوا، گریبان یکدیگر را گرفتن، ایجاد اختلاف عمیق، یکى از کارهاى بسیار بد، بسیار بزرگ و نکوهیده است؛ این همان چیزى است که دشمن میخواهد.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۳۷:

    ایجاد دعوا، گریبان یکدیگر را گرفتن، ایجاد اختلاف عمیق، یکى از کارهاى بسیار بد، بسیار بزرگ و نکوهیده است؛ این همان چیزى است که دشمن میخواهد.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۰:

    نمی دونم گفتن این حرف درسته یا نه؟
    ولی هیچ وقت انقدر از صحبت های آقا تا این حد نگران نشده بودم

    چه می کنند مسئولین؟

    [پاسخ]

  22. م.رضوی گفت:

    … ما جلو رفته‌ایم، آنها عقب رفته‌اند. بنابراین کفایت برخورد وجود دارد، منتها بیم آن هست که ما یا غافل شویم یا مغرور شویم؛ هر دو تاى اینها خطر است. نه باید غفلت کرد و سرگرم کارهاى حاشیه‌اى شد، نه باید مغرور شد و دشمن را خرد و بیچاره شمرد؛ باید هشیارى باشد. تک تک ماها مخاطب این حرف هستیم…

    [پاسخ]

  23. ن.خ گفت:

    سلام خدمت اهالی خوب حزب الله و مدیریت محترم
    ………….. (خود سانسوری)
    مغزم داره منفجر میشه از این افشاگری ها

    [پاسخ]

  24. م.رضوی گفت:

    در دهه‌هاى قبل، یک جریانى در کشور وجود داشت به نام جریان چپ. آنها شعارهاى خوبى هم میدادند، اما خودشان را مراقبت نکردند و تقواى جمعى به خرج ندادند. در میانشان آدمهائى بودند که تقواى فردى هم داشتند، اما نداشتن تقواى جمعى، کار آنها را به جائى رساند که فتنه‌گرِ ضد امام حسین و ضد اسلام و ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند! آنها نیامدند شعار ضد امام و ضد انقلاب بدهند، اما شعار دهنده‌ى ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند؛ این خیلى خطر بزرگى است. آنها غلتیدند. بنابراین تقواى جمعى لازم است.

    [پاسخ]

    م.رضوی پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۸:

    دقت کردید آقا بعد جریانات فتنه ۸۸ چقدر صریح مقابل اصلاح طلبها موضع گیری می کنند؟ یادم نمی آد در سالهای ۸۴ تا ۸۸ آقا اینقدر به صراحت علیه دوران خاتمی حرف زده باشن.
    به نظرم یکی از برکات فتنه همین بوده که واقعیت اصلاح طلبها رو اونقدر واضح نشون داد که رهبر بدون هیچ هزینه ای بتونن درباره شون حرف بزنن…

    [پاسخ]

  25. م.رضوی گفت:

    تأسفانه بعضى از جناحهاى ما اینجورى‌اند. وقتى با طرف مقابل مخالف میشوند، دیگر آمریکا فراموش میشود، اسرائیل فراموش میشود، مخالفین انقلاب و دشمنان امام فراموش میشوند؛ تضاد اصلى، میشود همینى که در مقابلش قرار دارد!

    [پاسخ]

  26. م.رضوی گفت:

    امروز مسئولین دارند تلاش میکنند، کار میکنند. نگوئید فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعفها آگاهم. شاید بنده بعضى از ضعفها را هم بدانم که خیلى‌هاى دیگر ندانند. با وجود این ضعفها، آن چیزى که امروز در قوه‌ى مجریه وجود دارد، یک شاکله‌ى خوب و مطلوب است. در کشور دارد کار انجام میگیرد.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۳:

    ببخشید سوال یازدهم
    مخاطب این “نگویید” کیست؟

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۶:

    آنلاین منتقل میشود به گودر:)
    مخاطب این نگویید ها همه هستند منتها بعضی ها جا خالی میدهند تا مخاطب قرار نگیرند

    [پاسخ]

    عبدالله پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۰۱:

    یا وارث
    تلاش بی فایده است.
    توشکا است.
    یه بار جاخالیدی ملخک و ایناست!
    یا حق

    [پاسخ]

  27. م.رضوی گفت:

    رؤساى قوا با همدیگر همدست شدند که نگذارند انتخابات مجلس شوراى اسلامى سر وقت انجام بگیرد، اما نتوانستند.

    منظور آقا چه دوره ایست؟ (شکلک آدم بی سواد!)

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۴:

    اگر پاسخ رو یافتید لطفا اطلاع رسانی کنید که مربوط به چه دوره ای است

    [پاسخ]

  28. م.رضوی گفت:

    ببخشید طولانی شد کامنت هام. می دونم همه ی دوستان بیانات آقامون -روحی له الفداء- رو شنیدن ولی فکر کنم از اون صحبتهاست که باید شونصد دفعه خوندشون!

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۶:

    نه بسیار هم عالی.
    و فقط متاسفم برای برخی‌‌ها که ادعای ولایت‌مداریشان می‌شود اما حتی یک‌بار هم متن فرمایشات را با دقت نمی‌خوانند.
    هر بار که مولا نقشه‌ی راه را پیش روی ما می‌گذارند اگر طبق آن عمل کنیم دیگر این مشکلات پیش نمی‌آید ولی
    .
    .
    .
    عمل نمی‌کنیم…

    [پاسخ]

  29. عبدالله گفت:

    یا وارث
    زمان: ۲ اردیبهشت ۱۳۵۹/ ۶ جمادى الثانى ۱۴۰۰

    مکان: تهران، شمیران، دربند

    موضوع: وظیفه اقشار ملت عراق در قبال جنایات حزب بعث‏

    مناسبت: شهادت آقاى سید محمد باقر صدر و خواهر مظلومه‏اش بنت الهدى‏

    مخاطب: ملت مسلمان ایران و مسلمین جهان‏

    بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏

    إنا للَّه و إنا إلیه راجعون‏

    با کمال تأسف حسب گزارش جناب آقاى وزیر خارجه که از منابع متعدده و مقامات کشورهاى اسلامى به دست آورده است و حسب گزارشاتى که از منابع دیگر به دست آمد. مرحوم آیت اللَّه شهید سید محمد باقر صدر و همشیره مکرمه مظلومه او- که از معلمین دانش و اخلاق و مفاخر علم و ادب بود- به دست رژیم منحط بعث عراق با وضع دلخراشى به درجه رفیعه شهادت رسیده‏اند. شهادت ارثى است که امثال این شخصیتهاى عزیز از موالیان خود برده‏اند؛ و جنایت و ستمکارى نیز ارثى است که امثال این جنایتکاران تاریخ از اسلاف «۱» ستم پیشه خود مى‏برند. شهادت این بزرگواران که عمرى را به مجاهدت در راه اهداف اسلام گذرانده‏اند به دست اشخاص جنایتکارى که عمرى به خونخوارى و ستم‏پیشگى گذرانده‏اند عجیب نیست؛ عجب آن است که مجاهدان راه حق در بستر بمیرند و ستمگران جنایت پیشه، دست خبیث خود را به خون آنان آغشته نکنند. عجب نیست که مرحوم صدر و همشیره مظلومه‏اش به شهادت نایل شدند؛ عجب آن است که ملتهاى اسلامى و خصوصاً ملت شریف عراق و عشایر دجله و فرات و جوانان غیور دانشگاهها و سایر جوانان عزیز عراق از کنار این مصایب بزرگ که به اسلام و اهل بیت رسول اللَّه- صلى اللَّه علیه و آله- وارد مى‏شود بى‏تفاوت بگذرند و به حزب‏ ملعون بعث فرصت دهند که مفاخر آنان را یکى پس از دیگرى مظلومانه شهید کنند. و عجبتر آنکه ارتش عراق و سایر قواى انتظامى آلت دست این جنایتکاران واقع شوند و در هَدم اسلام و قرآن کریم به آنان کمک کنند.

    من از رده بالاى قواى انتظامى عراق مأیوس هستم؛ لکن از افسران و درجه داران و سربازان مأیوس نیستم و از آنان چشمداشت آن دارم که یا دلاورانه قیام کنند و اساس ستمکارى را برچینند همان سان که در ایران واقع شد؛ و یا از پادگانها و سربازخانه‏ها فرار کنند و ننگ ستمکارى حزب بعث را تحمل نکنند. من از کارگران و کارمندان دولت غاصب بعث مأیوس نیستم؛ و امیدوارم که با ملت عراق دست به دست هم دهند و این لکه ننگ را از کشور عراق بزدایند. من امیدوارم که خداوند متعال بساط ستمگرى این جنایتکاران را درهم پیچد.

    این جانب براى بزرگداشت این شخصیت علمى و مجاهد، که از مفاخر حوزه‏هاى علمیه و از مراجع دینى و متفکران اسلامى بود، از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت به مدت سه روز عزاى عمومى اعلام مى‏کنم، و روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت را تعطیل عمومى اعلام مى‏نمایم، و از خداوند متعال خواستار جبران این ضایعه بزرگ و عظمت اسلام و مسلمین مى‏باشم. و السلام على عباد اللَّه الصالحین.

    دوم اردیبهشت ۵۹

    روح اللَّه الموسوی الخمینى‏

    [پاسخ]

  30. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    وقت بخیر
    چه سوالای خوبی!! چرا هیچ کی جواب نداده؟
    چقدر بحثها جدی شده.. یادمه توی جریان فتنه ۸۸ که حرص میخوردم، مادرم میگفتن این کشور یه چیزایی به خودش دیده که اینا پیشش هیچه..به جای حرص خوردن، برو سطح سوادت رو ببر بالا.. مملکت الان تقریبا یکدسته.. ما زمان انقلاب با هرجور آدمی مجبور بودیم بحث کنیم..
    الان احساس میکنم ما داریم یه کم به اون روزای مادر و پدرامون نزدیک میشیم.. باید دستمون همیشه پر باشه..

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۱۶:

    علیکم الســـلام
    جالبه عین همین حرف رو اون زمان و در اوج روزهای التهاب؛ مادر منم می‌گفتن

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۳۹:

    و مادر من هم

    [پاسخ]

  31. م.رضوی گفت:

    آقای صفا، می خواید در راستای جهاد اقتصادی، به هر کدوم از ما سهمیه رفرش کردن بدید؟ :D

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۱۹:

    آخه رفرش تاثیری نداره، بر اساس آی‌پی کار می‌کنه
    خیالی نیست؛ یه مدرسه دیگه هم درس گرفتم تا جبران بشه :)

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۲۴:

    از اون کوه که قبلا میگفتید خبری نیست؟:)

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۲۴:

    آب شد رفت واسه یه ساختمون

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۲۹:

    به به..

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۱۷:

    پس نذر ادا شد.قبول باشه

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۲۸:

    ما همگی از شما ممنونیم که تلاش میکنین که حسینیه ما سر پا باشه

    خدا قوت حسابی

    [پاسخ]

    م.رضوی پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۳۱:

    الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
    یُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُم بِرَحْمَهٍ مِّنْهُ وَرِضْوَانٍ وَجَنَّاتٍ لَّهُمْ فِیهَا نَعِیمٌ مُّقِیمٌ
    خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا إِنَّ اللّهَ عِندَهُ أَجْرٌ عَظِیمٌ

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۳۸:

    منم بهشت میخوام:)
    خوش به حال اونایی که مصداق این آیه ن:)

    [پاسخ]

  32. عبدالله گفت:

    یا وارث
    چه احساس غ ق توصیفی دارد گوش جان دادن به سخنان راهبر.
    چه قدر زود به زود دلتنگ کلام مولا می شویم.
    چه زیباست که در حسینیه ی حزب الله ساعاتی پس از سخنان آقا گرد هم می آییم.(این را کسی می فهمد که درد دوری از حسینیه را چشیده باشد وقتی چشم ها خیره می شوند تنها به صفحه تلویزیون و بعد از چند دقیقه پیام های بازرگانی و هیییییییی)
    یا حق

    [پاسخ]

  33. عشقستان اسماعیل گفت:

    خیلی اتفاقی فهمیدم اسم شهیدی که عکسش رو بالا گذاشتید محسن هست
    محسن
    محسن
    چه قدر این واژه مظلومه
    چه قدر این اسم

    [پاسخ]

  34. . گفت:

    با سلام
    مسلما جریان انحرافی وجود دارد و آن جریان انحرافی هاشمیسم از خط انقلاب و اسلام است و این اتهام جریان انحرافی دولت برای سرپوش گذاشتن برای آن است.
    جریان انحرافی اصلی را بشناسیم و بشناسانیم
    موفق باشید.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۵۵:

    سلام و عرض ادب
    حرف متینی بود. تحقیقاً کسانی که بیش از دو دهه‌ همه کاره بودن و با آمدن احمدی هیچ‌کاره شدن؛ الان به اسم نقد “جریان انحرافی” دارن فعالیت می‌کنن و هدف هم عبور از احمدی هست اما با یک ویژگی مهم ؛ عبور از احمدی نه برای پیشرفت بیشتر،‌بلکه برای “ارتجاع” و بازگشت وضعیت به همون دو دهه‌ی مذکور که البته با توجه به بصیرت والای ملت ؛ این آرزو رو به گور خواهند برد

    [پاسخ]

    فطرس ملک پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۴:

    تکبیییییییییییییییر

    [پاسخ]

  35. فطرس ملک گفت:

    ***جهاد با نفس وسائل الشیعه***

    باب حقوق واجب و مستحبّی که قیام به آنها سزاوار است

    ادامه حدیث ۱۹ از امام سجاد (ع)
    و امّا حقّ آقایی که تو را آزاد کرده این است که بدانی او مالش را در راه تو خرج کرده و تو را از ذلّت و وحشت بندگی به عزّت و آرامشِ آزادی رسانده است و از اسیری ملکیّت، تو را رها نموده و بندِ بندگی را از تو گشوده و تو را از زندان بیرون آورده و تو را مالکِ خودت نموده و به تو برای عبادت پروردگارت فراغت بخشیده و باید بدانی که او در زندگی و مرگت سزاوارترین و نزدیکترین مردمان به توست و یاری رساندن به او بر تو واجب است حال چه خودت به یاریش بشتابی و چه آنچه را که از تو احتیاج دارد در اختیارش قرار دهی و هیچ قدرتی نیست مگر به کمک خداوند.
    سخن امام (ع) ادامه دارد که انشاء الله در روزهای آتی ادامه آن را در سایت قرار می دهم….

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۷:

    بی اختیار یاد امام روح الله افتادم که ملتی رو آزاد کرد …

    [پاسخ]

    فطرس ملک پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۱۱:

    دقیقاً امام روح الله مصداق همین حدیث هستند.
    روحش شاد.

    [پاسخ]

  36. فطرس ملک گفت:

    **** مصباح الهدی ***

    *** توحید ***
    عبد ظهور خداست. از خود هستیِ علیحده ای ندارد که پیدا شود؛ لذا وقتی به نفس خود نگاه می کند خدا را می بیند.

    گزیده ای از سخنان مرحوم حاج اسماعیل دولابی در مجالس وعظ

    [پاسخ]

  37. خط شكن گفت:

    سلام داداش
    اصلا من فرض می کنم احمدی نژاد ضد ولایت شده. و ما به او نقد داریم. این یک دعوای درون خانوادگی است. و من در این خانواده عدالتخواهی ، هیچ جایی برای زاکانی و قالیباف و لاریجانی ها و هاشمی و موسوی و توکلی و …. نمی بینم. اینان اصولا جزو خانواده نیستند. پس یک کلام: به شما چه که ما با احمدی نژاد چه می گوییم و چه می خواهیم. شما هنوز گند های قبلی تان را پاک نکرده اید.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۵۷:

    سلام
    مشکل اینجاست که برخی‌ها فکر می‌کنن حافظه‌ی یک ملت چیزیه که به سادگی فراموش بشه. در حالی که ملت خوب یادشون هست سال هشتادوهشتی بود و کسی سراغ نداره آقایون اینجوری برای ولایت یقیه گیری کرده باشن .

    [پاسخ]

  38. فراز گفت:

    سلام
    کاملا موافقم صد درصد توطئه ست که از موج پرشور بیداری اسلامی غافل بشیم
    واقعا خاور میانه به توجه و حمایت ما احتیاج داره افسوس که …

    [پاسخ]

  39. حسين گفت:

    با سلام خدمت دوست عزیز خودمان »»

    در خصوص سوال هفتم باید عرض کنم رهبر انقلاب شخصا دو بار مانع رشد و قوت این جریان شدند:

    ۱٫ یک بار در خصوص مشایی سال ۸۸ (احتمال می دهم معاون اولی بود)

    ۲٫ و بار دیگر در خصوص جناب آقای مصلحی که ایشان را اثبات کردند.

    و بعد هم شاهد دستگیری این جریان انحرافی هستیم. فکر کنم رهبر انقلاب و امام امت به خوبی و عملی این کار را انجام داده اند. و برخورد با این جریان هم باید روال قانونی اش را طی کند و انشاءالله همین گونه خواهد شد. انشاءالله.

    موفق باشید. یاعلی(ع)

    راستی این لینک را به قسمت به روایت لینکتان اضافه کنید. (البته این وبلاگ را وبلاگ مقدس می دانم و محتوای این لینک را نامقدس ولی برای روشنگری خوب است.) :

    http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=48848

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۳:

    سلام

    اتفاقاً قصد داشتم قرار بدم اما به همون دلیلی که ذکر کردید منصرف شدم، اما حالا تشکر از شما که قرار دادید

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۰:

    دیگه از حکایت شاه ماهی و امثالهم هم گذشته

    من اتفاقا همیشه به این فکر می کردم که برای پذیرفته شدن در فضای تاریک هالیوود و امثالهم باید از خیلی چیزها بگذره و امیدوار بودم که نگذره…..اما انگار امید من به جایی نرسید

    متاسفم برای همه چیز …حیف و صد حیف

    [پاسخ]

  40. پایان نیایش ۲۵
    بار خدایا،هر چه از تو خواسته‏ام به من عطا کن و حوایج من برآور.وچون بر عهده گرفته‏اى که دعاى من به اجابت رسانى،پس دعاى من ازدرگاه خود مران.و چون خود مرا به دعا فرمان داده‏اى،دعاى من از آن‏پیشگاه محجوب مدار.اى خداوند،از فضل خویش هر چه سبب‏اصلاح من در دنیا و آخرت شود،به من عطا کن،خواه آن را بر زبان‏آورده باشم یا فراموش کرده باشم،آشکار کرده باشم یا نهان داشته‏باشم،دیگران را از آن آگاه کرده باشم یا از دیگران پنهان کرده باشم.

    خداوندا،چنان کن که در همه حال به درخواستى که از تو مى‏کنم درزمره مصلحان درآیم و به چیزى که از تو طلب مى‏دارم در شمار کام‏یافتگان و به توکل بر تو در عداد آن کسان که دست ردشان بر سینه‏نزده‏اى.

    اى خداوند،در شمار آنانم بر که خو گرفته‏اند پناه جستن به تو راو سودها برده‏اند از سوداى با تو و پناه گرفته‏اند در مأمن عز تو و تو ازخزانه فضل و نعمت خویش به فراوانى روزى حلالشان داده‏اى و به‏جود و کرم تو فراخ نعمتى یافته‏اند و به تو از ذلت به عزت رسیده‏اند و ازجور و ستم ستمکاران در سایه دادگرى تو غنوده‏اند و به رحمت تو از بلارهیده‏اند و به توانگرى تو از بینوایى به توانگرى رسیده‏اند و به یمن‏تقواى تو از گناه و لغزش و خطا در امان مانده‏اند و به طاعت تو به خیرو رشاد و صواب توفیق یافته‏اند و به قدرت تو میان ایشان و گناهان مانع‏پدید آمده است،آن کسان که همه معاصى تو را ترک گفته‏اند و در جواررحمت تو خفته‏اند. اى خداوند،همه این موهبتها را به توفیق و رحمت خود به من‏ارزانى دار و ما را از عذاب دوزخ نگه دار و همه مردان مسلمان و زنان‏مسلمان و همه مردان مؤمن و زنان مؤمن را در این جهان گذران و آن‏جهان آینده،هر چه براى خود و فرزندانم از تو طلب داشته‏ام عنایت‏فرما،زیرا تو نزدیکى و اجابت کننده‏اى،تو شنوایى و دانایى،توعفو کننده‏اى و آمرزنده‏اى،تو مشفق و مهربانى.ما را در این دنیا نیکى‏ده و در آخرت نیکى ده و از عذاب آتش حفظ فرما.

    [پاسخ]

  41. افق گفت:

    سلام
    خدا قوت
    وقت بخیر

    [پاسخ]

  42. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    شب اهالی حزب الله نورانی.
    بسی بسیار ممنون برای تمامی تلاش ها.
    یا حق

    [پاسخ]

  43. در بیاییم از این اوضاع حضرت عباسی! گفت:

    پست اخیر سجاد صفار رو خوندم. خوب بود. از اون جا سر از این پست در آوردم : -http://sajjadsaffar.blogfa.com/post-58.aspx- چقدر جواب داد تو این شرایط. چقدر ما نیاز داریم تو این اوضاع به این جور یادآوری ها و تاکید ها و تجدید عهد ها. ۲۷ خرداد و ۳ تیر نزدیکه. می خوام به شما و باقی رفقا پیشنهاد بدم که با یه موج گسترده اما به شدت کیفی به همین مناسبت بریم به استقبال. برای «ذکر». برای «تجدیدی عهد». برای «تجدید نَفَس». و برای یک «یاعلی» و «خیز» دیگه. اوضاع بدیه. نیاز به یه نفس کس اساسی داریم. در بیاییم از این اوضاع حضرت عباسی!

    [پاسخ]

  44. حسين گفت:

    یکی از دوستان “وبلاگ باز باران” در خصوص بیانات ارزشمند علامه مصباح یزدی (حفظه الله) یک سری دلایل که خیلی خیلی به سوالات شما نزدیک است را بیان کردند که درخواست می کنم حتما بخوانید:

    http://www.baharbia.blogfa.com/post-338.aspx

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵:

    یک بار تو گودر جواب این نوشته رو دادم .
    به نوعی عذر بدتر از گناه آوردن و برای توجیه از قرآن مایه گذاشتن که بیشتر نشان از عدم آگاهی داره.
    یعنی هرکسی مومن و باهوش بود بعد مرتکب یه اشتباهی شد و ما نتونستیم بفهمیم چرا مرتکب اون اشتباه شده باید بگیم سحر شده؟ (این دقیقاً چیزی هست که حرکت در جهت اهداف گروهک انحرافی هست؛ میخوان بگن همه‌ی کارهای خوب مملکت در این چند سال توسط مسحور کننده (بخوانید مشایی و رفقا) انجام گرفته و دکتر هیج کاره و صرفاًٌ یک عمله بوده)
    بعد به چه جراتی لقب “معصوم” بودن رو به دکتر میده؟
    یعنی چی که چون دکتر خیلی خوبه، خود شیطان به سراغش رفته ؟
    یعنی چی قرآن سراسر حرف جن و محسور شدن هست؟
    و هزار و یک جور حرف دیگه که فقط برای اون باید بگم متاسفم از این کوته بینی ها

    [پاسخ]

    حسين پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶:

    یک سوال انحرافی :D این تصویری که در ابتدای مطلب قرار گرفته یعنی چی؟!

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱:

    یکی از هزاران تصویر جنایت‌هایی‌ است که در بیخ گوش ما اتفاق می‌افته و ما مشغول کارهای دیگه‌ای هستیم …

    [پاسخ]

    حسين پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۱۷:

    ممنون …

    [پاسخ]

  45. www گفت:

    بالاخره بعداز دوسال مجلس تایید کرد که احمدی نژاد با پرداخت پول در انتخابات رای خریده است. جالب است که تمام حرفهای ما و جنبش سبز و موسوی و کروبی را امروز خودشان به ان اعتراف می کنند.گفتیم این دولت دزد است شدیم فتنه گرگفتیم این دولت جن گیر است شدیم آشوب طلب .روزی نیست که پرونده دزدی احمدی نژاد و همکارانش رو نشود.مشایی و بقایی و رحیمی .خوشحالم که امروز جانیان جوانان این ملت به جان هم افتاده اند و این همان حکمت الهی است که اللهم اشقل بالظالمین الظالمین .تمام حرفهای دو سال پیش ما را امروز مجبور به اعتراف شدید.کجایند آن ۲۴ میلیون رای که در دفاع از احمدی نژاد به خیابان بیایند؟مانند سگ و شغال و گرگ به جان هم بیافتید و همدیگر را بدرید ای قاتلان خون سهراب و اشکان ومحسن و ترانه و ………..

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۰۷:

    خود گویی و خود خندی؛ به به عجب هنرمندی
    کدوم مجلس گفته؟

    [پاسخ]

  46. لبیک سید علی گفت:

    بله درسته آقا میفرمایند به آشفتگی در مملکت دامن نزنید ولی حرف دل همین رهبر که یکی درمیان در فرمایشات گوهربار ایشان است: بصیرت است بصیرت است بصیرت…
    اگر جریان انحرافی خطرناک نیست پس چرا رییس جمهور از اخراج کردن و یا حتی حرف زدن درباره سرکرده اش هراس دارد ولی همین رئیس جمهور درباره سران فتنه ۸۸ به راحتی سخن میگفت و هیچ ترسی نداشت.
    – جریان سبز به دلیل حمایتهای غرب و رسانه های وابسته به غرب در مقابل قرار داشت ولی جریان انحرافی در پشت سر و در بطن نظام و دولت قرار دارد.
    – سرکرده های جریان انحرافی قوی ترین لابی های دستگاههای قضایی و وزارتخانه ها که ستون یک کشور محسوب می شوند را در دست دارند.
    اینها تفاوت بین دو جریان است.
    حالا خودتان قضاوت کنید…

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۴۵:

    سلام بزرگوار
    من بارها گفتم که به هیچ عنوان قصدم تطهیر این جریان نیست و بالعکس قائل به بصیرت افزایی هستم و بحثم فقط در همان کلمه‌ایست که در خط اول نوشتید. “آشفتگی”.
    کاری که این آقایان به اسم بصیرت افزایی و مقابله با جریان انحرافی می‌کنند نه کمکی به حل مشکل می‌کند و نه بصیرت افزایی است بلکه صرفاً آشفتگی فضاست

    [پاسخ]

    لبیک سید علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱:

    آشفتگیه فی الحال بهتر است یا ظهور فتنه ای در آینده؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۶:

    نه آشفتگی الان و نه ظهور فتنه در آینده . روشنگری همون جوری که رهبری از ما می‌خوان

    [پاسخ]

    لبیک سید علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۰ ۰۸:۳۷:

    تا وقتی این انقلاب از نعمت رهبری همچون سید علی خامنه ای برخورداره نگرانی ما بی مورده
    ببخشید
    یا علی

    [پاسخ]

  47. […] قرار می‌دادند.  ایکاش در این ماه‌های پایانی بجای “این حرفهای هیچ‌وپوچ” قدری به فکر نقد‌های دقیق اقتصادی و فرهنگی دولت […]

  48. […] دو سالِ پیش همین‌روزها، تازه انقلاب مردم عرب شروع شده بود. اما توی روزنامه‌ها، سایت‌ها و خبرگزاری‌های داخلی، هر کجا را که نگاه می‌کردیم داشتند درباره “جریان انحرافی” از خودشان تحلیل در می‌کردند. همان‌زمان مطلبی نوشتم با عنوانِ ” توهمی به نام فتنه‌ی عظیم جریان انحرافی“. […]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: