وکیلانه » » كاسبين استيضاح
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
کاسبین استیضاح
۱۶ام, بهمن ۱۳۹۱| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۳۶]

ماجرای دیروز مجلس زشت بود. زشت‌تر از آن‌که لازم باشد در خصوص آن چیزی گفت. عیان بود. لخت بودن پادشاهان، دیروز در مجلس عیان شد. دیروز مجلسی فراهم شد که اگر چشمی از مسولان هنوز تمایل به دیدن حقیقت داشته می‌بود، می‌توانست به این برهنگیِ اخلاق پی ببرد. پادشاهان اگر تا کنون می‌گفتند و کسی باور نمی‌کرد؛ حالا دیگر خیلی باید وقیح باشند که حتی به زبان باز تکرار کنند: “دیروز جلسه‌ی خوبی میان روسای قوا برگزار شد، فضای صمیمی حاکم بود.”

دیروز تنها تکه کلام مشترک این “پادشاه” و آن “پادشاه” در حالی که انگشت اشاره به سوی هم دراز کرده بودند این بود: “مشکلات کشور اینهاست.” و منظور رفتار طرف مقابل بود. اما غافل بودند از عیان بودن‌شان در مقابل مردمی که حالا به وضوح می‌دیدند “مشکلات مملکت از کجاست”!! و تحریم‌ها هم حتی این وسط بی‌گناه‌ند.

اما عجیب اینکه از دیروز؛ افرادی پیدا شده‌اند که در معرکه‌ی زشت مجلس دنبال سکه‌ی خود می‌گردند.
۱) شکست‌خوردگان ۸۸ که در پرونده‌‌شان همه نوع ماجراهای محیرالعقولی پیدا می‌شود و علی‌رغم دروغ بزرگشان مبنی بر “اجرای بدون تنازل قانون اساسی” در ۹ ماه ، قانونی نمانده بود که زیر پایشان لگدمال نشود، این وسط مدعی اخلاق و قانون‌مداری شده‌اند و “دیدید ما راست می‌گفتیم” راه انداخته‌اند. انگار که جنایت‌های خیابانی سال ۸۸‌شان و لکنت‌زبان‌ها و مضحک‌گویی رهبران‌شان در مناظره‌ها از خاطره‌ها پاک شده باشد.

.

.

۲) شادی بعد از بازی، ببخشید شادی بعد از ماجرای دیروز‍ نمایندگان مردم(؟) و خوش و بش‌های‌شان با آقای رئیس ناخودآگاه من را یاد حکایت معروف مردی که شترهای‌ش را به یک حاکم ظالم اجاره داده بود و توسط بزرگی توبیخ شد که تو همینقدر که انتظار سالم بودن حکومت آن حاکمِ ظالم را می‌کشی تا شترهای‌ت را برگرداند هم گناه‌‌کاری، انداخت. کسانی که نه در پی حق بلکه در پی اثبات حرف خودشان ولو به بهای ذبح اخلاق بودند و حالا که خود را پیروز صحنه می‌پنداشتند حق هم داشتند اینچنین خوشحال باشند. فقط یک‌سوال از‌ حامیان رفتار مجلس می‌شود پرسید. دیروز از چه چیز اینچنین خوشحال بودید و از استیضاح دیروز چه چیزی عاید مملکت شد؟

۳) سوپرانقلابی‌هایی که مثلاً افشاگری آقای رئیس‌جمهور را اقدامی درست یا در اقل موضوع؛ اقدامی ناگزیرانه می‌دانند فراموش کرده‌اند تاکیدات مکرر رهبر انقلاب را مبنی بر اینکه تا جرم فردی در دادگاه اثبات نشده کسی حق تهمت زدن ندارد؟

۴) این وسط فقط کم مانده ایرانسل تبلیغ کد آهنگ پیشواز‍ ماجرای دیروز مجلس را پخش کند؛ تا بزم کاسبین استیضاح کامل شود!

× عزیزی در همین رابطه نوشته:

“مستحب است مسلمان بدهد او را سالی دو مرتبه در غسال‌خانه بشویند. فکر می‌کنم این برای کسی که در نظام جمهوری اسلامی صاحب صندلی و میز است واجب‌تر باشد که میزش را سالی دو مرتبه با تخت غسال‌خانه عوض کند. خطر چرک‌گرفتگی انگار پشت میز بیشتر است.”

می‌خواهم بگویم مرضِ “خود حق پنداری” چیزی نیست که حتی با شستشوی روزانه در غسال‌خانه هم درمان شود چه بسا که تشدید هم می‌شود. ظریفی می‌گفت بعد از واقعه‌ی عاشور شمر توی مسجد قبل از اذان صبح به سجده افتاده که: “خدایا به حقِ منِ شمر از گناهان مردم درگذر!”
تنها راه درمان این درد؛ عبور از خود و توجه به ملاک‌هایی است که یک راه‌بر صالح بیان می‌کند.



۳۶ دیدگاه برای “کاسبین استیضاح”

  1. ن.خ گفت:

    سلام
    خاک بر سرشون!

    [پاسخ]

  2. سلام
    از دست همه شون به یه اندازه عصبانی هستم…
    اتفاقا با بنده خدایی صحبت می کردم که می گفت مجلس برای دفاع از حق این کار رو کرد/ جواب دادم که اشکال اینجاست که حق اون چیزیه که خودشون تشخیص میدن نه حقیقت امر

    خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه

    [پاسخ]

  3. افق گفت:

    سلام
    کل مطلب رو توی این جمله واضح گفتید، خیلی تمیز و عالی؛ بعد از واقعه‌ی عاشور شمر توی مسجد قبل از اذان صبح به سجده افتاده که: “خدایا به حقِ منِ شمر از گناهان مردم درگذر!”

    به قول دوستم خاک بر سرشون!
    نه اعصاب برامون مونده نه آبرو. اندازه همون شبهای فتنه ۸۸ ناراحت و عصبانی بودم.

    [پاسخ]

  4. سلام
    همون چیزی که ن.خ بزرگوار گفتم البته مقداری بیشتر

    [پاسخ]

  5. سلام
    منم با ن.خ جان موافقم
    و دیگر اینکه دلم می سوزه برای دل ولی و برای دل امام زمان علیه السلام

    [پاسخ]

  6. بیچک گفت:

    سلام
    یاد دیالوگ آژانس شیشه ای افتادم
    من میدونم بازم این وسط گوشت قربونی عباسه

    [پاسخ]

  7. پرچم گفت:

    دلم گرفت… از آدم مطلعی پرسیدم این اوضاع اقتصادی چه جوری حل میشه? گفت اگه مسئولین همدل بشن همه چی حله… به نظرتون از این قضیه کی نفع برده? جواب اظهر من الشمسه!

    [پاسخ]

  8. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    یکی شادان این ماجرا را جمع کند.دیروز وقتی از کنار جمع های بچه های دانشگاه رد می شدم آنها که ساز مخالفتشان بلند است ماجرا را با آب و تاب تعریف می کردند و یه چیزی هم روش.دلم می خواست یه داد و بیدادی کنم اما…مثل برق دویدم تمام مسیرهای دیروز را….

    یا حق

    [پاسخ]

  9. ژان ژاک روسو گفت:

    دوست من آنچه شما فتنه می نامید و اغتشاش در خیابان و اینجور حرف ها بخاطر همین آقا بود معترضان و به زعم شما فتنه گران فقط و فقط می گفتند اقای احمدی نژاد ادم اخلاقی نیست می گفتند ایشان اقتصاد و اخلاق و فضایل یک جامعه را به قهقرا می برد(رجوع به مناظره میرحسین و احمدی نژاد).
    حسین بن علی هدفش از قیام را در کربلا بیان کرد و در تاریخ صحبتهایش ماندگار شد. اقای میرحسین هم آن شب تاریخی تمام مسائل را گفتند و خود شما هم میدانستید که میرحسین نقاش هرگز سودای قدرت طلبی نداشته و ندارد. متاسفانه شما اینقدر بی انصاف هستیدکه در نقد جنبش سبز مصداق های عینی مبتنی بر گفتمان جنبش سبز (فساد و بی اخلاقی احمدی نژاد)را در نقدتان وارد نمی کنید ولی موهومات و اتهامات ثابت نشده همچون وابستگی جنبش سبز به خارج یا نیت براندازانه جنبش سبز را دائما تکرار می کنید شما شجاعت اخلاقی برای پذیرش اشتباه و حتی گناهتان را ندارید شما شجاعت ندارید برای یک بار هم که شده بگویی آقای احمدی نژاد فرد بی اخلاقی است . خیلی که هنر کنید بعضی اوقات مثل الان می گویید مثلا اینجا فلان بی اخلاقی را کرده جالب اینست که حتی لاریجانی را هم در این قضیه وارد می کنید. به نظر من لاریجانی در سیاست یک مرد بی اخلاق است اما در ماجرای دیروز اون کاره ای نبود اینقد بی انصاف هستید که بار بی اخلاقی را بطور مساوی بر دوش لاریجانی هم می گذارید در صورتیکه تو خود یک قاضی هستی و لااقل کمی حقوق می دانی .اقای لاریجانی کچای این دعوا مقصربود؟

    [پاسخ]

    دکتر پاسخ در تاريخ بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۲:

    این دوستانی که اینجا جمع شدن و دارن از این واقعه اظهار تاسف می کنن فقط از یه چیز ناراحتن اون هم اینه که حرف های میرحسین و کروبی درست ازآب دراومده، از این ناراحتن که آبروشون رفته وگرنه براشون اصلن مهم نیست که احمدی نژاد از شهرداری تا انتهای ریاست جمهوری دزدید و چاپید اصلن براشون مهم نیست که مرتضوی تجاوز و قتل کرده اصلن براشون مهم نیست که لاریجانی ها فاسد هستن. حتی آقاشون از استیضاح احمدی نژاد اباء داره فقط و فقط به خاطر اینکه حرفهای میر حسین و کروبی درست ازآب درنیاد.
    به نظر من نباید گفت خاک بر سرشون، باید گفت خاک بر سرتون که وجودتون جز حقارت و کینه هیچ چی نیست.

    [پاسخ]

    اصفهاني پاسخ در تاريخ بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۴:۴۰:

    عمو جون!
    میدونی مشکل من با تو چیه؟
    تو فکر میکنی دعوای من و تو سر مصداقه
    یعنی فکر میکنی که من میگم فقط احمدی نژاد و تو میگی فقط موسوی
    در صورتی که اصلا اینطوریا نیس
    من فقط چون احمدی نژاد گفتمان انقلاب را احیا کرد به او رای دادم.
    چرا گفتم موسوی صلاحیت و ارزش یدک کشیدن نام رئیس جمهوری اسلامی ایران را ندارد؟ چون مجری دستورات جرج سوروس است. چون میخواهد با اراجیف اصلاح طلبان سر مردم ما را کلاه بگذارد.
    احتمالا هنگ میکنی وقتی میخونی اراجیف اصلاح طلبان!
    طوری نیست
    خودت جواب بده که نسبت جامعه مدنی اصلاح طلبان با مدینه النبی پیامبر چیست؟
    بگو بدانم شما اصلاح طلبان معتقد به واقع گرائی در علم اخلاقید یا دستورات اخلاقی را اعتباری میدانید؟
    جواب همین ها را اگر توانستی از گفته های سروش یا گوگوشتان در بیاری وبگوئی معلوم میشود عیارتان چند است؟
    راستی نگفتی نسبت اصلاح طلبان با آمریکا چیست؟

    [پاسخ]

    یه ایرانی پاسخ در تاريخ بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۴۳:

    هیچ مدرک محکمه پسند و قضایی دالّ بر ارتباط میرحسین با خارج و به زعم شما سوروس وجود نداره.
    در مورد احمدی نژاد چیزی نمیگم چون خودتون به اندازه کافی بهش تهمت با مدرک و بی مدرک میزنین.
    و امّا در مورد اخوان لاریجانی مدارک ارتباط آقا جواد با دولت فخیمه وجود داره…
    ساده ترین اتّهامی که به میرحسین میزنین هم صادق نیست، یعنی تقلّب، چون میرحسین اسمی از تقلّب نبرد بلکه از کلمه مهندسی انتخابات استفاده کرد، یعنی همین کلمه ای که گاهی برخی از مقامات هم برای انتخابات پیش رو استفاده میکنن

    [پاسخ]

    اصفهاني پاسخ در تاريخ بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۳:

    آدم خواب را میتوان با قدری تکان دادن و نوازش کردن بیدار کرد.
    اما اگر کسی خود را به خواب زده باشد با لگد هم بیدار شدنش محال است.
    منظورت از ارتباط موسوی با جرج سوروس ارتباط جنسی که نبود؛ بود؟
    اینها که قبولش نداری از خورشید نمایان تر است….
    هر چند قبول کردن یا نکردن تو چیزی را عوض نمیکند.
    خود دانی

    [پاسخ]

    یه ایرانی پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۱ ۰۳:۳۰:

    برای شما از خورشید نمایان تر است، برای من توهّم و تئاتر هست.
    البتّه قبول دارم اختلافی که فاصله اش به این زیادی هست رو با ۴ تا کامنت و جواب نمیشه رفع کرد.
    من زمانی حرف شما رو خواهم پذیرفت که میر حسین براش دادگاه تشکیل بشه و به تک تک اتّهاماتش با مدرک و ادلّه رسیدگی بشه.
    در چنین دادگاهی اگر تهمت بزرگ شما ثابت شد من خواهم پذیرفت.
    بعد از اون دادگاه هم باید حق داشته باشه که از ارگانهایی که اونو بر ضدّ قانون جاری کشور و بدون حکم دادگاه حبسش کردن شکایت بکنه…
    ای بابا مارو باش یه لحظه خیالاتی شدیم فکر کردیم مملکت قراره قانونش رعایت بشه.
    به هر حال سعی اصلی من اینه که بدون بد و بیراه و تهمت کامنت بذارم، از طرف مقابل هم این انتظارو دارم.

    [پاسخ]

    اصفهاني پاسخ در تاريخ اسفند ۶ام, ۱۳۹۱ ۱۶:۵۱:

    دوست عزیز
    دادگاهی تشکیل خواهد شد که قاضی اش شاهد هم بوده است و آنچه هیچ کس نمیتواند از آن مطلع شود را وی میداند. ولی در زمان تشکیل محکمه عدل الهی، دیگر قبول کردن یا قبول نکردن دردی را از تو دوا نمیکند.
    الناس نیام اذا ماتوا انتبهوا
    برای من مهم نیست که شما بپذیری یا نپذیری چون حقایق با پذیرفتن یا نپذیرفتن شما تغییری نمیکند.

    [پاسخ]

    ژان ژاک روسو پاسخ در تاريخ بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۲۳:۲۴:

    در نقد کردن نباید معیارهای دوگانه داشت. خمینی از پاریس به ایران امد مطبوعات انجا و همینطور بی بی سی تلاش زیادی در رساندن صدای وی به ایران انجام دادند. با یک هواپیمای خصوصی و یک خلبان فرانسوی وی را به ایران اوردند. چگونه به وی اتهام وابستگی به خارج نمی زنی ولی به شاه یا میر حسین و یا خاتمی و یا دیگران به راحتی اتهام مزدوری و وابستگی می زنی؟

    [پاسخ]

    اصفهاني پاسخ در تاريخ بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۵:

    طوری نیست
    اصلا تو بگو ملاک وابستگی به بیگانه چیست؟
    چرا به بختیار میگفتند “بختیار بختیار نوکر بی اختیار”؟ یا حتی میگفتند: “بختیار بختیار ای سگ بی اختیار”؟

    [پاسخ]

  10. جلسه خیلی خوبی بین آقایان برگزار شد!
    هم رئیس مجلس با احترام به رئیس جمهور خوش آمد گفت و هم رئیس جمهور تاکید کرد که برادر همه‌ی نمایندگان مجلس است!
    یک اختلاف نظر های کوچکی هم هست که بعضی رسانه‌ها بزرگش می کنند!
    دور هم یک فیلمی هم دیدند!
    به امید روزی که فیلم های مهیج تر و با کیفیت تری از سینما مجلس پخش شود

    [پاسخ]

    مسعودساس پاسخ در تاريخ بهمن ۱۷ام, ۱۳۹۱ ۲۰:۱۴:

    like داشت

    [پاسخ]

  11. سربازةً گفت:

    کار خوبی نبود.

    [پاسخ]

  12. من الان موندم سر دو راهی
    بگم یا نگم
    :دی

    [پاسخ]

  13. سلام
    یه دو ماهی نیستم.
    قطعاً در مناطق عملیاتیِ جنوبِ ایران، دعاگو و نائب الزیاره دوستان خواهم بود.

    [پاسخ]

  14. محمدحسن گفت:

    البته اعتماد به نفس شما و جناب دکتر -که برای تان پاسخ گذاشته اند- قابل تحسین است.
    اینکه آدم مو را در چشم دیگری ببیند و مناره را در چشم خودش نبیند از طرفداران سران فتنه بر می آید. پس این مواضع از شما اصلا دور از انتظار نیست.
    بگذریم … خواهش من این است که برای یک بار هم که شده مرد باشید و به جای شعار های سلبی و حمله به دیگران و «خود مظلوم پنداری» و … قدری فسفر بسوزانید و به این چند سوال جواب دهید. بلکه بتوانیم به جایی برسیم:
    ۱- واقعا به اجرای بدون تنازل قانون اساسی اعتقاد دارید؟ (از جمله قانون انتخابات)
    ۲- واقعا به تمام فرمایشات امام راحل رضوان الله تعالی علیه -که سران فتنه هست و نیست شان را از ایشان دارند- پایبندید؟ (از جمله در مورد سیاست خارجی)
    ۳- آیا حاضرید بعد از این همه مدت با دشمنان خارجی مرزبندی کنید؟ (از جمله با ان کشورهایی که شورای هماهنگی جنبش سبزتان را پناه داده اند)
    فعلا این سه تا را جواب بدهید تا بعد.
    حیف این وقت که برای جواب دادن به شما تلف کردم.

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۱۹:۲۵:

    سلام بزرگوار
    ما هم خواستیم جواب این دوستان رو بدیم که شما دادید
    منتظر پاسخ هاشون هستیم…

    [پاسخ]

  15. محمدحسن گفت:

    کارهای شان یکی از یکی بدتر و زشت تر بود. هم رییس جمهور و هم رییس مجلس … اما حالم به هم خورد از آن وکلایی که پشت رییس مجلس جمع شدندو طوری شعف زده بودند انگار که خرمشهر دوباره فتح شده! مثل ان احمقی که زیر خبر سایت الف نوشته بود: «تامین اجتماعی را خدا آزاد کرد!»
    خوب شد که خطا دو طرفه بود وگرنه تا الان یکی از دو قوه را به خاطر این بی توجهی آشکار به فرمایشات رهبری تخته کرده بودیم.
    (شوخی کردم بابا … ناراحت هستیم ولی همیشه در چهار چوب قانون -حتی قوانین مرده شور برده- حرکت می کنیم.)
    بعله …

    [پاسخ]

  16. بابک گفت:

    من می خواستم به سوالاتتون جواب بدم
    ۱٫ بله من به اجرای بدون تنازل قانون اساسی اعتقاد دارم
    اغتشاشات و اعتراض های بعد از انتخابات اشتباه بود و بیشتر برنامه غرب برای حذف جمهوری اسلامی و بعد از آن اسلام بود.
    ۲٫بله به تمام فرمایشات امام راحل پایبندم
    ۳٫ شورای هماهنگی جنبش سبز یک توهم است و اعضای آن وطن فروش وخائن به ایران و اسلام هستند.
    ———————————————
    ولی این نکته رو فراموش نکنیم که میرحسین موسوی درست می گفت. و گفته هاش واقعیت پیدا کرد.

    [پاسخ]

  17. مرتضی گفت:

    خودشونو واسه مردم لو دادن.خدا آقا رو حفظ کنه.
    با مطلبی تحت عنوان «احمدی – هاشمی پیوندتان مبارک» به روزم

    [پاسخ]

  18. اندره مالرو گفت:

    آقای اصفهانی یک جمله ای را کاملا برحق گفتید و من هم با شما موافقم:
    ” احمدی نژاد گفتمان انقلاب را احیا کرد ”

    اما ببینیم گفتمان انقلاب چیست؟

    ببین جانم گفتمان انقلاب قطعا “استقلال ، آزادی و دموکراسی و جمهوی و اسلامی ” نیست.

    در واقع انقلابیون که بودند و چه می گفتند:
    گفتمان انقلابیون اصیل همچون مرحوم بازرگان و طالقانی و امثالهم را بگذریم چون اصلا منظور شما گفتن از گفتمان آنها نیست.

    اما اگر منظور شما از گفتمان انقلاب گفتمان هاشمی و خ و موسوی و دیالمه و کروبی و مجاهدین خلق و چریک های فدایی و بهشتی و گروه فرقان و موتلفه و فداییان اسلام و لاجوردی ها و خلخالی ها است این چه گفتمانی چه چیزی داشت جز موارد زیر:
    “تندروی ، تقدم شعار بر شعور، زیر آب زنی و تجسس در زندگی همدیگر، خیانت بهمدیگر، تجاوز به حقوق دیگران، رانتخواری ، دیکتاتوری و فراقونی کردن خود و اطرافیان خود؟
    الحق که نیک گفتی زمانی که موسوی و هاشمی و امثالهم گفتمان سابقشان را فراموش کرده بودند، احمدی نژاد این گفتمان را چه زیبا اجرا نمود.

    [پاسخ]

    اصفهاني پاسخ در تاريخ بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱ ۱۳:۰۰:

    تو آنگونه که دلت میخواهد انقلاب را وارونه مینمایانی
    البته با این تلاشها حقیقت تغییری نخواهد کرد.
    ملاک ما در تعیین صدق و کذب یک گزراه تطابقش با واقعیت است نه آنچه اکثریت بگویند یا آنچه زیبا گفته شود یا آنچه با قدرت بیشتری گفته شود. که البته آنچه گفتی هیچ یک از این چهار دسته را مصداق نمیشد.
    لجن پراکنی ای بود از جنس سبزها
    شاید هم سلطنت طلب ها

    [پاسخ]

  19. افق گفت:

    به به نمردیم و اسم اینها رو کنار هم دیدیم!!
    هاشمی و خ و موسوی و دیالمه و کروبی و مجاهدین خلق و چریک های فدایی و بهشتی و گروه فرقان و موتلفه و فداییان اسلام و لاجوردی ها و خلخالی ها
    بزنید دست قشنگه رو! والا

    [پاسخ]

    همراز شقایق پاسخ در تاريخ بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۵۴:

    آدمهایی که در یک برهه از زمان کنار هم هستند
    ممکن است در شرایطی دیگر کنار هم نباشند
    نکته همین جاست
    برای همین قرآن می فرماید: اموال و اولاد وسیله ی آزمایش شمایند
    و برای همین ملاک حال فعلی افراد است والا
    راستی برا رفیق فابریک مشترک هم دعا بفرمایید:)

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۳۲:

    :mrgreen:

    [پاسخ]

  20. امام کاظم‌ علیه السّلام فرمودند:
    رجلٌ مِن قم یدعو الناس الی الحقِّ، یجتمع معه قومٌ کُزبُر‌الحدید لا تزلهم‌الریاحُ‌ العواصف و لا یملّون مِنَ‌الحرب و لا یجبُنون و علی الله یتوکلون والعاقبه للمُتَّقینَ؛

    مردی از قم بر می خیزد و مردم را به سوی حق دعوت می‌کند . جماعتی همانند پاره‌های آهن گرد او جمع می‌شوند که طوفان‌های سهمگین آنان را به‌ لرزه درنمی‌آورد ، از جنگ نمی هراسند و ترسی به دل راه نمی‌دهند، بر خدا توکل دارند و سرانجام پیروزی با پارسایان است. (بحارالانوار؛ ج۶۰، ص۲۱۶ )

    دهه فجر مبارک

    [پاسخ]

  21. […] رفت تو قوطی” از فرمایشات راهبر انقلاب درباره‌ی وقایع اخیر باخبر شدم حس خوبی نسبت به واکنش‌ها در خصوص این سخنرانی […]

  22. […] دیدم که به نظرم مصداق همین حرف بود. بنده خدایی در خصوص اختلاف مجلس و دولت و در واکنش به نصایح رهبری نوشته […]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: