وکیلانه » » خانم دکتر رایس، چه خبر از درد زایمان خاورمیانه‌ی جدید؟!
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
خانم دکتر رایس، چه خبر از درد زایمان خاورمیانه‌ی جدید؟!
۲ام, آبان ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۱۱۶]

.۱) کمتر از دو سال قبل، وقتی در ادامه‌ی ۹ سال تلاش بی‌وقفه‌ی غرب برای اسلام ستیزی و اسلام هراسی، تری‌جونز اعلام کرد که می‌‌خواهد به قرآن، کتاب مقدس مسلمانان اهانت کند، اکثر قریب به اتفاق سیاست‌مداران غربی نه به دلیل زشت بودن نفس کار، بلکه با این استدلال که این عمل، جان سربازان امریکایی و متحدانش را به خطر می‌اندازد با آن مخالفت کردند. حالا بماند که  اینهمه سیاست‌مدار نتوانستند(!!!) جلوی او را بگیرند و سرانجام در ۲۰ مارچ ۲۰۱۱ اقدامش را عملی کرد.
آن زمان فهمیدند که اقدام عملی برای توهین به مسلمانان، نتیجه‌اش به خطر افتادن جان سربازانشان می‌شود ولی زیرک‌ترین و بدبین‌ترین سیاست‌مدار غربی هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند تلاش‌های ۱۰ ساله برای اسلام ستیزی، سرکوب و تحقیر مسلمانان برعکس جواب بدهد و باعث به خطر افتادن منافع ایالات متحده در خاورمیانه بشود.

عشق نافرجام! (روی تصویر کلیک کنید)

۲) اوائل انقلاب‌های منطقه برخی‌ها نخواستند با حقیقت مواجه شوند و اسلامی بودن آنها را به شدت رد می‌کردند و یا به سخره می‌گرفتند. اما دیروز رئیس شورای انتقالی لیبی صراحتاً اعلام کرد که:‌ "اسلام مبنای قوانین در لیبی خواهد بود و همه‌ی قوانینِ ضد شریعت لغو خواهند شد". (+) همزمان دیروز اولین انتخابات آزاد در تونس اولین کشور آزاد‌شده‌ی بهار عربی برگزار شد و نتایج اولیه تا این لحظه خبر از پیروزی قاطع حزب اسلام‌گرای النهضه دارد!(+) به زودی انتخابات در مصر هم برگزار می‌شود و اکثر ناظران پیش‌بینی می‌کنند آنجا هم پیروزی با اخوان المسلمین باشد. (بماند سایر تحولات این چند ماهه که همه به ضرر امریکا بوده)

در عراق هم سرانجام ایالات متحده مجبور به کوتاه آمدن شد و تا دو ماه و نیم دیگر باید عراق را ترک کند. صحنه‌ی سیاسی کنونی عراق به هیچ عنوان آن چیزی نیست که امریکا انتظار داشت و در مقابل کاملاً مطلوب ایران است.  شاید این حرف در عمل زیاد معنایی نداشته باشد اما اینکه حامد کرزای گفته: "در ماجراجویی های آمریکا، کنار برادران پاکستانی مان خواهیم بود و در صورت جنگ پاکستان با آمریکا، افغانستان از پاکستان حمایت خواهد کرد." (+) برای امریکایی‌ها پیام بزرگی دارد.

همزمان با این اتفاقات، بحران اقتصادی در امریکا ابعاد جدیدی به خود گرفته و کسری بودجه‌ به مرز وحشتناک ۱/۳ ترلیون دلار رسیده (+). وضعیت در اتحادیه‌ی اروپا هم بهتر از این نیست به گونه‌ایی که امروز نخست وزیر انگلستان تلویحاً خواستار خروج کشورش از اتحادیه‌ی اروپا شد که این درخواست با واکنش بسیار شدید مواجه گردید. (+)

۳) سال ۸۵ خانم دکتر کاندولیزا رایس که در خواب‌ش هم چنین روزهایی را نمی‌دید در سفر به خاورمیانه و در ادامه‌ی نظریه‌ی خاورمیانه‌ی جدیدی که مطلوب امریکا باشد گفت: "جنگ حزب الله با اسرائیل درد زایمان خاورمیانه‌ی جدید است"(+)  حالا همه‌ی این گزاره‌ها را که کنار هم قرار می‌دهم با خودم می‌گویم ایکاش می‌شد پرسید: خانم دکتر! چه خبر از نوزاد خاورمیانه‌ی جدید؟! سقط شد؟! :)



۱۱۶ دیدگاه برای “خانم دکتر رایس، چه خبر از درد زایمان خاورمیانه‌ی جدید؟!”

  1. سلام
    یاد یک شعر قدیمی افتادم
    چراغی را که ایزد بر فروزد
    هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

    امام (ره) می فرمودند هرکس با الله اکبر در افتاد ورافتاد( نقل به مضمون)

    [پاسخ]

  2. شکی نیست که خاورمیانه جدید شکل خواهد گرفت
    و این خاورمیانه اسلام است
    امام خامنه ای
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آبان ۲ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۷:

    سلام آقا مسعود
    رسیدن بخیر
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

    مسعودساس پاسخ در تاريخ آبان ۳ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۶:

    سلام علیکم
    ممنون

    [پاسخ]

  3. مسعودساس گفت:

    لینک “خادم یا خائن” فوق العاده بود
    بر آل سعود لـــــــــــعــــــــــــنــــــــــــت
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

    [پاسخ]

  4. سلام و شب خوش
    آن لینک ” همه اش تقصیر تو بود خمینی” عالی بود

    بسیار ممنونم از نویسنده اصلی و شما که لینکش رو گذاشتید

    [پاسخ]

  5. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    این بیداری ها درد زمین است برای آمدن موعود.
    آمدن ولی الله اعظم(عج)
    تا آمدن یارمان کابوستان ادامه دارد ای اهل کفر.
    و وای بر شما در آن روزهای وعده داده شده.
    یا حق

    [پاسخ]

  6. هومن گفت:

    هر چه فقر و عدم اگاهی بالاتر رود امکان بر پا شدن جوامع بر اساس حمایت از حقوق مردم کمتر خواهد شد .در افغانستان گروهایی شکل می گیرند که تحت شریعت خواهی به قتل انسانهای بی گناه می پردازد و هر شخصی را که مفهو می ضعیف سخنانش بر علیه مبانی دینی و سنتی داشته باشد را اعدام خواهند کرد .
    پس از سی سال که از رای مردم ایران به پیاده شدن قوانین اسلامی می گذرد امروز مسولین ناگزیرند برای نشان ندادن مخالفت مردم اقدام به فیلترینگ و سانسور نمایند .خیلی از جراید توقیف شده اند .
    مذهب یک امر شخصی است که در ان فرد با اعتقاد به افرییننده خود با تفسیرهای روحانیون از کتب اسمانی و رسالت پیامبران
    به سمت پرهیز کاری می روند .فرد در این حالت به هیچ عنوان خواستار کشتار کسانی که تظاهرات دینی قوی ندارند نیست .
    هرگز رسالت دین خود را مقابله با دیگر مردم دنیا نمی شمارد . مذهب در حالت رسالت واقعی خود قلوب را فتح کرده و راه به جلو پیدا می کند و هرگز نیاز به زور ندارد .نیاز به تفتیش ندارد .
    مذهب فطریست و وقتی فرد به عجایب افرینش فکر می کند به دنبال افریدگار خود می گردد .
    و اینچنین مذهب قویترین فلسفه و تفکر انسان است و مانند برگ برنده قاد است هر تفکر دیگری را حذف نماید .
    هر چند این بیان ساده ای است از قدرت مذهب و لی نگرانی اینجاست که اگر افراد ی که تصور می کنند نزدیکی بیشتری به مذهب دارند ….اقدام به خشونت نمایند نمی توان ان را بساده گی محدود و کنترل نمود .ایمان در بیشتر مردم جوامع وجود دارد و می توان این مردم را با مطرح کردن شعار های مذهبی و بیم دادن انها به مجازات در دنیای دیگر …کنترل نمود .به نظر می اید دولت های مذهبی نظر به سعادت بشری در این دنیا ندارند و بیشتر سعادت را وعده در دنیای دیگر می دهند و در این میان بسیاری از حقوق افزاد
    ندید گرفته می شود .
    دیدگاه شخصی فردی مانند بنده اعتقاد به همیشگی به مذهب و اعتقاد به رسالت روحانیون است .ولی از اینکه فرد یا گروهی تحت نام مذهب مسلط شوند به دیگران و اراده مردم سلب شود استقبالی نمی کنم .و معتقدم مذهب باید به نحوی موازی نظاره گر اخلاق در جامعه باشد و از انحراف مردم با هشدار دادن جلوگیری نمایند .ولی دولت را مردم بر اساس دیدگاههای روز ..منافع ملی تشکیل دهند . افراد متخصص و و طن پرست و درستکار قانون مدار بر مسولیت باشند نه اینکه هر که ظاهرش را مذهبی کرد بشود وزیرو سپس فساد کند !!!!!!!

    [پاسخ]

    روان نويس پاسخ در تاريخ آبان ۳ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۲:

    هومن خسته نمى شى اینقدر حرفهاى تکرارى مى نویسى؟!

    [پاسخ]

  7. عبدالله گفت:

    یا وارث
    خیلی عکس زیبایی بود.
    هیچ کجای دنیا آرام تر و زیباتر از آغوش امام امت نیست.
    خوشا به حالشان
    یا حق

    [پاسخ]

  8. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    عذر خواهی میکنم بابت دو روز غیبت.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۳ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۴۱:

    وقتی مبارزه در لیبی شروع شد وضع اسفبار بود برای انقلابیون .هنگام تشکیل شدن جلسات سران مخالفین در کشورهای اروپایی …قذافی کاملا قدرت داشت .و قادر بود جلوی مخالفین را بگیرد .ولی این پشتیبانی نظامی ناتو بود که قذافی را زمین گیر کرد .کاملا مشخص است انها مردم را مسلح کردند .
    در مقابل حفظ جان مردم لیبی خود را مسول نشان دادند و اگر حمایت انها نبود قذافی برای سالها از این مردم کشته ها به پا می کرد .
    اینجا قدرت نظامی جوامع مدنی و دارای دمکراسی به داد این مردم رسید .
    الان هم مردم لیبی می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند .کشورهایی مانند ایران که منفعلانه نظاره گر بودند الان دنبال
    این هستند که دولت جدید لیبی بیاید و شعار مرگ بر اروپایی ها را بدهد و برای باز سازی از ایران استفاده نماید .
    مردم کشورهای عربی همه مسلمان و در محرومیت زندگی کرده اند .در هرگونه حرکات این مردم باید با شعارهای مذهبی اعلام وجود کنند .در ایران و زمان انتخابات مردم مخالف بالای بام ها نام خدا را می اورند و ابراز مخالفت می کنند .
    مردم لیبی امروز هیجان زده و فدا کار و انقلابی به نظر می ایند .ولی باید با عقل و محاسبه به اینده خود نظر داشته باشند .
    مردم در ایران خواستار دولت اسلامی بودند ولی امروز ریس جمهور وقت هم انتخابش با شبه روبروست و هم بزرگترین انتقادی که از او می شود دروغ گویی است .
    این نشان می دهد فقط متوسل شدن به شعارهای مذهبی کافی نیست و باید از ظاهر به باطن مسایل پرداخت .و هرگز نباید به بهانه ضد انقلاب بودن با منتقدین در جایی کاملا قانونی مانند مجلس برخورد کرد .و یا به نحوی اجازه ندهند که گروهای تند رو شکل گیرد که با همه نخبگان و افراد برخورد نمایند و انها را از کشور فراری دهند .
    امروز بخشی از جمعیت ایران مهاجرت کرده .همین کسانی که ساز و کار این مهاجرت نا خواسته را فراهم کردند به انها توهین می کنند .
    مطالعه تاریخ معاصر ایران پس از سال ۵۷ می تواند به کشورهایی مانند لیبی کمک نماید .

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آبان ۳ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۳۸:

    پاسخ کاااااااااملا مرتبط با کامنت :mrgreen:

    [پاسخ]

  9. عشقستان اسماعیل گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    غلبت الروم

    وقتی این آیه نازل شد خیلی ها حاج و واج مانده بودن و…
    شاید خیلی از حرفهای امام که بعد از دو دهه از عروج آسمانی شان عینیت پیدا میکنه حکایت نزول این آیه باشه

    اون زمان فرو پاشی شوروی و….
    و بعد شد و..
    و باز بیداری جهان و بیداری توده ها و…

    خدای اش IQامام حتما بالای ۲۰۰ بوده :)

    [پاسخ]

  10. فطرس ملک گفت:

    سلام و صبح بخیر

    هم لینکها عالی بود هم متن

    خدا قوت

    اللهم احفظ قاعدنا امام الخامنه ای

    [پاسخ]

  11. نوزاد خاورمیانه ى جدید سالم دنیا اومد. اما اون چیزى که اینا فکر مى کردن نبود.

    [پاسخ]

  12. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    نوشته شما جای تامل دارد. خیلی زیاد.
    به قول یکی از دوستان ظاهرا نوزاد سالمه. فقط جنسیتش اشتباه تشخیص داده شده بود!

    [پاسخ]

  13. بیتا گفت:

    چند وقت پیش هم درباره عکسهای دوستانه غربی ها با قذافی جایی خوانده بودم. الان که دیدم عکس رایس با قذافی را گذاشته اید، فکر کردم این هم شاید جالب باشد.
    http://www.radiofarda.com/content/f4_ahmadinejad_advise_kadhafi_respect_will/2318291.html
    متاسفانه این عکسها منحصر به غربی ها نیست و رییس جمهور خودمان هم سابقه اش را دارد. متن همین خبری که عکسش را فرستاده ام هم حکایت از همین تناقض ها دارد.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آبان ۳ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۲:

    درسته، اما من اون عکس رو واسه طنز قضیه گذاشته بودم با توجه به خاطرات خانم رایس :)

    [پاسخ]

  14. بیتا گفت:

    دیدن اون عکس در کنار این جمله آقای احمدی نژاد جالبتر هم هست:
    “در ‌‌٢۵ سال گذشته هیچ‌یک از روسای جمهور و معاونان کشور ما با دیکتاور لیبی دیدار نکرده بودند.”

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۲:۰۸:

    بدون اغراق احمدی نژاد دروغگوترین انسانی هست که دیده شده. همون طور که مغز انیشتین رو به خاطر ضریب هوشی ش بررسی کردن باید مغز احمدی نژاد رو هم بابت وقاحت ش بررسی کنن.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۲۰:

    ایشون منتخب امام زمان آقایون هست و دروغ گفتن براشون حجت شرعی است لذا این مطلب دروغ حساب نمی شود نامش دروخ است

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۱۰:

    گمانم دروغگوی بزرگ آنهایی بودند که ادعای تقلب داشتند و یک مدرک، حتا یک مدرک ارائه نکردند برای اثباتش.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۳۵:

    دروغگو کسانی هستن که دروغگو بودن احمدی نژاد رو به وضوح می بینن و خودشون رو به نابینایی و ناشنوایی می زنن

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۳:

    من حرف از دروغ نگفتن کسی نزدم.
    من با احترام تمام پاسخ این نظریه منور را که یادآور “نظریه داماد لرستان” هست رو گفتم:” بدون اغراق احمدی نژاد دروغگوترین انسانی هست که دیده شده”
    با این جواب: گمانم دروغگوی بزرگ آنهایی بودند که ادعای تقلب داشتند و یک مدرک، حتا یک مدرک ارائه نکردند برای اثباتش.

    لطفا از نظریه خودتون دفاع کنید!

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۳۲:

    بارها جواب این ادعای دروغ تقلب در همین وبلاگ داده شده.

    ولی نکته اینجاس که هر هفته یه دروغ جدید از آقای احمدی نژاد در میاد، شما در جواب همه اش همینو می گین. کم کم برای کسی که حرف شما رو در مورد انتخابات باور کنه هم سوال پیش میاد که چرا در مقابل این همه دروغ، به جای اینکه یا بار اعتراض کنین، هی همون یه مورد رو دوباره تکرار می کنین.

    یه بار توی این وبلاگ یه پستی نوشته بودن درباره صداقت احمدی نژاد. من هنوز دقیقا نمی دونم این وبلاگ مال یه نفره یا مال چند نفر چون هر از گاهی بعضی ها می گن “وبلاگ ما” و “نویسنده ها”. ولی به هر حال به نظرم وقتی چنین ادعایی مکررا نقض می شه، عقل و انصاف حکم می کنه که آدم حرفشو پس بگیره. نه اینکه به جای اینکه با واقعیت روبرو بشه، هی یه جمله در باره یک مورد رو هر بار تکرار کنه.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۰:

    چه جالب!
    بارها جواب داده شده؟؟ جدا؟!
    کجا؟

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۰۶:

    تو همه کامنت های قبلی درباره این موضوع. که طبق معمول کلی اش بی جواب مونده و شما الان در کمال آرامش بجاش علامت سوال وعلامت تعجب می زارین.

    واماحرف اصلی ام رو دوباره تکرار می کنم چون شما همونجوی که جواب های روندیدین، باز هم دارین از کامنت های من اون تیکه ای که می خواین ورمی دارین وبقیه روندیده می گیرین. (همون کاری که با جواب های ما درمورد تقلب کردین والان می گین “کو؟ کجا؟”

    “… نکته اینجاس که هر هفته یه دروغ جدید از آقای احمدی نژاد در میاد، شما در جواب همه اش همینو می گین. کم کم برای کسی که حرف شما رو در مورد انتخابات باور کنه هم سوال پیش میاد که چرا در مقابل این همه دروغ، به جای اینکه یا بار اعتراض کنین، هی همون یه مورد رو دوباره تکرار می کنین. “

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۲۳:

    آهان!
    منطق بعضی اوقات در کامنتها بیداد میکنه.
    پاسخ به تیکه اول کامنت شما: من یادم نمیاد، شما که شمایی، رهبران شما هم مدرکی برای اثبات تقلب ارائه داده باشند. اینجا که وبلاگه و کامنتهاش از طرف یکسری آدم درواقع مجازی ثبت میشه و قابل استناد نیست. اما همینی که شما صغری و کبری چیدید و ازش نتیجه گرفتید هم من یادم نمیاد. شما که مدعی هستید لطفا دو جا رو آدرس بدید من برم بخونم ببینم کجا برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات شما سندی ارائه کردید و ما نادیده گرفتیم و جواب ندادیم. لطفا کوتاهی نکنید. بخصوص بخاطر اینکه به علامتهای تعجب و کو و کجا اشاره کردید و نتیجه انتخاباتی ازش گرفتید لطفا حتما آدرس جایی که دلایلتون رو مکتوب کردید، بنویسید.

    اما جواب قسمت دوم کامنت شما: شما از کجا میدونید ما در برابر کوتاهیها، شبهات، اشتباهات یا حتا به قول شما دروغها ساکتیم؟
    شما سایتها و نشریات اصولگرا رو مطالعه میفرمایید؟ دولت آقای احمدی نژاد تکون میخوره، در موردش اعتراض میکنن. مدتی هم هست که سایتها و نشریات انقلابی هم در مورد جزئی ترین حرکات دولت و شخص رئیس دولت اعتراض دارند و برخورد میکنند. اگر منظور نظر شما حرف و اعتراضه، که فراوانه. کمی به مطالعاتتون، مطالعه این تیپ سایتها و نشریات رو هم اضافه کنید.

    در ثانی ممکنه این هرهفته یک دروغ رو واضح تر مطرح کنید؟!
    اگر هفته ای یک دروغ رو بتونید برای من ثابت کنید ممنون میشم از شما.

    ثالثا: ما اگر حمایتی هم داریم از این دولت، برای بار چندم عرض میکنم به دلیل اینه که در راستای آرمانهای انقلابه. ما نه مدعی بی اشکال بودن این دولت هستیم، نه مدعی پیغمبر بودن رئیسش، نه مدعی این هستیم که برای ما یک مدینه فاضله ساخته. اولین منتقد به اشتباهات یا کوتاهی های دولت خود ما هستیم. این انتقادها گاهی حتا از حد میگذره. چطور شما میگید ما ساکت هستیم و بعد تند تند هزار تا نتیجه هم میگیرید؟
    اگر خواستید من به کمک دوستانم آدرس حداقل ده تا مقاله و ده تا پست وبلاگ و سایت برای شما قرار بدم همینجا تا مطالعه کنید.

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۵۶:

    من یه بار توضیح دادم،دوباره هم توضیح می دم.

    این وبلاگ درباره صداقت آقای احمدی نژاد پست نوشته وبعد هم که ما اعتراض کردیم به جدیت از این ادعا دفاع شده. من تا حالا ندیدم یک نفر اینجا در پاسخ سوالهای ما بگه آره دروغ گفت اشتباه کرد.

    بقیه وبسایت های اصولگرا رو شماها می نویسین؟ اگه قراره شما رو همراه همه وبلاگهای اصولگرا قضاوت کنیم که حرف خیلی بیشتر می شه. اگه شما می خواین از اعتبار انتقاد های بقیه استفاده کنین، مسئولیت اشتباه هاشون رو هم به عهده می گیرین؟
    یعنی ما حق داریم بیایم اینجا به شما اعتراض کنیم چرا فلان وبلاگ اصولگرا فلان چیز رو نوشت؟
    من همونطور که بارها گفتم تا حالا داشتم با آدمهای این وبلاگ حرف می زدم. اگه قراره شما مسئول همه وبلاگ های اصولگرا باشین، بحثش جداس.

    بنده یه لیست بلند بالا از دروغ ها یه بار نوشتم، جوابم طبق معمول این بود “بر فرضم که اینا باشه، مال شما بیشتره”. اصراری ندارم شما رو به چیزی قانع کنم.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۰۲:

    ببخشید! اینکه آقای احمدی نژاد به صورت موردی چیزی گفتن که خلافش ثابت شده، فرق میکنه با اینکه بگیم صداقت ندارن. و بگیم هر هفته یه دروغ میگن.
    ما معمولا اشتباهات آقای احمدی نژاد رو خودمون زودتر میگیم. همینجا آقای صفا آیا کم پست نوشتن در انتقاد به بعضی کارهای دکتر؟ در مقابل تعداد پستهایی که در حمایت از کارهای صحیح ایشون نوشتن هم کم نیست. وقتی خدمات بیشتر از اشتباهاته، قطعا پستها و در نهایت کامنتهای موافق بیشتر از مخالف میشه.
    هر چیزی در جای خودش باید بررسی بشه. ولی اینکه بخاطر یه اشتباه تمامیت شخصیتی یکنفر رو زیر سوال ببریم دور از انصافه.

    و من مسلما قبول دارم که اگر در مقام مقایسه باشه، بی شک اشتباهات این دولت کمتره. و البته اصراری ندارم شما رو قانع کنم.

    اما در مورد سایتها و وبلاگها که من گفتم، تصورم این بود که شما از یک تفکر حرف میزنید نه اشخاصی که در این وبلاگ هستن. اگر منظور شما اعضای این سایت بود، در مورد آقای صفا که کاملا مشخصه و بالا توضیح دادم. در مورد سایرین هم، باز همون نظر رو دارم. ما عموما خودمون در انتقاد پیش قدمیم. شاید اینکه به نظر شما نیومده به این دلیله که چون ما اساس فکرمون باهم متفاوته، انتقادهامون هم متفاوته. وقتی شما از چیزی انتقاد میکنید، شاید به نظر ما خوبه و ازش دفاع میکنیم. و بالعکس.
    اما آیا مثلا ما در این سایت از تخلف بزرگ مالی دفاع کردیم؟ مسلما نه.

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۲:۴۱:

    من دارم در مورد قضیه دروغ حرف می زنم. و همونطور که گفتم آقای صفا در مورد صداقت آقای احمدی نژاد پست گذاشتن و بقیه هم در کامنت ها از ایشون دفاع کردم.

    اینکه شما به یه کار دیگه انتقاد کردین یا نکردین خیلی موضوع رو عوض نمی کنه.

    موراد دروغ رو هم در یه کامنت دیگه توضیح دادم. “موردی” نبوده.

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۲۱:

    الان یعنی واقعا فکر کردی فقط یه دونه دروغ گفتید؟
    ما یه دروغ رو که از همه شاخدارتر بوده مدام مطرح می کنیم. دقت کن می گم از همه شاخدارتر. به این معنی نیست که بقیه دروغ ها شاخدار نبوده.
    عاطفه امام و شرکت در مجلس ختم آدم زنده رو چطوری جمعش می کنید؟ ترانه موسوی رو چی؟ ادعای تجاوز در زندان رو چی کار می کنید؟
    تازه اینا گوشه ای از دروغ های بیشمارتونه.
    موسوی در اولین نطق تلویزیونی خود- اول خردادماه ۸۸- اظهار داشت: “ایــن پـیشوازها برای شنیدن حرفها، نقدها و شنیدن مسائل کشور بود و الا من ماشین نداشتهام که شما را جمع کنم و پول نفتی در آسـتین نداشته‌ام و میدانم که شما به خـاطـر این مسائل وارد صحنه نمی‌شوید بـلـکـه حـضـورتـان بـه واسـطـه حساسیت نسبت به مسائل انقلاب است. ” یک روز بعد، سایت میرحسین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “مبادی حرکت اتوبوس‌ها به مقصد ورزشگاه ۱۲ هزار نفره آزادی برای شرکت در مراسم بزرگداشت دوم خرداد با حضور خاتمی اعلام شد. این میتینگ انتخاباتی برای حمایت از نامزدی مهندس موسوی برگزار خواهد شد. مبادی حرکت اتوبوس‌ها به مقصد ورزشگاه آزادی به این شرح است: ولیعصر ــ سرچهارراه ولیعصر ــ خ بزرگمهر (امیرکبیر)، کیلومتر ۲۰ جاده امام رضا(ع) شهر…….

    میرحسین موسوی بیست و یکم اردیبهشت ۸۸ گفت: “من اگر در این بیست سال سکوت کرده بودم به این دلیل بود که احساس خطر نکرده و وارد مسائل سیاسی نمی‌شدم “. یک روز بعد، خود او تصریح کرد: “بیست سال سکوت نکردم، بلکه از رسانه محروم شدم “.

    ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب جمعه ۲۲ خرداد ۸۸؛ در حالی که رأی‌گیری هنوز در برخی شعبه‌ها ادامه داشت و آرا هنوز شمرده نشده بود میرحسین موسوی در یکی از برج‌های شمال پایتخت بر صندلی کنفرانس خبری تکیه زد و خودش را پیروز انتخابات با کسب اکثریت قاطع آرا اعلام کرد! او از هوادارانش خواست خود را برای برگزاری جشن پیروزی آماده کنند.

    بعد از انتخابات یه لیست بلند بالا ارائه شد با عنوان ۷۲ شهید جنبش سبز! حالا تندروترین آدم در این زمینه یعنی خانم مسیح علی نژاد نهایت اسم ۳۶ نفر آدم رو میبره که کشته شدن که در اون خودش میگه البته همه سبز نبودن!

    آقای احمدی نژاد گفت در انتخابات ایران ۴۰میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه‌ها کاری می‌کنند بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت. ۷۰میلیون ملت ایران و ۴۰میلیون شرکت کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه همدلند و دولت، خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست. رقابتها به پایان رسید و دوره دوستی‌ها و ساختن‌ها آغاز شد. (یعنی منظور همه بود حتی اونایی که به موسوی و کروبی رای دادن) فوری نوشتند احمدی نژاد رای دهندهها به موسوی رو خس و خاشاک نامیده.

    آقای کروبی گفت اگر ادعاهاش غلط بودن از ملت عذرخواهی میکنه. بعد از اینکه کمیته حقیقت یاب گفت چنین چیزی وجود نداشته و آقای کروبی هم گفت بله من منظور از تجاوز این بوده که دست یکی رو گرفتن انداختن تو ماشین، اصلا یادش رفت عذرخواهی و این حرفا
    بگذریم از انتشار عکس قمه زنی در پاکستان به عنوان مجروحان انتخابات. بگذریم از اینکه برای داغ کردن به دروغ گفتن ۷ مهر تولد موسویه و باید تولد بگیریم، آقای موسوی هم کاملا سکوت کردن و بعدا معلوم شد تولد ایشون ۱۱ اسفنده! بگذریم از اینکه آقای کروبی جلوی ۷۰ میلیون نفر آدم به دروغ قضیه خلیج فارس رو گفتن، بگذریم از خیلی از چیزا … بگذریم….

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۱۹:

    فرقش اینه که شما حرفهای آدمهای مختلف رو جمع میکنین، هر کی تو هر وبسایتی هرچی چاپ می کنه می زارین روش، درباره بیشترش هم دروغهای خودتون روتکرار می کنین، باز تعدادش به دروغ های شخص آقای احمدی نژاد که رییس جمهور مملکت هم هست نمی رسه.

    شما هربار که آقای احمدی نژاد یه دروغ جدید از توآستینش درمی آره، که بعضی هاش عکس وفیلمش هم هست و آدم حتی نمی فهمه چطوری به فکرش رسیده همچین چیزی بگه، به جای اینکه اعتراض کنین، بر می گردین به مخالفینتون حمله می کنین. ایشونم احتمالا وقتی می بینیه کسی کاری به کارش نداره وهر چی بگه یه سری ازش تعریف می کنن، زحمت درست حرف زدن به خودش نمی ده.

    درباره این ادعا ها هم هر بار به هرکدوم جواب می دیم، شما باز پس فرداش می آین همونو دوباره تکرار می کنین انگار نه انگار.من که کلا ۶ ماه هم نیست این وبلاگ رو می خونم درباره همه این موضوع ها هم کامنت های مخالفین شما رودیدم هم نظر خودم روگفتم یه جاهایی. خیلی از بحث ها هم از طرف شما بی جواب مونده وقطع شده.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۰۴:

    خانم بیتا. من ممنونم از اینکه عکس و سند برای این ادعاتون قرار دادید.
    البته ما به این شاید نگیم دروغ. چون دلایلی که بچه ها گفتند ممکنه صادق باشه. مثلا شاید ایشون دیدار در کشور لیبی رو گفتن نه سازمان ملل. شاید هم حق با شما باشه و ایشون اشتباه کردند.
    اگر بخواهید من از شما پیشی میگیرم و به نامه تسلیت ایشون برای ولیعهد عربستان اشاره میکنم و این کار رو خیلی بدتر از دیدار با دیکتاتور لیبی میدونم. هرچند شاید مساله شما دیدار با دیکتاتور لیبی نیست، مساله شما کشف دروغهای دکتر هست نه نفس رفتار ایشون.
    خواستید بازهم میتونم برای پیدا کردن این طور مسائل از شما جلو بزنم.

    اما باز هم میگم این مساله فرق میکنه با هفته ای یه دروغ و هزار تا دروغ و یه دروغ جدید از آستینس در میاره. اینها رو اگر لطف کنید در موردش توضیح بیشتری بدید خیلی خوبه.
    دروغ به این نمیگن. چون من واقعا از متن کامل صحبت اطلاعی ندارم. اما در مورد دروغهای مدعیان صداقت، کاملا در جریان هستم. اونهم نه بخاطر اینکه هدفم کشف دروغ بوده باشه. نه. بخاطر اینکه هشت ماه کشورم به آتش کشیده شد، فقط برای یک ادعایی که هرگز ثابت نشد. هرگز. و به رسم اینکه دروغ دروغ میاره، مجبور بودند لیست بلندی که آذرخش قرار داد، و این فقط گوشه ای از دروغهای اونها بود رو انجام بدن. مجبور بودند چون دلیلی برای اثبات در دست نداشتند و به اعتراف خیلی از افراد خودشون ادعای تقلب یک دروغ بزرگ بود که میرحسین موسوی خودش باور کرد.

    و باز هم بحث بی جواب موندن بحثها. لطفا شما بفرمایید به چی میگید جواب؟ شما اگر به قانع شدن خودتون میگید جواب که باید قبول کنید شما برای قانع شدن اینجا نیومدید. پس نباید زیاد به اون امیدوار باشید و باشیم.
    اگر هم به بی پاسخ نموندن کامنتتون میگید جواب که تقریبا هیچ کامنتی که شبهه درش باشه ما بدون پاسخ نمیذاریم. پس برای چی میگید ما بحثها رو بی جواب میذاریم؟

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۹:

    توی همین یک ماهه برید تو هر بحثی که من توش کامنت گذاشتم نگاه کنید آخرش چه جوری تموم شده. جدید ترینش هم با همین خانم/آقای آذرخش بوده. من به قانع شدم خودم نمی گم جواب. به قانع شدن شما هم نمی گم جواب. ولی به اینکه بر اساس صحبت های شما یه سوالی مطرح می کنم که مثلا “پس فلان چیز چی؟” دیگه بحث قطع می شه می گم جواب ندادن. مشکلی هم نیست. شما اختیار دارین جواب بدین یا ندیم. منتها دیگه نمی شه هی مارو متهم به جواب ندادن کنین. اگرم قرار به بحثه که حرفهای هم رو بشنویم، که خب این بحث ها انجام شده. شما سر هر مسئله جدیدی میاین دوباره همونارو می نویسین به جای اینکه درباره مسئله جدید حرف بزنین. انتظار دارین من هم هی هر بار بیام همه حرفام رو تکرار کنم. منم خب این کار رو نکردم. (بگذریم که آخرش یکیشو باز مجبور شدیم تکرار کنیم)

    و در این مورد بخصوص. اینجا بحث من این نیست که ایشون با کی دیدار کرده با کی نکرده. اون ملاقات با قذافی رو هم نمی دونم در چه زمینه ای انجام شده برای همین نه می گم درست بوده نه غلط.

    مشکل من همونطور که از اول گفتم اینه که ایشون براش هیچ اهمیتی نداره حرفش درسته یا نه.

    تو هر سخنرانی اش یه ادعای “پاکترین، صادقترین، قانونمدارترین” و هزار و یک چیز ترین دیگه در می آد که هیچکدومش بر اساس مدارکی که مرتب حتی از خود سازمان های دولتی در می آد درست نیست. اصلا اینها ادعاهایی نیست که آدم همینطوری رو هوا بکنه که.
    آماری که از ایجاد شغل مرتب همه جا می گه بر اساس اطلاعات سازمان های دولتی درست نیست.
    آماری که از بیکاری می گه، حتی بعد از اینکه بدون اینکه صداشو در بیاره معنی اشتغال رو عوض کرد کرد ۲ ساعت کار در هفته، درست نیست.
    پول رایانه ها رو ازمنابع دیگه ورمیدارن می گن از صرفه جویی در اومده.
    تو تلویزیون اعلام می کنن ما کاری به مردم توی خیابون نداریم، هفته بعد گشت های ارشاد راه می افتن. می گن تفکیک جنسیتی نداریم، بی سرو و صدا تو دانشگاه ها تفکیک جنسیتی شروع می شه.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۴۸:

    باز هم ممنونم که خیلی منطقی جواب دادید.

    در مورد تعریف شغل حرفی دارم که الان چون صد درصد مطمئن نیستم چیزی نمیگم. باید یه پرس و جو کنم بعد حتما، حتا جایی بی ربط به اینجا مینویسم که بی جواب نمونه.

    در مورد برخورد با مردم در خیابون، ربطی به دولت نداره. دولت اگر هم حرفی میزنه، نظر خودش رو میگه. نیروی انتظامی یا سایر ارگانها کاملا جدای از دولت هستند.

    اگر اشتباه نکنم، منظورتون یارانه ها بوده. شما با اینکه هدفمندی یارانه ها باعث صرفه جویی شده، مشکلی دارید؟ یعنی قبول ندارید؟ رشته تخصصی من انرژی در معماری هست. حداقل در زمینه ساختمانها میتونم توضیح بدم چه صرفه جویی رو در پی داشته. اگر خواستید توضیح میدم.

    در مورد تفکیک جنسیتی هم که باز رئیس دولت نظرش رو گفته و دستورش رو هم داده. و برخوردهای شدیدی هم با نظرش شد. یک عده از مردم می پسندن این تفکیک رو، یک عده نمی پسندن. من بعنوان کسی که در دانشگاه تدریس میکنه، چیزی که دارم میبینم اینه که وقتی کلاس درس مختلط برگزار میشه، توجه دانشجو تا حد زیادی از درس منحرف میشه و به مسایل دیگه ای معطوف میشه. مسائلی مثل اینکه مثلا جلوی جنس مخالف کم نیارن، مثلا در ارائه کنفرانس جوری کنفرانس بدن که جنس مخالف کم بیاره یا خوشش بیاد و مسائلی از این قبیل. نظر رئیس دولت کاملا مشخصه.
    دانشگاه آزاد که همیشه کلاسهاش جدا برگزار میشده. دانشگاههای دولتی رو هم جاهایی رو که من دارم میبینم تفکیک نشدن. تعداد دانشجو انقدر نیست که امکانش باشه. دانشگاههایی که شما میفرمایید رو هم در جریانش نیستم. اگر اسمشون رو بگید شاید بتونم بپرسم ببینم علتش چی بوده.

    الان اینها جواب بود؟

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۲:۴۷:

    در مورد برخورد با مردم تو خیابون، رییس دولت باید بدونه در چه کارایی می تونه دخالت کنه چه کارایی نه. وعده در مورد کارهایی که قدرتی درش نداره دروغه.

    در مورد یارانه ها، شما باز دارین موضوع رو عوض می کنین. من نگفتم صرف جویی شده یا نشده. اینکه این پولهای پرداختی تا بحال از کجا خرج می شده گزارش غلط داده شده بوده قبلا. و این یعنی دروغ.

    درباره تفکیک، شما باز شروع کردین درباره درستی یا غلطی موضوع صحبت می کنین. آقای احمدی نژاد گفته که متوقفش کرده. وزیر علوم هم گفته باشه. وقتی این اتفاق داره می افته یعنی این دو تا دروغ گفتن. چطور زورشون می رسه اساتید رو اخراج کنن، زورشون نمی رسه این کار رو بکنن؟
    تفکیک هم فقط در تهرانش در دانشگاه های علامه و شریف و امیرکبیر شروع شده.
    علتش هر چی بوده، آقای احمدی نژاد گفتن این اتفاق نمی افته و افتاده.

    درباره حرفهایی که تو هر سخنرانی هست هم دیگه تکرار نمی کنم. “پاکترین و قانونمند ترین و ….”

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵:

    خانم بیتا
    اعلام نظر، با وعده فرق میکنه. رئیس جمهور نظرش رو اعلام کرد. همین! قابل درکه؟

    در مورد یارانه ها: چون شما میگید اطلاعات دروغ داده شده، من باید باور کنم؟

    من درمورد تفکیک همچنان سر حرف خودم هستم. رئیس جمهور مجری قانونه. نه قانونگذار. اینکه دستور داده متوقف بشه و نشده دو تا مساله است یکی اینکه باید دید واقعا متوقف نشده دوم اینکه باید دید قانونگذار چه دستوری داده. آیا رئیس جمهور قدرت عدم اجرای اون رو داشته یانه. اینا خیلی واضحه خانم بیتا. چطور میپرسید اینا رو؟
    اخراج اساتید هم از اون مانورهای رسانه ای جالبه! استاد ما در تمام طول مدت انتخابات هرکاری دلش خواست انجام داد. چند وقت کلاسهای ما بخاطر میتینگهای سیاسی ایشون تعطیل بود. اتفاقا دانشگاه علم وصنعت هم بود! اخراج هم نشد. الان با اینکه باز نشسته شده بازهم ازش دعوت به همکاری شده و داره درس میده.
    خانم بیتا! بازنشسته شدن اساتید معنی اخراج نداره. جوونها فرصت حضور میخوان. غیر ازاینه؟
    اما برفرض هم که استادی اخراج شده باشه، این کاملا در حیطه وظایف دولت و وزارت علومه. و جای تعجب نیست که دولت بتونه استادی رو به دلایل منطقی و اثبات شده اخراج کنه اما نتونه بر خلاف قانونی که قانونگذار وضع کرده عمل کنه چون در حیطه اختیاراتش نیست. این مطالبی که قاطی میکنید و بعدش ازش نتیجه گیری میکنید، قدرت تحلیل خودتون رو زیر سوال میبره. وظایف دولت و اختیاراتش مشخصه. و اگر رئیس دولت نظری میده، صرفا نظر شخصی خودش بوده و نه بیشتر. و این دروغ محسوب نمیشه.
    دروغ اون لیست بلندیه که آذرخش اون بالا نوشتن و هیچ کس دفاعی در برابرش نداشت.
    به اینا نمیگن دروغ.. دلیل شما برای دروغگویی ایشون ایناست؟

    حرفهای توی سخنرانیها هم که چیزی نگفتید که بخوام جواب بدم..

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۱۸:

    درباره جرف دوستان درباره اینکه این دیدار در سازمان ملل بوده نه در لیبی هم همین پایی جواب دادم و لینکش هم گذاشتم.

    معاون اول آقای احمدی نژاد سال ۸۶ رفتن لیبی، با قذافی دیدار کردن، و از همکاریهای برادرانه دو کشور تعریف کردن.

    این یکی رو متاسفانه هیچ جوری نمی شه گفت دروغ نیست. یعنی هر جوری بهش نگاه کنین دروغه.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۰:

    اینا البته برخیاش هم حرفهای شخص آقای موسوی بود

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۵۴:

    به شما گفته شده که با مردم ایرا مخالفت کنید .اینکه اقای موسوی تولدش کی است مسله مهمی نیست .ولی اینکه چرا بین ۱۸۰ کشور ما کشور ۱۴۰ از نظر فضای کسب و کار هستیم و امسال هم ۴ رتبه تنزل کردیم …مهم است .
    مردم ما غمگین هستند و امثال شما مغزتان متوجه موردی که زندگی مردم را تهدید می کند نیست !
    این خیلی اسفبار است .فقط به فکر حرکاتی مثل دشنام دادن به برخی کشورهای عربی و غربی هستید .
    این ها اب و نان و خوشبختی برای مردم نمی شه .
    قرار بود ما کشور مستقل و خود کفا باشیم .الان که معلوم نیست چی هستیم ؟
    این ها مقابله با شما نیست بلکه رنجنامه ای است از مردمی در قرن حاضر که الت دست افرادی غرق در شعارهای غیر واقعی هستند .
    مثل این است که خواب می بینیم .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۲:

    آقا هومن. به نظرت چند درصد مردم ایران خودشون رو بدبخت محسوب نمی کنن؟‌
    دوست دارم بدونم نظرت رو

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۰:

    آقا هومن. به نظرت چند درصد مردم ایران خودشون رو بدبخت محسوب نمی کنن؟‌
    دوست دارم بدونم نظرت رو

    [پاسخ]

    نمی شه با کسی که برایش زندگی معنی نشده از این حرفها زد .
    من خیلی دوست دارم بدانم تعریف شما از یک زندگی و سعادت معمولی چیست ؟
    برداشت شما از تاثیر مذهب در زندگی مردم چگونه است ؟
    ایا ازادی برایتان ارزشی دارد ؟
    امکان دارد پیام زیر بار نرفتن زور را توسط مذهب …معنی نمایید ؟
    چگونه سی سال می توان مردم را در بدترین وضع نگاه داشت و هربار انها را بیم داد که در غیر این صورت خارجیان به ناموس مردم حمله می کنند !روزمره گی ی
    احساس نا امیدی وقتی به مردم دست می دهد که روزنه ای برای برون رفت از روز مره گی کشنده وجود ندارد .
    وقتی شما روز بروز فقر را بیشتر حس می کنید و کاری از دستتان بر نمی اید چگونه حستان را توصیف می کنید ؟ در این میان هم خبر اختلاص نجومی می اید .
    نگاهی به صدا و سیما بکنید !فکر می کنید فردی یا افرادی در خیابان در حال شعار دادن هستند !!!واقعا اسف بار است .
    چقدر باید یک جناح سیاسی خاص خود را مسلط کند بر همه جا ؟
    این بدبختی است .
    تا کنون چنین چیزی سابقه نداشته .
    در های کشور بسته است .در اینترنت دیگر نمی شود حتی تحقیق علمی کرد تمام تصاویر اعم از پزشکی -الکترونیکی -مکانیک و…و فیلتر است .
    باید از مخ راحت باشیم که در این فضا احساس شادی کنیم

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۲:۰۱:

    بیتای عزیز نکته بسیار مهمی در مورد حامیان رهبر و احمدی نژاد در این وبسایت و به طور کلی هست که فکر میکنم لازم هست به شما و باقی دوستانی که مثل من در اینجا وارد بحث میشن توضیح بدم.
    همون طور که شما گفتید خیلی عجیب هست که این دوستان با دیدن هزار باره دروغگویی احمدی نژاد کوچکترین تردیدی در مورد شخصیت احمدی نژاد نمیکنن.
    نگاه این دوستان با نگاه ما خیلی فرق میکنه. این دوستان در واقع پیرو رهبر هستن و اساسا تکرار کننده نظرات رهبر هستن و از طرف خودشون نظری که مخالف نظر رهبری باشه نمیدن. شما اصلا به لوگوی وبسایت دقت کنید “بود و نبود این افراد فدای رهبر هست”. اگر گاهی انتقادی به احمدی نژاد میکنن به این دلیل هست که در این اواخر رهبر یک تکدر خاطری از احمدی نژاد پیدا کرده وگرنه اگر همین فردا رهبر بگه که انتقاد به هر شکلی ممنوع این دوستان نه تنها تمام انتقادهای کوچولویی که الان میکنن یادشون میره بلکه مطلب پشت مطلب در عظمت و هوش و توانمندی و سلامت احمدی نژاد خواهند نوشت. البته این چیزی نیست که این دوستان انکارش کنن و بلکه به این موضوع افتخار میکنن.
    خلاصه این که انتظار نتیجه گرفتن از این بحثها رو نداشته باشید.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۵۱:

    کاملا حق با شماست اصلاح طلب. این بزرگترین نقطه قوت ماست و البته بزرگترین نقطه ضعف شما.
    در این مساله هیچ شکی نسیت که اگر رهبر به ما حرفی بزنند ما با جان و دل میپذیریم و انجام میدیم. اما چیزی که شما اشتباه کردید اینه که رهبر به هیچ وجه شخصی برخورد نمیکنن. خیلی جالبه که میگید رهبر تکدر خاطری از احمدی نژاد دارن. به همین خاطره که ما انتقاد میکنیم. نه! رهبر هیچ کدورت شخصی از دکتر ندارن.اگر هم باشه هیچ وقت مسائل شخصی در تصمیم گیریهای رهبر ما دخالت نداره و این دلیل اعتماد ما به ایشون هست. همیشه سلامت و مصلحت حکومت اسلامی برای ایشون مهم هست و در این بین با هیچ احدی رودربایستی و شوخی ندارن. و این یک دلیل محکم دیگه ما برای اطاعت از ایشون هست.

    و ضمنا از شما هم میخوام در مورد دروغگوییهای هزار باره دکتر بیشتر توضیح بدید.
    و خلاصه اینکه جناب اصلاح طلب: “تمام بود و نبودم فدای خامنه ای”

    http://24tir.ir/?p=4330
    اگر قانع نشدید نظرات اونجا رو هم بخونید

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۵:

    نمیدونم چطور این رو میگن که اون بالا نوشته اینجور پس شمااهل فکر و این حرفها نیستید و غیره
    شما نگاهی به این پستها کن . اگر به نظرت کسی در فکر اندیشدن به نظرات مخالفش نباشه اینهمه اینجوری می نویسه:
    http://24tir.ir/?p=4109

    http://24tir.ir/?p=4352

    http://24tir.ir/?p=7106
    http://24tir.ir/?p=7301
    و ….

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۶:۳۹:

    خیلی ممنون که حرف من رو تایید کردید.
    پس اون تابلوی “با منطق وارد شوید” رو بردارید به جاش بنویسید “با حمایت خامنه ای وارد شوید” به جای تابلو “بودم و نبودم فدای خامنه ای” هم بزنید “بود و نبود تمام مردم ایران فدای خامنه ای”. این جوری دوستانی که میان واسه بحث کردن حساب کار دستشون میاد.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۴۵:

    یک نکته ای هم اضافه کنم. این که شما پیروِ بی چون و چرای خامنه ای هستید نقطه قوت شما نیست بلکه نقطه قوت خامنه ای هست.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۷:

    نقطه قوت ما داشتن ره بر هست. نقطه قوت ما داشتن نقشه راه هست. نقطه قوت ما اینه که میدونیم چی میخواهیم و قراره به کجا برسیم و نهایت زندگی رو میدونیم چیه.
    نقطه ضعف شما نداشتن ره بر هست. نقطه ضعف شما اینه که به دلیل نداشتن نقشه راه مجبورید خورد بشید توی رفتار اشخاص. مجبورید عیبجویی کنید. مجبورید مخالفت کور کنید.

    والبته که نقطه قوت ما اطاعت از رهبری است که نقطه قوتش توکل به خداست و چراغ راهش آداب و دستورهای اسلامه و بزرگترین عالم زمان ماست. رهبری که درایتش زبانزده و از لحاظ علمی از بسیاری از دانشمندان زمانش یک سروگردن بالاتره.
    به نظر شما تکیه به درایت و هوش و علم چنین شخصی، نقطه قوت نیست؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۲۹:

    گمانم دروغگوی بزرگ آنهایی بودند که ادعای تقلب داشتند و یک مدرک، حتا یک مدرک ارائه نکردند برای اثباتش
    ………………………………………………………………..
    اگر فقط یک مثقال انصاف در کار باشد و خود را ملزم به بیان حقایق بدانید می توانید مطالب زیر را تایید کنید :
    اعلام تقلب بر اساس شواهد و اطلاعات و همچنین مقایسه منطقی بسیاری از رویدادهای انتخاباتی بوده ..یافتن مدرک چگونه امکان پذیر بوده زمانی که اگر فرض کنیم یک طرف انتخابات را مهندسی کرده ؟
    طرفی که متهم به تقلب شد خودش انتخابات را برگزار کرد و به هیچ عنوان تن به هیچگونه بر رسی را هم نداد .
    تمام شواهد انتخابات و ادله ان از میان رفت .چه کسی می توانست برای یافتن مدرک به تجسس بپردازد که شما چنین به یقین ان را دروغ می خوانید ؟
    کدام دادگاه اجازه می یافت که بر این اتهام تحقیق نماید ؟
    اینجا بنده باید بگویم ظاهرا شما در ایران زندگی نمی کنید .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۳:

    نه خدا وکیلی به دور از همه تفاوت نظرها، اگر این جمله را ما نوشته بودیم شما الان چه میگفتید؟
    ” اعلام تقلب بر اساس شواهد و اطلاعات و همچنین مقایسه منطقی بسیاری از رویدادهای انتخاباتی بوده”
    این الان سند شماست؟! اصلا دادگاه ایران نه! شما ببر هر دادگاهی خواستی توی دنیا این جمله را بعنوان سند ارائه کن. ببین چطوری به شما نگاه میکنند!!!

    به هیچ عنوان تن به هیچگونه بر رسی را هم نداد .؟!!!!!
    اگر فقط یک مثقال انصاف در کار باشد و خود را ملزم به بیان حقایق بدانید میدانید که زمان بیشتر از موعد مقرر برای ارائه مدرک داده شد. اما هیچ خبری نشد. در شرایطی که میرحسین موسوی با بیشترین تعداد نماینده قانونی پای صندوقهای رای بهترین ابزار را برای اثبات ادعای تقلب در دست داشت. اما چون تخلفی نبود، چیزی برای ارائه نداشت.
    در ادامه علیرغم عدم ارائه مدرک، برای اثبات سلامت انتخابات، درصدی از آرا در حضور نمایندگان کاندیداها بازشماری شد.
    در ضمن قرار نبود دادگاه دنبال سند بگردد که اجازه تحقیق نداشت. کسی که ادعایی دارد گمانم باید مدرکی هم برای اثبات در دست داشته باشد.

    اینجا هم اینجانب باید بگویم ظاهرا شما کره مریخ زندگی میکنید وگرنه بالاخره تاحدودی در جریان مسائل بودید!!

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۲۸:

    آقا یا خانم محترم

    تقلب در انتخابات یعنی اخراج نماینده های کاندیدا ها از سر حوزه.
    تقلب در انتخابات یعنی راه ندادن نماینده ها به اتاق رای گیری.
    تقلب در انتخابات یعنی بستن حوزه ها پیش از زمان معمول.
    تقلب در انتخابات یعنی ابراز طرفداری اعضا شورای نگهبان از یک کاندیدا.

    هر کدوم این اتفاقات به تنهایی بر اساس قانون ایران باطل کننده حوزه و یا انتخاباته. والسلام.

    اون ادعایی که شما مطرح می کنین که باید سند تعداد رای های بیارن، وقتی قابل قبوله که نماینده های کاندیدا ها اجازه حضور می داشتن. چون قانون حضور نماینده ها رو گذاشتن برای همین. وقتی نمی زاری نماینده های کاندیدا ها نظارت کنن، یعنی تقلب کردی. بدون حرف پس و پیش.

    [پاسخ]

    کیان پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۰۹:

    اینها هدفشون حکومت و چپاول مردم است و در این مسیر دروغ گفتن و حلال کردن حرام برایشان کاری ندارد.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۲۵:

    خانم بیتا من خودم نماینده کاندیدا بودم پای صندوق. چطور میتونید چنین ادعایی داشته باشید؟
    این ادعای شماست برای اثبات تقلب؟
    تقلب در انتخابات یعنی اخراج نماینده های کاندیدا ها از سر حوزه.
    تقلب در انتخابات یعنی راه ندادن نماینده ها به اتاق رای گیری.
    تقلب در انتخابات یعنی بستن حوزه ها پیش از زمان معمول.
    اگر این اتفاقات افتاده، هر نماینده ای که اخراج شده باید طبق قانون و با دلیل اخراجش مراجعه میکرده به ستاد مرکزی انتخابات آقای موسوی. اونها هم کارت شناسایی فرد اخراج شده رو با دلیل اخراج و دلیل اعتراض، الصاق به نامه ای که حاوی متن شکایت بوده، به مرجع قانونی ارائه میدادند. و دقیقا این میشد یک دلیل برای ادعای تقلب. اما چرا ارائه نشد؟!
    خانم محترم، در پایگاهی که من حضور داشتم از آقای موسوی دو نماینده حضور داشت. خیلی هم تلاش داشتند برای پیدا کردن موردی که برای اعتراض ارائه بدن، اما پیدا نکردند.
    لازمه که این مطلب رو هم بگم که نماینده کاندیدا به هیچ وجه حق صحبت کردن با افرادی که برای رای دادن حضور داشتن رو نداشتن. همینطور حق حرف زدن با مسئولین برگزاری انتخابات (صندوقی که حضور داشتند). فقط باید مشاهداتشون رو مینوشتند و به ستاد مرکزی خودشون با تعدادآراء اخذ شده در حوزه خودشون ارائه میدادند. همین ارائه آراء به ستاد مرکزی توسط هر نماینده، آیا دلیل محکمی برای اثبات ادعا نبود؟ اگر تعداد آراء اعلام شده از سوی نماینده کاندیدا با آراء اعلام شده از وزارت کشور تفاوت داشت، آیا این نماینده های قانونی نمیتونستن مطرح کنند؟!
    این مساله اخراج نماینده دیگه خیلی جالبه. من بودم پای صندوق. من دو تا نماینده رو دیدم. بسیاری از دوستان من هم حضور داشتند. اتفاقا هم تهران بودیم هم شهرستانها. این ادعا یک ادعای دروغ دیگه برای اثبات ادعای دروغ بزرگتر هست، نه؟!
    در مورد راه ندادن به اتاق رای گیری هم همینطور. امکان نداره نماینده به اتاق رای گیری راه داده نشده باشه. اگر بوده، باید طبق روند قبلی که گفتم اعلام میشده. و این هم یک دلیل دیگر بوده که امکان ارائه برای اثبات ادعا رو داشته و این اتفاق نیفتاده.
    در مورد بستن درب حوزه ها. اگر چنین قراری بوده، چرا اصلا ساعت رای گیری اضافه شد؟ از کجا مشخصه که کسی که برای رای دادن وارد حوزه میشه قراره به کی رای بده؟!
    در کل اگر همه این اتفاقاتی هم که شمردید افتاده بوده، باید با سند و طبق روندی که گفتم ارائه میشده برای رسیدگی که ارائه نشده! در صورتی که هر نماینده به طور قانونی میتونسته این کار رو انجام بده. اما اینکار انجام نشده.

    در مورد حمایت اعضا شورای نگهبان هم باید بگم که برفرض که حرف شما درست. هر فردی برای رای، یک نفر رو انتخاب کرده بوده. غیر از اینه؟ آیا این حمایت اعضا شورای نگهبان تاثیری در رای مردم داشته؟ نداشته. مردم رای خودشون رو دادند.
    اگر هم منظورتون تاثیرش در شمارش آرا و نظارت بر صحت انتخابات بوده که باز به همون دلایلی که در بالا گفتم به خاطر وجود نماینده های کاندیدا ها این کار عملا غیرممکن بوده. و در صورت مشاهده نماینده میتونسته با دلیل موضوع مورد نظرش رو اعلام کنه، که نکرده.

    پس بدون حرف پس و پیش نماینده ها حضور داشتن.

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۲۲:

    اینکه تو حوزه شما نماینده بوده یعنی همه جا نماینده بوده؟
    می دونید من شب انتخابات چند تا تلفن از ناظرینی گرفتم که راهشون نداده بودن؟ اخراجشون کرده بودن؟ قبل اینکه راههای ارتباطی مارو با ناظرین ببندن؟
    بنده رو شب انتخابات با باتوم و گاز اشک آور انداختن بیرون که هر چی تو دفتر بود پلمب کنن؟ قبل اینکه شمارش آرا تموم بشه؟ یعنی وقتی که ما هنوز داشتیم تلاش می کردیم ببینیم چرا ناظرینمون نتونستن وارد اتاق تجمیع بشن.
    تمام این موارد در گزارش صیانت آرا هست.
    همون روز اول کلی آدم رو فرستادن زندان
    می گین چرا اسامی بقیه رو نیاوردن بدن شکایت کنن؟ بعد همه چی رو می گین امکان نداره؟ مگه امکان داشت یه سری آدم رو فردای انتخابات دستگیر کنن ۱ ماه و دو ماه تو انفرادی باشن بدون دادگاه؟ به اونا هم حتما می گین برن شکایت کنن؟ به کی شکایت کنن؟

    درباره شواری نگهبان هم، مثل همیشه به جای اینکه بر اساس قانون قضاوت کنین، بر اساس تشخیص فردی قضاوت می کنین. قانون می که این افراد باید بی طرف باشن. ولسلام. اگه نیستن، یعنی شرایط شغلشون رو ندارن. هیچ ربطی هم به اینکه چه تاثیری داشته نداره. به نظر ما خیلی تاثیر داشته (نه در رای مردم، در فرایند انتخابات)، به نظر شما نداشته. ولی به هر حال ما در این مورد قانون داریم.

    بابا انصافتون رو…

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۵۸:

    من نگفتم همه جا نماینده بوده. گفتم بیشترین نماینده رو آقای موسوی داشتن. همونجاهایی که نماینده بوده موردی برای ارائه نبوده.
    در ضمن من از یک حوزه حرف نزدم، من از چند تا حوزه حرف زدم.

    راه ارتباطی شما با ناظرین رو ببندن؟ یعنی مثلا موبایلشون رو قطع کردن؟ ناظرین در تمام مدت انتخابات با موبایل با ستاد مرکزیشون در تماس بودن. غیر از اینه؟
    اگر دفتر شما رو پلمپ کردن، شاید دلیلی داشته. من در جریان نیستم. این به معنی این نیست که ناظرین رو پای شمارش آرا راه ندادن. شما پای صندوق بودید؟ نه شما در دفترتون بودید که دفترتون پلمپ شد. این چه تاثیری در شمارش آرا داشته؟ این چه تاثیری در انتخابات داشته؟

    بله. من میدونم یکی از ناظرینی که اخراج شد، در قشم بود. ولی وقتی ناظر میدونه که اگر حرف بزنه اخراج میشه، نباید حرف بزنه. قانونش این بوده. فقط باید گزارش مینوشته. وقتی غیر از این بشه اخراج میشه. هیچ حرفی هم درش نیست. اینکه یک ناظر بخاطر نقض قانون اخراج میشه، یعنی تقلب؟

    بابا انصافتون رو…

    در مورد شورای نگهبان هم ظاهرا متوجه منظور من نشدید. من گفتم یک نفر رو برای رای دادن انتخاب کردند. این دلیل نمیشه که بیطرف نباشند. قطعا بیطرف بودند و بیطرفانه رفتار کردند. و دقیقا بر اساس همون قانونی که هم من قبولش دارم، هم شما رفتار کردند.

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۲:۵۱:

    شما درمورد هر چی می گین حتما دلیلی داشته. بله منم به نظرم دلیل داشته. منتها فکر نکنم در مورد دلیلش به توافق برسیم.

    تمام بی قانونی های قبل از اتمام رای گیری رو می گین چه تاثیری در انتخابات داشته. اس ام اس ها رو بستن، ریختن تو دفتر اموال مارو بردن، ناظرین رو بیرون کردن و به اتاق تجمیع راه ندادن، همه چی به نظر شما دلیل داشته.

    بلهو دلیلش تقلب بوده به نظر من.

    فکر کنم دیگه حرفامون رو هر دو زدیم.
    امیدوارم دفعه بعد باز همین بحث ها تکرار نشه.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۹:

    خانم بیتا
    این هم بحث منطقی با شما.
    این هم دلایل شما برای تقلب.
    لطفا اینبار که ما از شما پرسیدیم دلیل شما برای اثبات تقلب چی بود، نگید بارها گفتیم. چون واقعا اینها دلیل نیست. اثبات تقلب، بچه بازی نیست. اداره یک کشور، کامنت بازی در یک سایت نیست.
    خانم بیتا
    تمام بی قانونی های قبل از انتخابات یعنی چی؟ این کلی گویی و نگفتن مصداق یعنی چی؟ اینها دلیل تقلب هستن؟
    بستن اس ام اس و ریختن توی دفتر شما دلیل اثبات تقلب نیست. اینطور مسائل رو باهم قاطی میکنید که چه نتیجه ای بگیرید؟ دلیل بستن دفتر شما، احتمالا بی قانونی بوده. کاری که شما در اون دفتر انجام میدادید. و قطعا و بی شک تعطیلی دفتر شما هیچ تاثیری نه در رای گیری و نه در شمارش آرا و نه در نتیجه رای گیری داشته. این خلط مطلب هیچ کمکی نه به شخص شما و نه هیچ کمکی به همفکران شما میکنه.

    خانم بیتا
    این سومین باری بود که من با شخص شما بحث کردم. و هر بار بعد از اینکه بحث به جایی رسید که شما حرف منطقی ای نداشتید خواستار اتمام بحث شدید. آنهم به گونه ای که انگار طرف مقابل رو قانع کردید یا به جایی رسوندید که دیگه حرفی نداره برای گفتن.
    من هم با شما موافقم که قرار نیست ما همدیگر رو قانع کنیم. چون نه شما برای قانع شدن اومدید و نه ما قراره از مواضع به حقمون کوتاه بیاییم.
    اما اگر ادعایی دارید لطفا دلیل منطقی بیارید.
    اگر یک دلیل برای تقلب وجود داشت قطعا در این عصری که خصوصی ترین رفتار انسانها به ساعت نرسیده روی سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی منتشر میشه، حتما ما تا حالا اون رو دیده بودیم.

    من هم امیدوارم دفعه بعد باز این بحثها تکرار نشه، چون قانع کننده و قابل پذیرش نیست.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۸:

    به قول خود شما که حرف درستی هم هست، پس اینکه تو حوزه شما نمایندگان رو راه ندادن و این حرفها یعنی همه جا اینجوری بوده؟
    مشکل همه ما اینه که هرچیزی رو خودمون میبینم تعمیم میدیم به همه.
    در مورد شورای نگهبان هم انصاف اینه که شما لینکی از حمایتی که قبل از انتخابات اعضای اون از کاندید خاصی کردن رو ارائه بدی.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۰۳:

    نه خدا وکیلی به دور از همه تفاوت نظرها، اگر این جمله را ما نوشته بودیم شما الان چه میگفتید؟
    ” اعلام تقلب بر اساس شواهد و اطلاعات و همچنین مقایسه منطقی بسیاری از رویدادهای انتخاباتی بوده”
    این الان سند شماست؟! اصلا دادگاه ایران نه! شما ببر هر دادگاهی خواستی توی دنیا این جمله را بعنوان سند ارائه کن. ببین چطوری به شما نگاه میکنند!!!

    …………………………………………………………….
    اعلام تقلب اگر در اولین لحظات همراه با مدرک باشد که دیگر کار تمام است ولی من دارم از چیزی صحبت می کنم که عملا روی می دهد .
    برای مثال قرعه کشی در سازمانی برگزار می شود که وعده دادن جایزه به خریداران کالایی را داده .اگر ببینیم که چند تا از خویشاوندان کارمندان ان سازمان در میان برنده گان بودند …ما می توانیم بدون وجود مدرک نهایی فقط با شواهد اعلام تقلب نماییم و سپس مسله مهمتر این است که دادگاهی این را بر رسی کند .

    فرض کنیم که به رای قاضی مشکوک باشیم و اعلام جانبداری یکطرفه کنیم .ایا بر طبق شواهد این کار را می کنیم یا باید منتظر مدارک شویم ؟
    به نظر ما می اید که به نحوی عجیب طرف مقابل دارد بازی ها را پی در پی می برد …ایا در این مرحله مدرک مورد نیاز است برای اعلام تقلب ؟
    به هر حال اینکه سوزن بر ارایه مدرک گیر کرده و شما از تمام شواهد عبور می کنید و بنا گهان چنان سند گرا می شوید کاملا غیر عادی است .
    اعلام شد که اقای موسوی از دولت های خارجی پول گرفته .ایا از تریبون رسمی این را شنیدید ؟چرا سند اورده نشد ؟
    از دیروز صدا و سیما دارد اظهارات وزیر امور خارجه امریکا را تکرار می کند که به ما گفته شد طوری نباشد که بگویند شما از سبزها حمایت می کنید .
    ایا این مغلطه نیست ؟بسیار معلوم است که مخالفین و منتقدین انتخابات گذشته تمایل نداشتند که از خارجی کمک بگیرند .و اصلا نیازی نبود .
    و لذا حتما دایما به کسانی که تمایل به کمک داشتند این مطلب گوشزد می شده که امریکا هم در میان انها بوده .
    اما در لیبی رسما مخالفین از ناتو در خواست کمک دارد .انها هم اسلام گرا هستند !
    ایا قادرید پاسخ دهید ؟یا باز به داماد لرستان باید برسیم ؟
    دقیقا این لوده گی در پاسخ خصوصیات طرف غیر متفکر و سطحی است .ولی دست ما در توهین بسته است .ما باید به مقررات احترام بگذاریم .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۳۷:

    اصلا بیاید جور دیگری حرف بزنیم و از دروغ گفتن و اختلاس حمایت کنیم
    اینجوری خوبه؟
    از اینکه مثلا رئیس جمهور منتصب دروغ میگه و اختلاس می کنه حمایت کنیم و شعار بدیم و ایشونو برای مدیریت دروغ در جهان حمایت کنیم تا بتونه از بزرگترین بانک های جهان اختلاس کنه اینجوری خوبه؟
    از اینکه به دروغ بگه من دیداری با قذافی نداشتم حمایت کنیم و شعار بدیم حتی اگر دروغ باشه،خوبه؟
    از اینکه آمار غلط می ده حمایت کنیم و اصلا علم آمارو ببریم زیر سئوال؟
    اینجوری خوبه؟
    اصلا کی می گه ایشون دیداری با قذافی داشته همه اش دروغه
    همش کار پوتو شاپه:
    http://s2.picofile.com/file/7168316127/13490_665.jpg
    http://s2.picofile.com/file/7168317739/13489_670.jpg

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۴:

    به رضا
    میدونید اینی که نوشتید منو یاد چی انداخت؟
    یاد این
    یه روز یه نفر داشته با سرعت ۱۸۰ تا توی جاده میرفته، پلیس جلوشو میگیره. میگه گواهینامه، کارت ماشین. میگه من نه گواهینامه دارم نه کارت ماشین. ماشینمم دزدیه. یه نفرم کشتم توی صندوق عقبه. کلی هم مواد مخدر همراهمه.
    پلیس جوان متحیر میشه، میره به فرماندش زنگ میزنه، قضیه رو میگه. فرمانده میگه کاری نکن من الان میام. فرمانده که میاد میگه گواهینامه. طرف گواهینامه رو ارائه میده. میگه کارت ماشین، طرف ارائه میده. میگه در صندوق رو باز کن، در صندوق عقب رو باز میکنه، چیزی توش نبوده، بعد فرمانده تعجب میکنه. به طرف میگه پس این پلیس جوان ما چی میگه؟ طرف میگه من نمیدونم. از خودش بپرسید. لابد بعدش هم میخواد بگه من داشتم ۱۸۰ تا سرعت میرفتم!!!

    حالا جریان شما همینه. از اثبات یه مساله و ارائه سند، میخواهید هزار تا چیز دیگه رو هم بخاطر این که این یکی درست درومده، ثابت کنید.
    نه داداش! اشتباه گرفتید.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۷ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶:

    چرا می خواین همه چیرو وارونه جواب بدین شما لطفا جواب اصلی رو بدین به حاشیه نزنین
    اختلاس رو تعریف کنید؟
    دروغ یعنی چی؟

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۲۷:

    نمی خوام ماست مالی کنم. اما عین گفته دکتراحمدی نژاد اینه:
    “در گفت‌وگویی که با خبرنگار آمریکایی داشتم به او گفتم که در ‌‌٢۵ سال گذشته هیچ‌یک از روسای جمهور و معاونان کشور ما با دیکتاتور لیبی دیدار نکرده بودند.

    هرچند که با مردم لیبی همواره دوست بودند اما شما از روسای جمهور و نخست وزیرهای اروپایی یکی را به من نشان دهید که به کشور لیبی سفر نکرده باشد.”

    با توجه به اینکه اون عکس مربوط به حضور در سازمان ملل هست،‌شاید منظور ایشون این بوده که در ۲۵ سال گذشته رئیس جمهوری از ایران به لیبی سفر! نکرده.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۵۷:

    چطور هست که یک “فرهنگ لغت” یا “تفسیر کلام احمدی نژاد” چاپ بشه که مشکلات ما در فهم سخنان ایشون رفع بشه. مثلا
    دیدار نکرده یعنی سفر نکرده
    موسوی و کروبی زندانی نیستن یعنی موسوی و کروبی زندانی هستن
    هاله نور یعنی لامپهای سالن
    تورم کاهش یافت یعنی تورم افزایش یافت
    بیکاری کم شد یعنی بیکاری زیاد شد
    پاکترین دولت یعنی دزد ترین دولت
    ….

    احتمالا یک سیصد چهارصد صفحه ای میشه ولی به زحمتش می ارزه

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۱۳:

    اما از همه اینها گذشته، فرق است میان حمایت و دیدار!
    به قول ۲۰:۳۰ سیلویوی عزیز که یک روز رفیق گرمابه و گلستان قزافی بود و دستش را حتا بوسید! اولین کسی بود که مرگ قزافی را تبریک گفت.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۳۶:

    صحبت سر دروغگویی احمدی نژاد هست!

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۷:

    من حرفم احمدی نژاد نبود. حرف من گردش ۱۸۰ درجه ای منادیان آزادی و حقوق بشر بود! آنهایی که همیشه تنها و تنها به منافعشان میاندیشند. روزی این منافع (نفت لیبی) در بوسیدن دست قزافی است و روزی در پیشی گرفتن در فرستادن پیام تبریک برای مرگش.

    این سیاست آنهاییست که سنگش را عده ای سینه چاگانه! به سینه میزنند. که وا تمدنا!

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۳۲:

    حرف من گردش ۱۸۰ درجه ای منادیان آزادی و حقوق بشر بود!
    ……………………………………………………………….
    شما نظرتان راجب چرخش اصول گرایان به سمت دولتهای کمونیست چیست ؟چرا دولتی که اذعای ایدولوژی اسلامی را دارد با کمونیستها به گرمابه می رود ؟ایا این قابل توجیه است ؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۵:

    میشه بفرمایید دولت کجا با کمونیستها به گرمابه رفته؟!!

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۲۶:

    احتمالا احمدی نژاد فکرش رو هم نمیکرد وقتی خودش میدونه اسناد و عکس های دیدارش با قذافی در سازمان ملل ! موجود هست، به یک سری باید تفهیم کنه که جناب شنونده عاقل خیلی سخت نیست فهمیدن این مطلب که در ۲۵ سال گذشته دیداری از لیبی نبوده

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۳۳:

    یعنی شما می فرمایید چون دروغ بودن ادعای احمدی نژاد برای هر بلانسبت احمقی محرز بوده پس ایشون نمیتونسته دروغ گفته باشه. این جالب ترین دفاعی بود که میشد از احمدی نژاد کرد.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۳۱:

    “اصلاح طلب” شما کامنتها رو میخونید جواب میدید یا همینجور ی یه چیزی مینویسید؟ این جوابتون خیلی فرق داشت با چیزی که ن.خ نوشته بود. دقت کردید؟

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۱:

    کاش فرقش رو می نوشتید

    [پاسخ]

    بیتا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۳۸:

    واقعا جالبه شما تا کجا حاضرین برین برای دفاع از دروغ یه آدم.

    بگذریم که آقای احمدی نژاد گفته دیدار نکردیم و این جمله یه خورده با سفر نکردی فرق داره. بخصوص وقتی عکسی که از دیدارشون هست اینقدر دوستانه ودست در آغوش همه.

    مشکل اینجاس که معاون اول خود ایشون سفرکردن به لیبی. در سال ۱۳۸۶ . و با قذافی دیدار کرده و از همکاری های برادرانه دو کشور تعریف کرده.

    http://www.ayandenews.com/news/38611/

    یعنی هر چقدر هم که بخواین خوشبینانه نگاه کنین این حرف دروغه. متاسفانه هیچ راه فراری هم نداره.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸:

    دو تا حالت وجود داره یا احمدی نژاد به شدت دروغگو هست یا آلزایمر داره.

    [پاسخ]

  15. رضا گفت:

    بعضیا که تا دیروز کلی ذوق کرده بودن بابت سرنگونی دیکتاتور سبز لیبی چرا از امروز با حرفهایی که رئیس شورای انتقالی زد، دارن فحش میدن به انقلابیون لیبی؟!
    یا چرا با پیروزی اکثریت اسلامگرای تونس اینا ناراحت شدن؟
    دوستان سبز وطنی رو میگم :-)

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۱۰:

    وقتی مردم یک مملکتی هفت ماه جنگ میکنن و هزاران نفر از زن و مرد اون ممکلت در جنگ کشته میشن تا بالاخره به پیروزی می رسن و در سخنزانی جشن پیروزی که انتظار میره به مهمترین مسائل پیش رو پرداخته بشه قول آزاد سازی چند همسری داده میشه شما چه احساسی بهت دست میده؟ خوشحال میشی؟ اون سخنرانی ثابت کرد که مردم لیبی از نظر فرهنگی حتی در حد دوران مشروطه ایران هم نیستن، یعنی احتمالا صد سال دیگه میرسن به ولایت فقیه :)

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۲۴:

    بهر حال باید حس مردمو باید در نظر گرفت(تا وعده های جنسی بهشون داد)
    البته باید فهمید که این انقلابیون به کمک غربی ها و ناتو تونست پیروز بشه
    یکصد سال پیش مختار در برابر غربی ها ایستاد و پیروز شد و اکنون انقلابیون با کمک غربی ها در برابر دیکتاتور داخلی

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۳۱:

    آقا! دموکراسی یه چیزه، لیبرالیسم یه چیز دیگه‌ست. قوانین (تعدد هم‌سر یا تعدد شوهر یا هرچی) قراردادهای اجتماعی‌اند. این قرارداد اجتماعی اگر برآمده از اراده‌ی جمهور مردم باشه، دموکراتیکه. هرچند که ممکنه با بیانیه‌ی جهانی حقوق بشر در تضاد باشه ولی چون مبتنی بر اراده جمهور مردم هست دمکراتیکته و نمیشه بهش ایراد گرفت. مردم خودشون انتخاب کردن.
    و یه نکته‌ی دیگه: استقرار دموکراسی پیش‌شرط استقرار لیبرال‌دموکراسیه. طبعاً نمی‌شه انتظار داشت که قبل از طی فرآیند دموکراتیزاسیون، ارزش‌های لیبرال در جامعه حاکم بشه و شاید اصلا قرار نیست ارزشهای لیبرال در جامعه مسلمانان حاکم بشه.
    چرا وقتی رای مردم یک کشوری رو نمی پسندیم فوری به اونها انگ عقب موندگی بزنیم؟‌

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۴۵:

    حرف من این نیست چند همسری مصداق بی فرهنگی هست. مجلس جمهوری اسلامی هم تا همین چند ماه پیش داشت تلاش میکرد که چند همسری رو قانونی کنه (شاید هم بی فرهنگ هستیم :-))
    حرف من این هست که تو جشن پیروزی که بعد از کشته شدن هزاران نفر بدست اومده مسائلی مهمتر از زیر شکم باید مطرح بشه.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۵:

    مثال زدن ایشون، مثال. همین

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۰۵:

    چرا وقتی رای مردم یک کشوری رو نمی پسندیم فوری به اونها انگ عقب موندگی بزنیم؟‌

    [پاسخ]

    ببخشید !خود شما وقتی از سلیقه سیاسی یک مرجع روحانی هم خوشتان نمیاید به او اتهام کفر می زنید !وقتی از موضع مردم معمولی خوشتان نمی اید …انها را جاسوس حقوق بگیر می نامید .
    بعد اعتراض می کنید به کسی که در مقابل اعلام اجازه چهارهمسر گرفتن در جشن پیروزی لیبی …می گوید انها عقب مانده و هنوز رشد سیاسی لازم را ندارند ؟مسلما این اعلام نشان از بینش ضعیف سیاسی دارد .

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۴۲:

    بی ربط به کامنتها
    اقای رضا تشکر از عکسی که برای آواتار انتخاب کردید. از اون یکی آقا رضایی که گاهی جلال میشه و گاهی ناشناس و گاهی… قابل شناسایی شدید :))

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۴۹:

    @ ن.خ
    :mrgreen:
    خب بقیه حضور فعال دارن و متواضعن و این حضور رو با چند نفر تقسیم می کنن شما چرا ایراد می گیری؟ :mrgreen:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۵۵:

    بعضیا که تا دیروز کلی ذوق کرده بودن بابت سرنگونی دیکتاتور سبز لیبی چرا از امروز با حرفهایی که رئیس شورای انتقالی زد، دارن فحش میدن به انقلابیون لیبی؟!
    ……………………………………………………………….
    یکی از دوستان بنده می گوید ما از خدا می خواهیم کشورهای عربی به دنبال بر قراری سیستم های مذهبی بروند تا متوجه شوند که تعصب و تندروی اگر به همراه ان باشد چگونه با شدتو در زمان کم هویت ملی و مسایلی مانند هنر خشکانده می گردد .
    هیچ فردی با مسولینی که مومن باشند مخالف نیست .ولی وقتی به بهانه شریعت تمام اثار هنری و بخشهایی که به نظر انها مفید برای مذهب نیست از بین می برند .
    نگاهی به حمله طالبان به مجسمه های تاریخی انها بکنید .مشابه ان توسط هر جماعت تند رویی به وجود می اید .متاسفانه یکی از عجیب ترین جریانات تندرو در ایران به وجود امد .
    اگر یک مذهبی در لیبی می تواند کراوات بزند در ایران علنا و در تریبون های رسمی ان را به قلاده و عامل فساد نسبت می دهند !!!!
    اقای بازرگان هم لباسی مانند همین مسولین مذهبی لیبی داشت .

    امروز شعارهای این نوع مسلمانان های تند رو شبیه کمونیستها شده است .
    به نظر من رفته رفته شکافی بسیار عمیق مابین قشری بزرگ از مردم ایران و این شریعت خواهان تند رو پدید می اید .
    .
    هر روز این مسایل اثر گذار تر و خطرناک تر می شود .
    خیلی ساده می توان بروز فاجعه را پیش بینی کرد .
    این تفکر غالب که پول نفت و قدرت را در دست دارد از ظاهر و لباس پوشیدن و موضع گیری سیاسی تشخیص می دهد که چه کسی فاسد و در نهایت خارج از دین است .
    و سپس یقینا انها را مستحق مجازات می شمارد .ببینید از مرزهای ایران که دور شوید چقدر از مردم دنیا به این شکلند ؟
    تنها کشوری که در دنیا کراوات مظهر فساد است ایران است .
    جایی که گارسون ها کراوات می زنند و از مهندسین باید با یقه باز و شلخته بپذیرایی می کنند در رستوران .

    [پاسخ]

  16. رضا گفت:

    در آخرین سوال فرید ذکریا از احمدی نژاد پرسید: شما و ترکیه دو کشور تقریبا هم ارز در خاورمیانه هستید ، با جمعیت های مشابه خصوصیات مثل هم. اما شما عقب مانده اید و ترکیه زده جلو.

    محمود احمدی نژاد در پاسخ گفت : اولا ما خیلی خوشحال می شویم که ترکیه پیشرفت کند ( یعنی ما چشم دیدن پیشرفت بقیه را داریم) ثانیا: ترکیه نه هشت سال زیر جنگ تحمیلی بوده و نه سی سال زیر تحریم. ثالثا ایران از برخی جهات مثل علم و تکنولوژی و فن آوری های خاص خیلی از ترکیه جلوتر است و اصلا قابل مقایسه نیستند و رابعا ( و مهمتر از همه) ایران بدهی خارجی ندارد و ترکیه ۳۰۰ میلیارد دلار بدهی خارجی دارد.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۶:

    مثل این هست که یک معتاد به یک ورزشکار بگه شما هم اگه مثل من معتاد بودی به همین حال و روز می افتادی.
    یکی نیست بگه دکتر تحریم که نتیجه سیاستهای خودمونه. جنگ هم قرار نبود هشت سال طول بکشه بلکه شعارهای احمقانه ای مثل “راه قدس از کربلا می گذرد” باعث شد هشت سال سرمایه های ممکلت رو به باد بدیم. تازه ترکیه مثل ما تو شش سال ششصد میلیارد دلار پول بادآورده نفت رو نداشته.

    تکنولوژیهای خاص هم لابد انرژی هسته ای هست بگذریم که مثل لنگ به پرو پاچه روسیه پیچیدیم تا انرژی هسته ای دار بشیم بهتر نبود به جای اینها می تونستیم بنزین با کیفیت تولید کنیم؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۷:

    تحریم نتیجه استقلال طلبی و استعمار ستیزی ماست.
    اگر ما هم به جای کلمه “لا اله الا الله” وسط پرچممون، یک پرچم کوچک انگلیس گوشه پرچممون بود، بی شک از تحریم خبری نبود.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۱۹:

    واقعا هم مستقل هستیم فقط نباید یه وقت روسیه و چین رو ناراحت کنیم.
    رژیم حقوقی دریای خزر و مسلمانان چچن و مسلمانان ایغوری و پول نفت صادراتی به چین و تاخیر بیست ساله در راه اندازی نیروگاه بوشهر و ….فدای سر روسیه و چین که ارواح شکم خودمون مستقل هستیم. جمع کنید این شعارها رو …

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۰:

    من حقیقتا قانع شدم!!!!
    انصافا فکر میکنید تاخیر بیست ساله نیروگاه اتمی بوشهر دلیلش چی بوده؟!
    بعد میشه ربطش رو به استقلال طلبی برای من بگید؟!
    بعد که ربطش رو گفتید برای من ثابت کنید که ما اگر از چین، روسیه یا کشورهای دیگه کمک میگیریم، این با استقلال طلبی ما متناقضه.
    متشکرم.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۸:

    اونوخ این تقصیر احمدی نژاده یا تقصیر انقلاب اسلامیه، یا تقصیر مردمیه که انقلاب کردن؟ یا تقصیر مردمیه که پای حرفشون ایستادن و جوانانشون رو فرستادن جنگ؟ یا تقصیر امامه که این تفکرات رو بین مردم رواج داد؟ یا تقصیر مردمیه که از اول اونجور استقبال کردن از امام و تا آخر اونوجور حمایت که میشد در مراسم تشیع امام دید؟
    تقصیر کیه؟ میشه بگید

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آبان ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۲۸:

    تقصیر جمهوری اسلامیه که تن به ذلت نمیده!

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۰۷:

    من هم ریالی بدهی ندارم ولی سوپر مارکت سر کوچه که در امدش چندین برابر است …در حال حاظر بدهی دارد .
    اقای احمدی نژاد مغلطه می کند و مهارت پیدا کرده .

    [پاسخ]

  17. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    مطالب جالبی خوندم توی یک سایت، چون برای خودم جالب بود، خواستم دوستانم هم مطالعه کنند.
    http://rahmag.ir/content.php?id=408

    این جمله آقای طالبی برام خیلی جالب بود.

    به هرحال… اولا حسود نباشید که خودتان را نابود می‌کنید. دوم خیلی منتقد نباشید و بیشتر “خود”تان را نقد کنید. سوم هم این که کار کنید و قربتا الی الله کار کنید. همه چیزهایی را که شما می‌گویی همه می‌دانند. مشکلات را هم همه میدانند. به هر حال سعی کنیم که دیگر حرف نزنیم و عمل کنیم.

    [پاسخ]

  18. افق گفت:

    از جناب عبدالله هم بسیار ممنونم بخاطر روزانه نوشت امروز چهارشنبه.
    بیداری و حدیث ثقلین. عالی بود.

    [پاسخ]

  19. افق گفت:

    به نظرم این مطلب هم جالب اومد

    http://rahmag.ir/content.php?id=228

    [پاسخ]

  20. سلام و شب خوش
    این چند وقت کمی درگیر بودم و فرصت دقیق خواندن نظرات و شرکت در بحث ها برایم میسر نبود
    ضمن اینکه ممنونم از همه دوستانی که در بحث ها شرکت می کنند به این فکر می کنم که ای کاش اسلوب بحث ها چیز دیگری بود. ای کاش حالا که آقای صفای بزرگوار با سعه صدر و صبر فرصت بحث رو به ما می دهند حداقل نتیجه مشخصی حاصل میشد. ای کاش حرف هی مشخصی دائم تکرار نمی شدند…

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۲۷:

    نباید انتظار داشت که از بحث ها نتایجی گرفته که همه طرفین درگیر ان را تایید کنند .
    وقتی یک طرف چشمش به دهان مسولین است و نظریات انها را تکرار می کنند و این را از جهت مذهبی لازم می دانند پس هر گز نمی تواند برای مثال تایید کند که ما الان مشکل داریم .
    همین مورد باعث می شود شکافی عمیق به وجود اید .
    در مورد انتخابات تقریبا تمام افرادی که حامی اصلاح طلبان هستند معتقد هستند در انتخابات دستکاری شده است .
    ولی طرف دیگر مدرک می خواهد درست مانند خلافکاری که جلوی قاضی به نبود مدرک اشاره می کند .
    سرنوشت تحقیق و روشن شدن مسله ای مانند انتخابات باید به کمیته های بی طرف سپرده می شد .اینکه همانهایی که با اقای احمدی نژاد می خواستند بروند بهشت گفتند همه چیز درست است !!! برای مردم کافی است ؟
    چرا در این مسیر اقدام کافی صورت نگرفت ؟اگر تقلب صحت نداشته است چرا طرف متهم اصراری بر روشن شدن حقایق نمی کرد .؟
    و الان در غیبت سازو کار علمی برای روشن شدن حقیقت یک کمیت قابل شمارش …دوستان بیداری یک صدا مدرک می خواهند !!!!
    انسانی که اینچنین به دیواری برخورد کند افسرده می شود .پس از انتخابات نوعی افسرده گی گروهی در میان مردم روی داد که اثرات ان مشخص است .
    ایا مسولین توجهی به این مورد دارند ؟متاسفانه با رجوع به تعریف علمی دولت در کشورهایی مثل ما …به این نتیجه می رسیم که دولت به مسایلی مانند دشمن تراشی و توطه پیدا کردن از سوی انها …بیشتر توجه دارد .سلامتی یک شهروند ایرانی به هیچ عنوان مطرح نیست .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۳۷:

    طرف مدعی تقلب هیچ سندی ارائه نکرده، در شرایطی که طرف مدعی سلامت انتخابات که مجری انتخابات بوده، حتا زمان بیشتری برای ارائه سند قرار داد.
    این یعنی طرف مدعی تقلب اصراری بر اثبات ادعایش نداشت ، نه طرف مدعی سلامت انتخابات اصراری بر تحقیق نداشت.
    و من به شما حق میدم دچار افسردگی گروهی شده باشد. چون به دنبال گروهی رفتید که هیچ سندی ارائه نکردند برای بررسی حقیقتی که ادعامیکردند، در شرایی که فرصتش رو داشتند.
    من فکر میکنم سلامتی شهروندان ایرانی برای اونهایی اهمیت نداره که با اعصاب یک سری آدم بازی کردند، بدون اینکه چیزی در دست داشته باشند.

    جالبه که شما تعجب میکنید از اینکه ما دنبال سند و ارائه اون هستیم!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۷:

    غیبت سازوکار علمی؟
    داد بر من!!!! شما ینی حرف دوستان خودتون رو هم فراموش کردید؟

    این که می گویند مهندس موسوی فرزند اینجا و داماد آنجا بوده مدرک متقن تقلب است واقعا
    چی از این علمی تر!!!!!!

    ینی حتی یک لحظه هم به این فکر نکردید چرا یک مدرک هم ارائه نشد؟ اون هم در شرایط نشت اطلاعات؟ ینی نمی شد بی اجازه مدارک موجودی رو که دولت اجازه نشر آن ها را نمی داد منتشر کنند؟
    یک لحظه هم فکر نکردید که سکوت جریان مدعی تقلب برای ارائه مدرک به عدم مدرک بر می گرده نه عدم آزادی؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آبان ۶ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۱۶:

    جالبه که شما تعجب میکنید از اینکه ما دنبال سند و ارائه اون هستیم!!!!!!!!!!
    ……………………………………………………………..
    ظاهرا این جمله به تنهایی ارزشمند است و مفهومی خوب دارد .ولی من نمی دانم برای شما چقدر قابل فهم است که فضای کنونی ما که توسط مسولین مورد علاقه تان طراحی می شود …براساس ارایه سند و شفافیت لازم نیست .
    اگر دولت و کار گذارانی را می دیدیم که مردم را ادم حساب می کردند …الان هم حرف شما هم قابل احترام بود .
    سوال مهم این است :چرا مجلس ما به جای تحقیق مفصل راهپیمایی کرد بر علیه سران مخالف ؟
    اینها همه مشکوک است .
    وقتی خلافکاری از محدودیت ها سو استفاده می کند و جلوی قاضی اشاره به نبود مدرک می کند و می خواهد از چنگال عدالت فرار کند من به یاد همین مدرک خواستنها می افتم !!!
    وقتی برای قانون موجود ارزشی قایل نیستید جایی که مورد پرسش قرار می گیرید تقاضای مدرک و سند می کنید .
    اگر ناظر بی طرف وجود داشت الان مدارک هم از بین نرفته بود .

    [پاسخ]

  21. م.طاهري گفت:

    سلام

    چی فکر می کردند، چی شد!
    چی می کاشتند و چی برداشت می کنند!

    لا حَولَ ولا قُوّهَ إلاّ باللّه

    [پاسخ]

  22. با سلام
    با طرحی تقدیم به امام موسی صدر به روزم
    حتما تشریف بیاورید.
    التماس دعا

    [پاسخ]

  23. علی گفت:

    غرب ستیزی به اندازه ی اسلام ستیزی بده.
    خداوند تمام سیاست مداران ما وآنهارا یاری دهد گرفتار حرص و طمع سیاسی نشوندو به جای برنامه های دور و دراز برای جهان به فکر بچه های روستایی کشورشون باشن.
    که نه کارتر ماند نه قزافی و نه دیگری می ماند.

    [پاسخ]

  24. مسعودساس گفت:

    سلام
    شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، علی اکبر حضرت رضا(ع) تسلیت
    افتاده بین حجره و آبش نمی دهند
    می گوید آب آب و جوابش نمی دهند…
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

    [پاسخ]

  25. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    امام جواد(ع) بر منبر رسول الله(ص) رفت و فرمود: «من محمدبن علی الجواد هستم. من نسب های همه مردم را می دانم، چه مردمی که به دنیا آمده اند و چه مردمی که به دنیا نیامده اند. ما این علم را قبل از این که عالم هستی خلق شود، داشته ایم و بعد از فنای عالم هستی نیز این علم را داریم. اگر نبود تظاهر اهل باطل، حکومت اهل گمراهی و شک مردم عوام؛ چیزهایی می گفتم که همه از اولین و آخرین را به تعجب وامی داشت.»
    http://www.aviny.com/Occasion/Ahlebeit/imamjavad/shahadat/88/VijeName.aspx
    یا حق

    [پاسخ]

  26. عبدالله گفت:

    یا وارث
    کاش بر خیمه ی سبزت گذرم می افتاد

    کاش بر صورت ماهت نظرم می افتاد

    کاش از چشم تر تو دو سه قطره باران

    پسر فاطمه بر چشم ترم می افتاد

    کاش در لحظه ی تاریک گناهان آقا

    مرده بودم به خدا بال و پرم می افتاد

    کاش از سوی تو ای صاحب ما یک قرعه

    گریه و ناله به وقت سحرم می افتاد

    کاش آن روز که در کرب وبلا می باشی

    لحظه ای هم گذر من به حرم می افتاد

    کاش هر جمعه که می شد فقط از عشق خودت

    فکر دنبال تو گشتن به سرم می افتاد …

    یا حق

    [پاسخ]

  27. عبدالله گفت:

    یا وارث
    امام جواد(ع) در پیامى اهمیت علم و دانش را این گونه بیان مى‏کند: «علیکم بطلب العلم فانّ طلبه فریضهٌ و البحث عنه نافلهٌ و هو صلهٌ بین الاخوان و دلیلٌ على المروّه و تحفهٌ فى المجالس و صاحبٌ فى السّقر و انسٌ فى الغربه؛ بر شما باد کسب دانش! چرا که آن براى همه لازم است و سخن از علم و بررسى آن امرى مطلوب( و دوست داشتنى) است. برادران (دینى) را به هم پیوند مى‏دهد و نشانه (شخصیت والا و) جوانمردى، تحفه مناسبى براى مجالس، دوست و همراه در سفر و مونس غربت و تنهائى است.»
    یا حق

    [پاسخ]

  28. ناشناس گفت:

    ببینید آمریکا هدفش از خاورمیانه جدید اینه که همه ممالکش حتی ترکیخ جمهوری اسلامی باشه مطمئن باشید که آمریکا راضیه حتی چین و روسیه هم جمهوری اسلامی باشه چون اینجوری بهتر به اهدافش می رسه
    این جهان سومیها هیچ وقت آگاه نمیشن آمریکا حتی راضیه همه ما نماز شب هم بخونیم

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶:

    حتی آمریکا خواهید دید که سوریه رو هم اسلامیش میکنه
    آمریکا میگه باید از ترکیه الگو گرفت که اسلامی استد (درحالیکه ترکیه لایک است نه اسلامی درسته مردمش مسلمانند ولی قانونش اصلا اسلامی نیست)
    اون هم به موقش اسلامی می کننش (جمهوری اسلامی ترکیه نه جمهوری ترکیه)
    فعلاً وقتش نرسیده به وقتش میگه چرا با حجابها را نمی گذارید در ادارات باشند و..

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آبان ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۲۲:

    چه آمریکای ناز خوبی بوده ما تا حالا نشناختیمش

    به به/ مممنوووووووووووووووووونیم آمریکا که ام الفساد قرن نامیده شدی و انقدر به تهذیب نفس هم اهمیت میدی
    مچکرم ازت

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۳:

    بله خب آمریکا با نماز شب خوندن هیچ مشکلی نداره. آمریکا با اسلامی شدن کشورها هیچ مشکلی نداره، به شرطی که مثل عربستان سعودی اسلامی بشن.
    شما که جهان سومی نیستی چرا متوجه نمیشی؟ آمریکا با اسلام سیاسی، با حکومت اسلامی مشکل داره.
    اگر یک کشوری مردمش از صبح تا شبم نماز شب بخونن!! خیلی هم خوشحاله. کما اینکه مردم عربستان صبح تا شب توی مسجدالحرام نماز میخونن. اما حتا بلد نیستن اگر ماشینشون خراب شد تعمیرش کنن.. این اون اسلامیه که آمریکا باهاش مشکلی نداره

    [پاسخ]

  29. […] : •  سیلی محکمی که اروپا “از همین حسینیه” خورد ! • خانم دکتر رایس، چه خبر از درد زایمان خاورمیانه‌ی جدید؟… • هاشمی رفسنجانی از “پانه‌تا” یا “پانه‌تا” از […]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: